— Przepraszam, Kat! — krzyknął za dziewczyną James, kiedy następnego dnia bez słowa minęła go na korytarzu.
Gryfon nie odpuszczał. Oznajmił Syriuszowi, że później do niego dołączy i pognał za dziewczyną w przeciwną stronę.
— Nie mam czasu, James. Śpieszę się... — oznajmiła chłodno Kathryn, nie zaszczycając chłopaka ani jednym spojrzeniem.
— Kathryn, proszę... — zaczął Gryfon łagodnie, na co dziewczyna niechętnie się zatrzymała.
— Co?
Potter widząc, że zdołał przekonać ją do rozmowy, uśmiechnął się delikatnie po czym powiedział:
— Przepraszam, że popsułem Ci randkę. Ja po prostu...
— Tak, wiem — przerwała mu Gryfonka — Uważasz, że Chrisowi źle z oczu patrzy.
Kathryn westchnęła teatralnie i zakładając ręce na piersi, rzekła:
— W porządku Potter. Nie mam Ci tego za złe.
James uśmiechnął się radośnie po czym chwycił dziewczynę w ramiona.
— Jesteś najlepsza, Kat — wyszeptał.
Po tych słowach puścił jej oczko i pożegnawszy się, ruszył w pogoń za Syriuszem.
Blondynka czując rumieńce wpływające na jej twarz, szybko odwróciła się w przeciwnym kierunku.
— W sobotę Puchoni organizują imprezę — oznajmiła radośnie Kathryn, wchodząc do Pokoju Wspólnego.
Usiadła koło Jamesa i częstując się karmelowym cukierkiem, dodała nieco przyciszonym głosem:
— To świetna okazja na swatanie Ciebie z Lily.
James uśmiechnął się pod nosem na te słowa po czym zapytał:
— A jak Twój Patronus? Jakieś postępy?
Dziewczyna nagle posępniała kręcąc przy tym przecząco głową.
— A jak tam Chris? — wtrącił nagle Remus, wyściubiając swój nos spoza książki.
— A jak tam Lysandra, Luniek? — zapytał James, poirytowany samą wzmianką o Krukonie.
— Świetnie — burknął Remus ponownie skupiając się na książce.
— Usłyszałem słowo „impreza" więc przybyłem — oznajmił radośnie Syriusz, zbiegając w podskokach ze schodów.
CZYTASZ
Między nami • James Potter
FanfictionOpowieść o dwójce przyjaciół z Gryffindoru, którzy na siódmym roku zawierają ze sobą pewien układ. Krótka historia, zawierająca 20 rozdziałów, opowiadająca o tym, jak niewinna przysługa przeradza się w najsilniejsze uczucie. Czy James i Kathryn wywi...