27.

727 49 7
                                    

Byla neděle ráno a já se strachem otevřel dveře vedoucí do obývacího pokoje. Musel jsem mu to říct.

,,Nemusíš se tam tak krčit. Klidně pojď sem.''

,,Tati.''

,,Musíme si o tom promluvit.'' Otočil se na mě. Uviděl jsem jeho obličej. Měl monokl na pravém oku, rozbitý ret a pohmožděninu na levé lícní kosti. Kurva.

,,Kdo ti to udělal?!'' Vykřikl jsem. To by neuděal. Nezmlátil by Christophera.

,,Chris. Včera jsme se porvali.''

,,To jsi neudělal! Takhle se lidi nechovají ke svým přátelům!''

,,Přátelé si neojíždí syny!'' Zvedl se prudce z pohovky.

,,Jestli tě to uklidní on mě neojel, to já jeho.''

,,Kurva, Deane. Uvědom si, že to nejsi ty. Ty nejsi gay. Je to naprostá volovina. On tě jenom zneužil. Homosexualita je vymyšlená.'' Praštil rukou do stolu.

,,Ne, tohle není vymyšlené. Jsem to já, jsem gay. Už dál nemůžu žít ve lži. Vážně jsem se snažil. Budeš to muset přijmout, nebo už se nebudeme stýkat. Máma to chápe a podporuje mě.''

,,Nech toho, Deane! Srovnej se, sakra! Včera jsem si myslel, že si děláš prdel, ale ty jsi...jak můžeš něco takového jenom vyslovit!''

,,Dám ti čas.'' Šel jsem si sebrat věci, abych ho tu mohl nechat samotného.

,,Na co sakra?''

,,Abys to přijal.'' Obul jsem se.

Do hodiny jsem se dostal k mamce domů.

,,Kam jdeš večer?''

,,Za Christopherem. Chce se sejít.''

,,Neříkal jsi, že nechceš pokračovat ve vztahu který máte? Proč tam tedy jdeš?''

,,Mami, přemýšlel jsem o tom. Jestli jemu tenhle vztah vyhovuje, tak to asi nějak přežiju. Jsem s ním rád.''

,,Miluješ ho.'' Naklonila se ke mně a políbila mě na tvář.

,,Může si za to sám.''

,,Řekneš mu to?''

,,Ne. To kluci neříkají.''

,,Možná je to dobře. Tvůj táta mi to řekl a dva měsíce na to jsem zjistila, že mě podváděl.''

,,Myslíš, že je to dobrý nápad?''

,,Jdi za svým srdcem.''

,,No, tak teď jsi mi vážně pomohla.'' Pronesl jsem ironicky.

,,Čeká na tebe.''

,,Co když mě nemá rád?''

,,Kdyby tě neměl rád, proč by dělal tolik věcí? Proč by si s tebou začínal a pokračoval v tom i přes to, že věděl, že ho tvůj táta zmlátí a můžou ho vyhodit ze školy? Proč by tě dneska někam zval? Proč by se o tebe snažil i když věděl, že chodíš s Erikem? Neříkej kraviny, Deane!''

,,Odkud tohle všechno víš?!'' Zděsil jsem se.

,,Měla jsem důvěrný hovor s Erikem a tvým tátou.''

,,Cože? To je narušování soukromí.''

,,Ale houby narušování. Ty mi nikdy nic neřekneš a jak mám pak vědět, jak to mezi vámi je?''

,,Díky.''

,,Teď jdi za ním a všechno si to vyjasněte.'' Objala mě.

Co ten kluk vlastně chce? [ LGBT+]Kde žijí příběhy. Začni objevovat