,,Získal jsi příležitost ukázat světu, že se nebojíš. Musíš si stát za tím, kdo jsi. Buď gayem a buď na to hrdý, neschovávej se v koutě jako loser!'' Praštila rukou do stolu poblíž. Od kdy ví, co to znamená loser?
,,Mami, mám být hrdý na to, že jsem teplej? No jasně.''
,,Ty vole! Opakuj po mně! Jsem hrdý na to, že jsem gay!'' Křičela. Ta se do toho teda vžívá. Asi kouká moc na filmy.
,,Nejsem na to hrdý.''
,,Myslíš si, že jsi sám, kdo je jiný? Ne, jsi sám kdo byl taková padavka, že se chtěl hned zabít. Ani jsi to nezkusil a už jsi to vzdal! Co kdyby to ti ostatní taky vzdali. Všichni ti jiní?! Moje oči jsou jiný než ostatních, jdu se zabít! Moje mamka je černá a můj táta bílej, jdu se zabít! Kravina!! Člověk, jako člověk. Každý má stejné právo na život a pokud ti bude někdo někdy tvrdit něco jiného, vraz mu jednu a pošli ho do prdele! Všichni jsme přece trochu jiný, sakra! Láska je láska!'' Křičela mi do obličeje a pobíhala kolem gauče, na kterém jsem seděl.
,,Opakuj! Jsem hrdý na to, že jsem gay!!''
,,Jsem hrdý na to, že jsem gay.'' Zašeptal jsem směrem k ní.
,,Nahlas! Zakřič to na celý svět!!'' Nějak se nám rozvášnila.
,,Jsem hrdý na to, že jsem gay!'' Vrátil jsem jí to stejnou hlasitostí, jakou na mě celou dobu řvala.
,,Fajn. Teď se zvedni z gauče a jdi to říct Erikovi.''
,,Vlastně, řekl jsem mu to už včera. To s ním jsem se tak popral.''
,,Aha. No, tak mu řekni, že je debil, že to nechápe!''
,,Jemu nevadí, že jsem gay...asi. Vadí mu, že jsem to celou dobu zapíral.''
,,Padavko.'' Otočila se na patě a šla do kuchyně.
,,Co? Proč mi tak říkáš?''
,,A tátovi to neříkej!'' Houkla na mě.
,,Teď jsi mi udělala scénu, jak na ti mám být hrdý a říct to celému světu.''
,,Tátovi ne. On by to nepochopil. Musíme mu nejdříve dát čas srovnat se z tvého pokusu o sebevraždu.'' Zalezla zpět do kuchyně a dveře se otevřely.
,,Jsem doma. Deane, jak ti je?'' Zavřel za sebou, vyzul se a posadil se hned vedle mě i s taškami z nákupu.
,,Kdo mi vlastně zašil tu ruku?'' Ukázal jsem mu 7 stehů na mém zápěstí.
,,Chris. To on se o tebe postaral. Donutil tě vyzvracet všechny prášky, osprchoval tě od...krve a zašil ti ránu. Jeho táta je dost známý doktor a on mu dříve jako malý chodíval pomáhat.''
ČTEŠ
Co ten kluk vlastně chce? [ LGBT+]
Novela JuvenilS Deanem Stevensem, sedmnáctiletým studentem, ocitajícím se na vrcholu puberty, je v poslední době něco v nepořádku. Všechny jeho obavy se snaží ukojit nespočtem mladých dívek v jeho náruči. Dokáže si přiznat, jak to všechno ve skutečnosti je, nebo...