1.

1.9K 78 8
                                    

,,Deane, už jsi to slyšel?'' Ozval se můj nejlepší kamarád, Erik.

,,O čem to zase mluvíš?!'' Zpražil jsem ho pohledem.

,,Náš třídní se rozhodl, že s námi nebude už ani vteřinu a dal výpověď.''

,,No a?''

,,Máme novýho.'' Ušklíbl se.

,,A koho to zajímá?''

,,Deane, co to s tebou je? Poslední dobou se chováš vážně divně.'' Zastavili jsme se.

,,O čem to mluvíš?''

,,Deane! Lásko, včera večer jsem si to moc užila. Někdy to musíme zopakovat.'' Políbila mě Luisa a odešla za svými kamarádkami.

,,Přesně o tomhle mluvím. Luisa? Už jsi měl něco i s Luisou Clarkovou?! To už je asi patnáctá holka za měsíc. Deane. Luisu jsi vážně nemusel.''

,,Měli bychom jít do třídy.'' Zareagoval jsem na zvonění.

,,Deane! Co se děje? Nikdy jsi nebyl podpůrce odpornejch děvkařů a sukničkářů, co holku odkopnou po dvou hodinách. V pohodě, šukej si kdy a kde chceš, ale měj k nim alespoň trochu úcty.'' Začal odcházet, ale já trhl za jeho rameno, takže byl nucen se otočit zpět.

,,Svatoušek, Erik.'' Procedil jsem skrz zuby.

,,Víš, že vždycky stojím za tebou a proto ti to říkám. Nechci aby ses trápil.'' Položil mi ruku na rameno v obranném gestu.

,,Fajn. Jsme zase v pohodě?''

,,Jdeme si udělat prdel z toho učitele.'' Praštil mě do ramene a za smíchu jsme šli do třídy. Po příchodu do třídy všechny pohledy směřovaly přímo k nám. Překvapivě za katedrou neseděl starouš po svých osmdesátých narozeninách, ale muž nedaleko našeho věku.

,,Ach. Pánové se opozdili. Jak byste mohli slyšet, kdybyste tu byli, jmenuji se Christopher Swert. Jsem váš nový třídní učitel. Můžete se posadit.'' Vpíjel se mi do očí.

,,No ne! Na to bychom bez vás nepřišli.'' Unikla mi ironická poznámka. Ty jeho oči, něco na nich bylo.

,,Prosím?'' Zvedl se prudce ze židle. Ihned jsem pochopil, že to není typ člověka, který něco nechá být.

,,To asi nepůjde, mám přítelkyňi.'' Zaregoval jsem na jeho 'prosbu' a třída se rozesmála. V pozornosti ze strany mých spolužáků jsem si liboval.

,,Skutečně? Tomu se těžko věří.'' Propaloval mě pohledem a většina dívek ze třídy na mně visela pohledem.

,,Mám jich mnoho. Nejspíš víc než jste kdy měl vy.'' Popíchl jsem ho. Tohle si určitě nenechá líbit.

,,Tady někdo neplýtvá časem. No nic, pojďme se všichni trochu uvolnit. Začneme nějakým představením se, ať vím, s kým to mám tu čest. Řekněte mi svá jména, vaše koníčky a pokud chcete, tak i nějakou zajímavost.'' Vstal od katedry a postavil se před první lavice, aby na nás lépe viděl. Nemohl jsem z něj spustit oči.

,,Tak abych začal něčím o sobě, třeba právě tím, co tu dělám. Upřímně mě sem pozvali z důvodu, že nikdo jiný, kdo by byl ochotný a schopný se uchopit vaší třídy, nebyl. Takže jsem vás vyfasoval tak nějak za trest.  Tak a teď je řada na vás.'' Ukázal na první lavici.

Trvalo to několik minut, než se pohledem dostal k naší lavici. To mi poskytlo čas, abych vymyslel něco, čím bych ho mohl zaujmout.

,,Já jsem Erik, mám rád tělák a akční filmy.'' Začal Erik.

,,Dobře, dál.'' Sledoval mě pozorně. Měl jsem pocit, že už dávno ví, co řeknu.

,,Já jsem Dean a mým koníčkem je sex.'' Uchechtl jsem se a třída se opět smála. Upřímně jsem doufal, že za tohle nedostanu nějaký postih.

,,Tomu pevně věřím. Dále.'' Obcházel celou třídu.

Mým tělem projelo naštvání. Toužil jsem po větší reakci.

,,Je to debil. Nesnáším ho.'' Zašeptal jsem směrem k Erikovi.

,,Jo, kretén.'' Usmál se zpátky.

,,Erik a Dean jsou omluveni z následující hodiny. Budu vás očekávat ve svém kabinetě.'' Ozvalo se asi 4 centimetry od mého ucha. Byl tak blízko, že jsem nedokázal vnímat nic jiného než jeho vůni všude kolem mě.

,,Kurva.'' Zaklel jsem.

,,To jsem taky slyšel!''

Co ten kluk vlastně chce? [ LGBT+]Kde žijí příběhy. Začni objevovat