,,Prosím, Eriku.''
,,Ne. Dej mi 25 tisíc dolarů a popřemýšlím o tom.''
,,Deane, já ti ho kouřit nebudu. Mám přítelkyni a jsem naprosto, bezbochybně hetero. Jsi blbej nebo hluchej, že to nechápěš?! Najdi si někoho jinýho na tyhle prasárny.'' Mračil se na mě, zatímco jsem se svlékal.
,,Já nechci, abys mi ho kouřil. Jakmile začnu vzdychat, přijde sem. Chci aby to jenom vypadalo, že to děláš.''
,,Ne, k tomu mě nedonutíš.'' Zasmál se posměšně.
,,Ach!! Takhle se to dělá!! Nepřestávej! Jo!!'' Křičel jsem na celý pokoj.
,,Nejen, že je tohle až zasraně úchylný, ale takhle bys nevzdychal, ani kdyby...já nevím, co. Stejné to dělat nebudu. Teď mu vysvětli, proč tady vzdycháš, když se nic neděje.'' Už jsme slyšel Christopherovy kroky.
,,Dám ti 500 dolarů.'' Vypadlo ze mě a dveře se rozletěly.
,,Deane, říkám ti to naposledy. Nebudeš mi zavazovat oči, dávat mi roubík a ani mě nebudeš přivazovat k posteli. Nejsme v Padesáti odstínech šedi. Na tohle já vážně nemám. Pro dnešek toho mám až dost!'' Erik se otočil a odešel.
,,Co to tady sakra vyvádíte?'' Stál s posměškem ve dveřích.
,,Nic.'' Posadil se na postel vedle mě. Až teď mi došlo, že jediné, co mě zahaluje je kus peřiny. Nevěřícně mě pozoroval.
,,Tak co tu děláš?'' Promluvil jsem do ticha.
,,Jdu ti říct, že se zítra v 8 sejdeme u mě doma. Musíme si promluvit. Jo a to divadýlko s Erikem jsi vážně nepotřeboval.'' Odpochodoval se svráštěným čelem.
,,Jsem doma! Co tu dělal Chris?'' Ozval se táta.
,,Tati, posaď se, prosím. Musím ti něco říct.'' Posadil jsem se na gauč a čekal jsem, až si přisedne.
,,Jsem tu. Co mi chceš říct?''
,,Neříká se mi to lehce.''
,,Mně můžeš říct všechno.''
,,Vím, že to nepochopíš a odsoudíš mě.''
,,O čem to mluvíš? Pověz mi to.''
,,Dobře...''
,,Neboj se.'' Popoháněl mě.
,,Jsem gay.''
,,Jsi gay.'' Pokýval hlavou a vstal.
,,Řekni něco, tati.''
,,Tušil jsem to.''
,,Cože?!''
,,V posledních měsících se toho stalo tolik, že mi došlo, že za tím něco bude.''
,,Děláš si srandu?! To jsi to nemohl říct dřív?!''
,,Chápu, že chceš pozornost. Už tvůj pokus o sebevraždu byl nejspíše kvůli pozornosti.''
,,Tohle trochu přeháníš. Vůbec nevíš, o čem mluvíš!'' Celým dělem mi projela úzkost.
,,Nic víc mi nechceš říct?''
,,Stejně už to určitě taky tušíš. Spím s Christopherem od vedle.''
,,Cože? Cože?!'' Chodil kolem stolu a na jeho tváři pohrával hodně děsivý výraz.
,,Hele, už je pozdě. Jdu raději spát. Promluvíme si o tom ráno, až si to necháš uležet. Dobrou.'' Odcupital jsem, co nejrychleji do pokoje. Raději už jsem nevnímal výkřiky v pozadí. Jak jen tohle všechno dopadne?
ČTEŠ
Co ten kluk vlastně chce? [ LGBT+]
TeenfikceS Deanem Stevensem, sedmnáctiletým studentem, ocitajícím se na vrcholu puberty, je v poslední době něco v nepořádku. Všechny jeho obavy se snaží ukojit nespočtem mladých dívek v jeho náruči. Dokáže si přiznat, jak to všechno ve skutečnosti je, nebo...