11.

901 53 4
                                    

,,Spí.'' Ozval se tátův hlas.

,,Ještě jednou. Co se stalo? Proč není v nemocnici?'' Ptala se má matka plačtivým hlasem.

,,Skončil by na psychině. Chris mi pomohl ho ošetřit a donutit ho všechno to vyzvracet. Myslím, že by si měl s někým, co nejříve promluvit. Vůbec nevím, co se stalo.''

,,Co se včera stalo?''

,,Byl venku s Erikem. No a když se vrátil, byl opilej, zmlácenej a šel rovnou do koupelny, kde udělal všechno tohle. Když jsem mu rval žiletku z ruky, křičel pořád dokola, že chce umřít. Co budeme dělat?''

,,On se chtěl zabít.'' Plakala mamka.

,,Pořád žiju?'' Zvedl jsem se do sedu, ale zjistil jsem, že to byla chyba hned, když mou hlavou projela bodavá bolest.

,,Deane.'' Ucítil jsem matčinu ruku na své tváři.

,,Misku!'' Vykřikl jsem a ihned, jakmile mi ji otec podal jsem se do ní vyzvracel.

,,Co jsi to sakra prováděl?! Vždyť ses málem zabil! Jsi normální?!'' Brečela mamka.

,,Mami, uklidni se.''

,,Jak se mám asi uklidnit, když ses chtěl zabít?!''

,,Bylo to tím alkoholem. Nevím, proč jsem to udělal.'' Uklidňoval jsem ji. Moc dobře jsem to věděl. A udělal bych to znovu.

,,Nechám vás tu chvíli spolu. Půjdu něco koupit.'' Zvedl se taťka ze židle a odešel.

,,A teď mi řekni, proč.'' Položila svou ruku na tu mou.

,,Mami, myslím, že je se mnou něco špatně.''

,,Co se děje?''

,,Po tom všem, co se stalo si myslím, že...'' Přerušil mě zvuk zvonku.

,,Dopověz to. Co si myslíš?'' Hladila mě starostlivě po koleni.

,,Někdo zvoní.'' Připomenul jsem jí a ona se zvedla a šla otevřít. Ve dveřích stál Christopher.

,,Deane.'' Přistoupil krok ke dveřím.

,,Mami, zavři ty dveře.'' Neváhal jsem. Nesmí mě takhle vidět. Takhle poníženého.

,,Ne, vždyť je to Chris od vedle. Proč bych to dělala?''

,,To on za to může! Kvůli němu se chci zabít! Zavři ty dveře!'' Křičel jsem na ní, dokud neposlechla a nezavřela je. Nepřestával mě tížit Christopherův zdrcený pohled.

,,Deane, on ti ublížil? Co se stalo? Nic tady nechápu.''

,,Kvůli němu si to myslím.''

,,Co si kvůli němu myslíš? O čem to mluvíš, Deane?''

,,Že jsem gay. To kvůli němu si myslím, že jsem gay.'' Položil jsem si hlavu do dlaní. A je to venku. Není cesty zpět.

,,Gay? Proč bys...? Proč si to myslíš?''

,,Slib, že se nenaštvěš, neřekneš to nikomu a nic mu neuděláš.''

,,Děsíš mě, ale máš mé slovo, že to nikomu neřeknu a to ostatní.'' Ani nemrkla.

,,Dokud se neobjevil, všechno bylo v pohodě.''

,,Co tím myslíš?''

,,Od té doby, co tu je nemůžu myslet na nikoho jiného.''

,,Vy jste spolu...? To snad ne. Ty a Chris. Jsi si jistý, že jste...?''

,,Jsem si jistý.''

,,Cože? Nějak to neberu. Takže...jsi gay. No a proč jsi se chtěl zabít?''

,,Mami, nemůžu být gay. Gayové jsou podle ostatních odpad světa. Čtvrtina lidstva je pro jejich smrt, druhá si myslí, že si to vymysleli, aby byli zajímaví a třetí je považuje za ďáblovi poskoky.''

,,A ta poslední je považuje za hrdiny.''

,,Je to nemoc. Nikdy se z toho nevyléčíš a jenom to přenášíš dál.''

,,Deane, to není pravda.''

Co ten kluk vlastně chce? [ LGBT+]Kde žijí příběhy. Začni objevovat