10.

921 53 4
                                    

TW!

.

.

.

,,Nejsem.''

,,Řekni mi, jak to bylo.'' Hleděl mi do očí. Mám mu říct pravdu? Nebo jí mám trochu upravit?

,,Pravdu. Kamarádíme se 10 let a já si myslím, že už přede mnou nemusíš skrývat nic. Já ti taky říkám všechno.''

,,Jenomže, co když to nevezmeš?''

,,Tak mi budeš muset dát prostor, Deane.''

,,Včera jsem šel k němu do bytu a on začal s tím, že mě vzrušuje. Jasně, že jsem nesouhlasil. Takže mi to chtěl dokázat. Nechal jsem se trochu vyhecovat a s myšlenkou, že ho donutím, aby se to líbilo jemu. Jednoduše jsem mu chtěl dokázat, že to on je gay.''

,,To si děláš prdel.''

,,Vidíš.''

,,Deane, ty jsi gay, jak vyšitej!''

,,Nejsem.''

,,Jo, takže on tě donutil ho píchat! Přiznej si to, jsi na kluky.'' Zvedl se z lavičky.

,,Kurva, nejsem!!'' Vstal jsem též.

,,Jsi buzna, Deane! Přiznej si to.''

,,Pak, že se ti mám svěřit!''

,,Mě neštve to, že jsi gay. Mě štve, že nemáš koule na to si to přiznat. Hlavně, že jsi musel klátit holku, co se mi líbí!''

,,Co kecáš?! Jdi do prdele!'' Strčil jsem do něj.

,,Já? To spíš ty jdi do něčí prdele, když tě to tak baví!!'' 

,,Drž hubu, kreténe!'' Vrazil jsem mu pěstí. Na to mi přiletěla taková do nosu, že se mi hlava otočila. Neváhal jsem a vrátil mu ji dvakrát takovou. Bili jsme se, jako zvířata. Naše bitka přestala ve chvíli, kdy nám oběma došla síla. Zvedl jsem se a šel jsem přímo do nejbližšího klubu. Tam jsem do sebe bez váhání nalil všechen alkohol, který jsem dostal. Ani se mě nikdo nezeptal na věk. Možná to bylo tím, že celý můj obličej a tričko bylo od krve. Když jsem byl totálně na mol, šel jsem domů. Moje myšlenky byly pryč. Neměl jsem žádné obavy ani problémy jediné, co jsem teď chtěl bylo dokončit mé přání. Seru na to, seru na všechno. Po příchodu domů jsem u stolu uviděl Christophera a otce. Pořád neodešel.

,,Deane? Děláš si z nás prdel? Co je to s tebou?!'' Křičel na mě otec dokud jsem se nedopotácel do koupelny.

Jediným mým záměrem bylo ukončit všechno tohle. Radši umřu, než abych byl teplá buzna. Popadl jsem všechny prášky, které tady byly a polykal jsem všechny. Následujícím krokem bylo sednutí si na vanu a řezání se žiletkou do levé ruky. Plánovanou smrtí bylo vykrvácení a pro jistotu ještě ty prášky. Ryl jsme si do ruky dokud mě nevyrušil tátův křik. Poté se mi ji snažil vší silou vyrvat z ruky. Christopher stál ve dveřích a s otevřenou pusou a vyděšeným výrazem nás pozoroval.

Křičel jsem na tátu, ať mě nechá to ukončit, on stále nepřestával, dokud mi žiletku nevyrval z ruky a se slzami v očích jí nevyhodil z okna. Ve chvíli, kdy se vrátil, se mé tělo pod omámením alkoholu, prášků a ztráty krve ať rvačkou či mým způsobem, svalilo těžce k zemi.

Co ten kluk vlastně chce? [ LGBT+]Kde žijí příběhy. Začni objevovat