4.

1.2K 65 7
                                    

,,Deane? Co tam děláš?'' Hned jsem poznal Christopherův hlas.

,,Nic! Co bych tu dělal?'' Panikařil jsem.

,,Víš, ozývaly se divné zvuky. Tak jsem si říkal, jestli se ti tam něco ... nestalo.'' Se slovy si vysloveně pohrával na jazyku. Tohle rozhodně neznělo jako profesionální přístup. Začínal jsem mýt podezření, že si to celé v hlavě nepřikrášluju.

,,Co? Nic vám do toho není, můžete jít pryč.''

,,Chceš pomoct?'' Slyšel jsem, jak se přiblížil k mé kabince ještě blíž. Co prosím? Doslova jsem nevěřil vlastním uším. Hlavou mi proletěla myšlenka, že mě Erik udeřil tak silně, že mám halucinace.

,,Myslím, že už jste mi pomohl až moc. Teď bude naprosto stačit, když odejdete.''

,,A co tam tedy děláš?'' Neodcházel.

,,Uvědomujete si, že jste náš třídní učitel a že teď okouníte na záchodech pro žáky bez jakéhokoliv důvodu. Co bych tady mohl dělat? Věřte, že čajový dýchánek tady nepořádám. Dělám tady to, co tady dělají všichni. Jsem na záchodě, tak jestli budete tak laskav, odejděte!'' Držel jsem si obličej v dlaních. Tahle situace mi začínala připadat až nepopsatelně trapná.

,,Dobře, půjdu, když na tom tak trváš.'' Jakmile jsem uslyšel jeho vzdalující se kroky, pokračoval jsem s prácičkou.

,,Deane, tohle nezní na to, že máš tolik přítelkyň.'' Smál se učitel.

,,Kurva, jste normální?! Neřekl jste, že odejdete?!'' Nemohl jsem uvěřit tomu, co tu na mě hraje.

,,To jsem vážně řekl? Jsem už starší pán, asi mi přestává sloužit paměť.''

,,Tohle není tak, jak si myslíte. Můžete mě tu prostě nechat?!''

,,Takže nemáš erekci na těláku, kde jsou jenom kluci?'' Hrál si se mnou. Věděl, že ji mám kvůli němu. Věděl to naprosto přesně a jen si se mnou pohrával.

,,Jsem na vrcholu puberty, muže si stoupnout, kdy chce. Sakra, jste učitel, tohle byste měl vědět! Já tady nejsem ten teplej.''

,,A já snad jo?'' Vykřikl se smíchem.

,,Přiznejte si to!'' Vyjekl jsem. Tuhle hru už stejně nemám šanci vyhrát.

,,Donuť mě!'' Zněl dost naštvaně. Otevřel jsem dveře, popadl ho za paži a zatlačil jsem ho do kabinky, kterou jsem následně zavřel. Jsem idiot. Jsem naprosto debilní idiot. Za tohle mě stoprocentně vyhodí ze školy. Určitě je to jenom tím, jak jsem nadrženej.

,,Kouřit ti ho nebudu.'' Zasmál se učitel.

,,Co prosím?" Nevěřil jsem tomu, že tohle řekl.

,,To po vás ani nechci. Jenom vám dokážu vaši orientaci.'' Zasmál jsem se. Co to kurva dělám se svým životem?! Vážně jdu svého učitele přinutit k erekci?!

,,Deane.'' Podíval se mi nevěřícně do očí.

,,Máte pochybnosti.'' Přetáhl jsem si tričko přes hlavu a rukou jsem se dotkl jeho kamráda přes kalhoty. Po pár vteřinách jsem ho jemně promnul a probudil ho k světu.

,,A je to.''

,,Deane, víš, že tohle dokazuje to, že jsi na tom naprosto stejně jako já.''

,,Nejsem.'' Mračil jsem se a ucítil jsem jeho ruku na mém kamarádovi. Udělal přesně to samé a já myslel, že omdlím.

,,Chceš ještě víc? Chtěl bys, abych tě udělal?'' Otřel se jeho rty o ty mé. Jsem debil. Vyhodí mě ze školy a nebudu mít žádnou budoucnost.

,,Ano.'' Co to sakra melu? Jeho ruka se dostala k lemu mých kalhot a stáhl je až k mým kotníkům.

,,Ty se skutečně nemáš za co stydět.'' Začal jemným hlazením, které se stalo vytrvalým pumpováním. Byl jsem v sedmém nebi.

,,V-víc.'' Snažil jsem se držet na nohách, ale vypadalo to, že se každou chvílí zřítím k zemi.

,,Poprosíš?'' Přestal se pohybovat a já myslel, že ho zabiju.

,,Nikdy." Oplácel jsem mu jeho smrtící oční kontakt.

,,Deane." Zamračil se a nasadil smrtelné tempo. Do několika sekund jsem se mu se zaklením udělal přímo do dlaně. Ani na vteřinu ze mě nespustil zrak.

,,Takže nejsi gay?''

,,Ne.'' Hleděl jsem mu do očí.

,,Vážně?''

,,Někdy vám to oplatím.'' Co já kretén idiotskej jsem to právě řekl?!

Co ten kluk vlastně chce? [ LGBT+]Kde žijí příběhy. Začni objevovat