21.

741 43 1
                                    

Všechno jsem to pokazil.

,,Budeme si muset promluvit!'' Mračil se rozčílený otec.

,,Není těhotná. Před chvílí mi psala, že to dostala. Promiň mi ten dnešek, jsem nějak mimo.''

,,Deane, co to kruci? Doufám, že se brzo srováš. S tvojí mamkou se o tebe dost začínáme bát. Vážně se chováš divně. Začalo to pokusem o sebevraždu a končí to skoro těhotenstvím s holkou, se kterou ani nechodíš. Možná by se ti hodil psycholog.''

,,Ne. Všechno je v pohodě. Chce to jenom čas. Odteď se budu chovat naprosto normálně. Můžu si na vteřinku půjčit tvůj mobil?''

,,Jo, je na lince. Na co ho chceš?''

,,Vymazal jsme si číslo na Erika. Omylem.'' Vzal jsme si mobil do svého pokoje. V kontaktech jsem vyhledal Christophera a číslo si přepsal do svého mobilu. Bez zdržování jsem mu napsal.

Ahoj, všechno to bylo kvůli tátově předchozí návštěvě. Odtáhl jsem ho od tebe z bytu s tím, že na tom záleží životy a pak ze vypadlo, že mám těhotnou přítelkyni. A jak táta říkal, že jsme se vášnivě líbali, byl jsi to ty a ne žádná holka. Tenkrát v autě jsem mu to nakecal. Abys věděl, tak od doby, co znám o nikoho jiného nemám zájem. Jen o tebe.

Odeslal jsem to. Začíná tu být až moc drama.

Deane, uvědomil jsem si spoustu věcí. Musíme to skončit, takhle to dál nejde. Doufám, že to pochopíš. Christopher.

Cože?

Počkej! Promiň, jestli jsem něco udělal, ale nemůžeš to jentak ukončit. Christophere! Řeknu to otcovi. Cítím k tobě věci...které jsem k nikomu ještě necítil. Nikdy. Věř mi.

Klikl jsem opět na tlačítko Odeslat.

Odesílání selhalo.

On si mě zablokoval?! To je poprvé v životě, co si mě někdo zablokoval.

Začal mi vyzvánět mobil. V naději, že mi volá jsem přijal hovor.

,,Deane. Ahoj.''

,,Mami? Proč voláš?''

,,Mluvila jsem s tvým otcem a chci se tě zeptat, jestli nechceš na pár týdnů zase bydlet u mě.''

,,Je to jenom na chvíli. Jen ať si chvíli odpočineš. Můžeš se vrátit kdy chceš.''

Když se nechce stýkat, tak se stýkat nebudeme.

Co ten kluk vlastně chce? [ LGBT+]Kde žijí příběhy. Začni objevovat