16.

840 51 7
                                    

,,Ahoj, tati.'' Nasedl jsem.

,,To byl chlapec?'' Mísilo se v něm překvapení, nepochopení a vztek.

,,Ne, to byla Laura. Moje spolužačka.'' Zasmál jsem se. Ještě nebyla ta správná chvíle na svěřování se.

,,Aha.'' Vytrousil ze sebe. Neznělo to vůbec důvěřivě.

,,Co si o mě myslíš, haha. To sis vážně myslel, že jsem buzna?'' Otočil jsem se směrem k okýnku a hlavou jsme vrazil přímo do skla.

,,Co blbneš?!'' Zastavil prudce.

,,Tati, klid. Tím, že se bouchnu hlavou o okýnko ještě neznamená, že se chci zabít.''

,,Promiň, ale pochop mě.'' Rozhlížel se zmateně po silnici.

,,Já tě chápu.''

,,Večer budeme mít návštěvu. Doufám, že se připojíš. Už jsem mu to slíbil.''

,,Koho?''

,,Přijde Chris od vedle. Jako poděkování za to, že se o tebe postaral jsem ho pozval na čínu. Pustíme si nějaký film a budeme si povídat. Možná si zahrajeme nějaké hry.'' Usmál se. Hry, těch poslední dobou zařívám až až.

,,Aha.''

,,Říkal jsem si, že pokud se mu bude chtít může přes noc zůstat u nás.''

,,Vždyť bydlí ani ne dva metry od našeho bytu.'' Mračil jsem se. Už jsem to úplně viděl. Já a Christopher spíme ve stejném bytě. To nemůže dopadnout dobře. Něco se zvrhne a z celého srdce doufám, že to nebude švédská trojka s mým otcem.

,,Nemyslím si, že je to dobrý nápad.''

,,Hochu, nemáš na výběr. Užijeme si to!'' Zajásal.

,,Vždyť o něm nic nevím.''

,,Je to svobodný gay. Učí na vaší škole. Když jsme u toho, je divné, že jste se ještě nepotkali. Prý mu u vás hned přiřadili nějakou neposlušnou třídu.''

,,On je gay? On ti řekl, že je gay?" To je parchant. On na mě hraje, jak je hetero a teď tohle? Vlastně nikdy neřekl, že je.

,,Jo. Máš s tím snad problém?'' Zamračil se.

,,Tobě to nevadí?'' Divil jsem se.

,,Ne. Je to jeho věc. Nic mi do toho není. Nebo snad, jo?''

,,Ne. Nic ti do toho není.'' Pokusil jsem se o úsměv.

,,Tobě do toho taky nic není.''

Co ten kluk vlastně chce? [ LGBT+]Kde žijí příběhy. Začni objevovat