24.

734 49 3
                                    


,,Nechceš mi tady přece tvrdit, že to puberťácký ucho je lepší než já. S ním ses rozhodně dál než k polibkům nedostal.''

,,Nechcete vědět kam až jsme se dostali. Veřte, s ním je to skvělý.'' Začal jsem se bát, že to až moc přikrášluju.

,,S ním je, co skvělý?'' Zasmál se pohrdavě.

,,Skvěle se píchá.'' Přivřel jsem oči.

,,Ne líp než já.'' Tady má někdo velký ego.

,,A ani netušíte, jak skvěle kouří.''

,,Ty jsi na něj sahal?'' Nakrčil čelo.

,,To on na mě.''

,,Nikdo nekouří líp než já.'' Je jako kluk ve školce, co si přeměřuje autíčko s kamarádem.

,,On jo.''

,,Tak to bych tě měl přesvědčit.'' Chytl mě za rameno a přitáhl si mě k sobě.

,,To je naprosto zbytečný. Jednou jsem omdlel.''

,,Tak v tom případě tě tohle zabije.'' Rozepl mi knoflík u kalhot a stáhl je. Rázem mě chytl za boky a posadil mě na katedru. Celou mou tvrdou chloubu si vložil do úst a nepřetržitě sál. Už na začátku nasadil vražedné tempo a já se krotil abych se neudělal rovnou. Byli to naprosto skvostné. Celý stůl se pod mými pohyby prohýbal a houpal. Už jsem skoro byl, stačily dva poslední přírazy, ale celá katedra se rozpadla a já ležel na zemi uprostřed hromady dřevěných prken. Musel jsem mít minimálně pohmoždéná žebra na levé straně hrudníku a naraženou levou ruku.

,,Žiješ?'' Strachoval se.

,,Pokračuj.'' Přitáhl jsem jeho hlavu blíž k mému tělu. Celý jsem se klepal nedočkavostí. Ve chvíli, kdy pokračoval přesně tam, kde skočil jsem se mohl ukřičet slastí. Za pár vteřin jsem se udělal.

,,K takovému orgasmu tě rozhodně nepřivedl.''

,,Ušlo to.'' Zasmál jsem se.

,,Ušlo to?!'' Kroutil nevěřícně hlavou.

,,Na to, že jsme zničili katedru, která byla nejméně dvě století stará, to ušlo.''

,,Ušlo to, jo? Slyšela tě celá škola. Příště se budeš muset truchu krotit.''

,,Žádný příště nebude. Já svého přítele znovu nepodvedu.''

,,Ale podvedeš.'' Plácl mě po zadku a odešel ze třídy.

Co ten kluk vlastně chce? [ LGBT+]Kde žijí příběhy. Začni objevovat