19.

807 48 3
                                    

Tiše jsem se krčil za dveřmi Christopherova bytu a odposlouchával jsem jejich hovor.

,,Chrisi, proč jsi včera odešel? Mohl jsi zůstat.''

,,No, víš...''

,,On mi to Dean vlastně řekl.''

,,Co ti řekl?''

,,No, vysvětlil mi, že jste se spolu bavili.''

,,On ti to řekl?'' Divil se.

,,Jo. Chtěl bych se ti za něj omluvit. Teď to má v tý jeho pubertální hlavě trochu popletený. Ber to jako úlet.'' Zasmál se táta.

,,Nevěřím, že ti to řekl a jsi takhle v pohodě.''

,,Proč bych nebyl? Děláš z toho zbytečnou vědu. Buď v klidu. Nejdřív jsem byl trochu naštvaný, ale pak mi došlo, že je v pubertě a hormony s ním mlátí. Tohle chování je u kluků v jeho věku normální.'' To je v háji.

,,Kdyby ses vyspal s mojí dcerou, tak by mi to vadilo, ale ty jsi evidentně v klidu.'' Zasmál se nervózně. To si děláš srandu! Bez váhání jsem vletěl do bytu a skočil jsem svému tátovi na záda.

,,Co děláš?! Deane, jsi normální?!!'' Snažil se mě setřást.

,,Rychle musíš domů. Musím ti něco říct. Záleží na tom životy.'' Říkal jsem jednu kravinu za druhou a seskočil jsem mu ze zad.

,,Dobře. Jdeme domů. Chrisi, o tomhle si tedy vážně budeme ještě muset promluvit, co to meleš za kraviny?'' Probodl ho vražedným pohledem.

,,Ty debile, co to vyvádíš?! Chceš aby tě zbil a nechal vyhodit. Klidně ať to udělá, ale mě vydědí!Tak laskavě mlč. Radím ti, aby sis něco rychle vymyslel, protože jestli se dozví, že si to po večerech rozdáváš s jeho mladistvým synem, zabije tě bez ohledu na to, jestli tě zná nebo ne.'' Zabouchl jsem za sebou dveře. Co to kruci?!

,,No, tak na čem záleží životy?'' Posadil se hned na gauč.

,,Ehm...Moje holka je těhotná.'' Co to do háje zelenofialovýho melu?!

,,Ta holka z noci? Co?!''

,,Ta holka z parku.'' Vypadlo ze mě. Bože, co?

,,To jste nepoužili ochranu? Co chceš jako dělat?! Co ona? Chce si to nechat?!''

,,No, my to ještě nevíme úplně jistě. Ona...'' Rychle musím něco vymyslet.

,,Co ona?!'' Držel se za hlavu.

,,Má týden zpoždění. Ale test si ještě nedělala.''

,,Deane, myslel jsem si, že jsi spolehlivý. Co s tím hodláš dělat?! Chápeš, že tohle bude mít svoje následky! Pravděpodobně jsi té holce zničil život!!''

,,Tati, my jsme použili ochranu.'' Co to tady kruci melu?!

,,Použili?!''

,,Jo. Však se na obalu píše, že je to spolehlivý jenom na asi devadesát procent.''

,,To se tam píše?''

,,Jo. Asi kupuješ jinou značku. Já už budu muset jít.'' Rozešel jsem se nervózně ke svému pokoji.

,,Nikam nejdeš!! Tak si sakra uvědom, co jsi provedl.''

,,Tati, stejně je to nejspíš planý poplach. Promluvíme si o tom, až budeme vědět víc.'' Chtěl jsem za sebou zavřít dveře.

,,Počkej! A ty nevíš, co by mohl Chris myslet větou: Kdyby ses vyspal s mojí dcerou, tak by mi to vadilo, ale ty jsi evidentně v klidu?''

,,Ne. Zní to trochu, jako kdyby měl něco s tvojí dcerou. Ty máš dceru?!'' Hrál jsem blbého.

,,Ne. Mám jenom tebe, mohl tím snad myslet tebe?'' Příležitost.

,,Ne. Jak sis mohl všimnout, jsem dost na holky, takže se nemusíš bát. A kdybys nevěděl, tak je o 10 let starší.''

,,Jo. Promiň, neměl jsem tě podezřívat. Já přece vím, že ty nejsi jeden z těch, kteří předstírají něco jako homosexualitu pro jedinečnost a oblíbenost. Synu, je to jenom přetvářka. Ani netušíš, jak jsem rád, že jsi normální. Nikdy bych to nikomu z rodiny neodpustil.'' Sevřel mě do pevného objetí. Tomuhle říkám rodičovská podpora. Takovýho tátu by chtěl každej.

,,Jdu to probrat s Chrisem. Ať konečně zjistím, co tím myslel. Ty se opovaž hnout z tvého pokoje!'' Pustil mě a odešel k Christopherovi do bytu.

Následující půlhodinu jsem si četl v pokoji a vyčkával jsem na příchod otce.

,,Deane! Pojď k Chrisovi do bytu a zamkni za sebou!!'' Houkl na mě z chodby. Udělal jsem, co řekl. Když jsem přišel, táta a Christopher seděli na gauči a na stolku u nich ležela spousta jídla.

,,Ahoj.'' Pozdravil mě brunet.

,,Ahoj.''

,,Deane, to my vysvětli, proč jsi mi to neřekl! Chris mi to konečně normálně vysvětlil a nevím, čeho ses bál! Mohl jsi mi to říct dřív!'' Vyčítal mi otec.

,,Ještě před půl hodinou jsi mi řekl dost jasně, že jsi značně homofobní.'' Nadzvedl jsme obočí.

,,No a?'' Zavrtěl hlavou.

,,No, tak jsem čekal, že nebudeš rád, když zjistíš, že spím...'' Přerušil mě Christopher hraným kašlem a vyděšeným pohledem. To musí všichni mluvit takhle obecně?!


Co ten kluk vlastně chce? [ LGBT+]Kde žijí příběhy. Začni objevovat