,,Eriku? Co děláš dnes večer?''
,,Nic, znáš mě. Máš nějaký plán?" Zasmál se ke konci.
,,Přesně tak. Ty a já jdeme na párty a věř nebo ne, opijeme se do němoty.''
,,Kde to bude?''
,,Kousek od bytu mýho táty. Sejdeme se před naším panelákem.''
,,Stejně si s tebou ještě musím promluvit o tom včerejšku.''
,,Zapomeň na to, jen jsem si dělal srandu.'' Ušklíbl jsem se nervózně.
,,Promluvíme si o tom potom. V kolik tam mám být?'' Přejel si mě podezíravě pohledem.
,,Počkej, houknu na taťku.'' Schoval jsem si mobil za záda a vykoukl jsem ze dveří.
,,Tati, já a Erik jdeme spolu do města na jídlo a tak. V kolik musím být doma?''
,,Deane, víš, že ti důvěřuju, ale vzhledem k tvému včerejšímu příchodu si nemyslím, že je nejlepší nápad nechat tě jít pařit s Erikem.''
,,Tati, prosím. Včerejšek nic nebyl. Prosím, pusť mě tam. Stejně půjdeme jenom na jídlo a možná se stavíme pozdravit někoho ze třídy.'' Žadonil jsem.
,,Fajn, ale do půl dvanáctý doma a ani o vteřinu déle. Jestli to nesplníš, budeš mít velkej problém.''
,,Díky, tati.'' Zalezl jsem a přiložil si mobil k uchu.
,,V sedm před domem.''
,,Přijdu v šest a promluvíme si.'' Típnul to.
,,Super!'' Hodil jsem mobilem do postele. A já skočil za ním. Následující hodinu jsem si užíval ticha a klidu v bytě. Bohužel se někdo rozhodl tenhle klid zničit.
,,Chrisi, jsem rád, že jsi přišel. Už dlouho jsi tu nebyl.'' Zasmál se můj táta.
,,Ty už jsi u mě taky dlouho nebyl.'' Odpoveděl mu Christopher. No, to mě poser.
,,Co tvůj syn, Dean?'' Kretén.
,,Poslední dobou je nějakej divnej, ale znáš to. Puberta. Vy jste se stihli seznámit?''
,,Jo a řekl bych, že jsme si dost porozuměli. A jak je divnej?'' Vyzvídal.
,,Nevím, jestli bych ti to měl říkat.'' Začal mluvit o dost tišeji. Tenké zdi.
,,Myslím, že nespí. Někdy, když jdu večer kolem jeho pokoje, slyším z jeho pokoje vážně divný zvuky.''
,,Jaký?''
,,Kdybych Deana neznal, řekl bych pláč.''
,,A včera když přišel domů, tak z ničeho nic třískl svojí lampou o zem. Chová se vážně divně.'' Pokračoval táta.
Odbila šestá a Erik mi začal volat, že je dole, ať za ním příjdu. Problémem bylo, že jsem se s Christopherem nesměl vidět. Další střetnutí s ním jsem si nemohl dovolit.
,,No, evidentně se tomu nevyhnu.'' Mluvil jsem sám k době a natáhl si kapucu přes hlavu. Do kapsy jsem si dal mobil s peněženkou a vyrazil jsem z pokoje.
,,Deane! To už jdeš? Je tu Chris.'' Bez jediného pohledu a odpovědi jsem vystřelil z bytu a šel jsem přímo za Erikem.
,,Čau.'' Plácli jsme si a sedl jsem si na lavičku vedle něj.
,,Čus.'' Posadil jsem se a ticho, do kterého jsme se oba báli zasáhnout, bylo čím dál nepříjemnější.
,,Jsi gay?'' Odhodlal se Erik.
ČTEŠ
Co ten kluk vlastně chce? [ LGBT+]
Novela JuvenilS Deanem Stevensem, sedmnáctiletým studentem, ocitajícím se na vrcholu puberty, je v poslední době něco v nepořádku. Všechny jeho obavy se snaží ukojit nespočtem mladých dívek v jeho náruči. Dokáže si přiznat, jak to všechno ve skutečnosti je, nebo...