Pintu bilik ditutup rapat dan dikunci
Tubuh Asyiefa dibaringkan ke atas katil . Zafriel menuju ke bilik air dan perlu mengambil tuala kecil dan basahkan sebelum dilapkan ke tubuh Asyiefa .
Keluar sahaja dari bilik air , Zafriel melihat Asyiefa dah menanggalkan satu per satu baju yang tersarung ditubuhnya . Zafriel menuju ke arah Asyiefa dan memberhentikan gerak gerinya yang cuba membuka baju .
Sekarang Asyiefa dalam keadaan berpakaian seluar plazonya dan bra sahaja . Nasib baik Zafriel sempat berhentikan gerak gerinya , kalau tak habis dia tayang body dia free of charge dekat Suaminya .
Asyiefa rasa dia tengah enjoy dengan diri dia sendiri . Menari macam orang dalam club , joget lah . Siap lompat lompat lagi dekat atas katil . Bila Zafriel panggil nama dia , dia buat bodoh macam tunggul kayu panggil dia .
Daripada tadi Asyiefa asyik mengeliat dan melentikkan tubuhnya lepastu cakap panas panas . Asyiefa berperangai pelik sekarang nih .
Zafriel menarik Asyiefa
Kain basah di tangan Zafriel dilapkan ke kepala Asyiefa , lepastu turun ke kedua dua tangan hingga bahu . Habis satu badan Zafriel lapkan badan Asyiefa . Ada waktu dia nak lap , tiba tiba muka Zafriel ditepis dengan Asyiefa , lepastu Asyiefa gelak .
"Sayang diam sayang .. Abang nak lap badan awak nih"ujar Zafriel . Asyiefa mengendahkan je apa yang Zafriel cakap
Bila Zafriel nak lap ke muka , Asyiefa bangun dan cuba melarikan diri . Sempat Zafriel menggunakan kuasanya menarik pergelangan tangan Asyiefa yang cuba lari daripada dia .
"Eh ish lepaslah!....hahahah!" Meronta Asyiefa , sambil sambil tu dia gelak pula . Lepastu dia merengek
"Abang...sayang panas""Abang tahu awak panas . Sini Abang basahkan badan Sayang biar hilangkan panas dalam badan" panggil Zafriel
Asyiefa yang berjalan pusing sini pusing sana menggelengkan kepalanya tanda tak nak . Dia menyerabutkan rambut panjang sendiri dah macam orang tak ada tentu arah dah .
Tiba tiba Asyiefa memanjat katil dan merangkak ke atas Zafriel , dia memandang Zafriel dengan penuh nafsunya . Zafriel bangun dan memeluk dan mengunci pergerakan Asyiefa ..
"Abang...tskk..jangan buat Sayang macam nih..ahh" geleng Asyiefa .
"Sayang dengar cakap Abang , jangan macam nih please..." ujar Zafriel sambil memujuk Asyiefa yang berada dalam dakapannya
Asyiefa tersedu sedu menangis . Dia menyorokkan mukanya di leher Zafriel , perlahan lahan dia menggigit leher Zafriel . Zafriel terkejut , dia menahan sakit apabila lehernya digigit betul oleh Asyiefa .
Zafriel cuba membaringkan Asyiefa , baru sahaja Zafriel nak bangun baju kemejanya ditarik oleh Asyiefa
"Abang...Sayang nak Abang...." rengek Asyiefa . Saru persatu butang baju Zafriel dibuka , tangan Asyiefa menyeluk ke dalam dan menyentuh dada bidang Zafriel
"No sayang..Sayang tak sihat sekarang nih , you need a rest" ujar Zafriel
"alaaaa...."
"Sayang baring dulu then pejam mata , baru Abang bagi.." Zafriel menarik kedua tangan Asyiefa dan diletakkan ke atas perut Asyiefa
"Abang...kenapa panas sangat nih , tsk ahh..." rengek Asyiefa , lantas seluar yang disarung di kakinya di cabut dan dicampakkan ke tepi
Dahi Asyiefa berkerut , dia memegang kepalanya dengan kedua dua tangan . Peluh satu badannya tak berhenti henti mengalir . Zafriel mencapai majalah di meja sebelah katil tersebut dan dikipaskan ke arah Asyiefa .
YOU ARE READING
Love you Mr Hot Guy
Romance"I want to be with you for the rest of my life and if you needed me to i'd jump out of plane for you" Zafriel Love of action will be sweet if there is no bitter ?WARNING: Not copy paste! and No copy paste . This is my own idea and perah otak sendiri...