"Ahh! Jangan dekat!"
"Woi ini aku lah" ujar Zafriel . Asyiefa membuka matanya perlahan lahan . Ouh haahlah Zafriel
"Sa-saya ingatkan perogol tadi.."ujar Asyiefa dengan nada yang perlahan
"Muka aku ni memang nampak macam perogol bersiri eh?"
"Saya tak kata pun yang tu-"Asyiefa menunduk mwnyorok muka bahangnya dari Zafriel
"Bak sini.." Zafriel menghulurkan tangannya dan Asyiefa masih blur
"Awak nak apa?"
"Bak sini badan kau , aku nak rogol!" Tegas Zafriel
"Taknakk!.." laju Asyiefa membalas
"Hey , aku nak tolong bukakan baju kau tu je . Kau nak aku tolong ke tidak? Banyak tali tu" ujar Zafriel . Asyiefa mula faham perlahan lahan segera dia memusingkan badannya dan membiarkan Zafriel membuka tali baju tu .
Kedua dua tangan Asyiefa erat menahan baju didepan supaya tak meleret jatuh macam tu je . Tak fasal fasal dah bagi free show dekat Zafriel tanpa caj bayaran , itu tak adil!
Satu persatu Zafriel membuka ikatan tali tersebut . Sampai sahaja di tali penghujung sengaja Zafriel menarik tali tu dengan kasar dan membuatkan Asyiefa terkejut , bibirnya diketap menahan malu . Risau bila nanti Zafriel melihat tubuh badannya terdedah di belakang.
Tiba tiba tangan Zafriel secara automatik menyentuh tubuhnya yang terdedah di belakang dan memeluk pinggang Asyiefa . Asyiefa terkejut dengan tindakan tersebut . Segera Asyiefa memusingkan badannya dan menolak tubuh sasa Zafriel yang makin melekat dengan dirinya . Malangnya dia tak dapat nak tolak sebab tubuh badan Zafriel terlalu besar dan tinggi . kudrat seorang perempuan tak dapat mengubah apa apa .
Jantung Asyiefa semakin berdegup laju bila dia dapat merasakan hembusan nafas Zafriel di serata lehernya . Sedaya upaya dia menolak dada bidang Zafriel supaya berhenti melakukannya . Tetapi tak boleh . Zafriel mula menanggalkan butang coat hitam , reben di lehernya ditanggalkan , butang baju nye dibuka satu per satu . Belum sempat Zafriel membuka baju kemeja putih itu , Asyiefa menelis tangan Zafriel sekuat hati dan mencabut lari masuk ke dalam tandas .
Asyiefa yang menyandar di pintu tandas seakan akan acah menahan pintu tandas mendengar ketawa jahat Zafriel . Padahal bukannya Zafriel dapat masuk pun tandas tu , dah kunci kan?
Setelah selesai Asyiefa membersihkan diri dia terpaksa berkemban , TERPAKSA . disebabkan Mr Hot kat luar tu lah dia tak menyempat nak ambil baju bawa masuk tandas . Nasib baik lah tuala memenag disediakan di dalam tandas , siap lagi ada jahitan ber nama . So sweet . Zafriel X Asyiefa di hujung tuala
Asyiefa terpaksa menebalkan muka , dia membuka pintu tandas . Terkejut dia bila Zafriel menyandar kan tubuh sasanya di dinding betul betul depan pintu bilik air . Muka Asyiefa merona merah , dah la dia tak pakai baju cuma pakai tuala di pinggang je .
Bila Asyiefa nak keluar , dengan pantas Zafriel menahan dengan lengannya . Sengaja menghalang dia berjalan . Asyiefa memandang Zafriel takut takut
"Teman aku mandi"
"Taknaklah , saya dah mandi.."
"Okay , tapi ada satu syarat"
"Syarat apa?"
"Tolong penuhkan air dekat bath tab tu" Zafriel menunjuk bath tab di dalam
"Laa awak buatlah sendiri.."
"Okay kalau macam tu , teman aku mandi"
"Fine" Asyiefa mengalah dan segera masuk ke dalam bilik air dan membuka pili bath tab untuk penuhkan
YOU ARE READING
Love you Mr Hot Guy
Romance"I want to be with you for the rest of my life and if you needed me to i'd jump out of plane for you" Zafriel Love of action will be sweet if there is no bitter ?WARNING: Not copy paste! and No copy paste . This is my own idea and perah otak sendiri...