17.

887 51 6
                                    

,,Deane! Chris zvoní, otevři mu prosím!''

,,Proč já?!'' Šel jsem nedobrovolně otevřít. Christopher měl na sobě volné tepláky a těsné modré tričko, které mu obtahovalo postavu. Ach, bože, proč já.

,,Ahoj.'' Pozdravil mě.

,,Dobrý den.'' Pozdravil jsem ho taky.

,,Ahoj, Chrisi.'' Přiběhl k nám táta. To je trapný.

,,Měl bych se ti konečně pořádně představit. Jsem Christopher Swert.'' Napřáhl ke mně ruku.

,,Rád vás poznávám, i když už jsme se dříve viděli.'' Usmál jsem se naoko na tátu a potřásl jsem si s ním rukou. Měl příjemně pevný stist a teplo jeho rukou se mnou něco rozhodně dělalo. Proč mu vlastně neřekneme, že je můj třídní?

,,Tykej mi.'' Vešel do bytu a skočil na pohovku.

,,Tak co budem dělat?'' Rozvalil se na sedačku.

,,Zvedni svůj velkej, línej zadek a podám ti čínu.'' Zasmál se táta, zatímco jsem je stydlivě pozoroval z dálky.

,,Já nemám velkej a línej zadek!'' Zamračil se Christopher.

,,Ale máš.'' Položil táta všechno jídlo na stolek u pohovky.

,,Nemám. Že ne, Deane?'' Otočil se na mě. Ježiši Kriste.

,,Nemáte...nemáš velkej a línej zadek.'' Souhlasil jsem s ním. A jsem si zcela jist, že to vím líp něž táta.

,,Fajn. Sedni si k nám, Deane.'' Ukázal táta na místo vedle toho hříšného bruneta.

,,Proč se třicetiletej chlap bez závazků kamarádí s rozvedeným čtyřicátníkem?'' Vyslovil jsem svou myšlenku nahlas.

,,Jakých čtyřicet let? Chceš mi říct, že vypadám na 30?'' Vyjekl Christopher zděšeně, zatímco se pokojem rozhléhal smích mého otce.

,,Ne?'' Zamrkal jsem a poprvé za celý večer se naše oči střetly.

,,Je mi 27. Každopádně si s Philipem rozumíme a máme podobné zájmy. Myslel jsem, že ty bys to mohl pochopit.'' Vrhl po mně zkoumavým pohledem.

,,Proč zrovna já?" Naznačoval tím něco ohledně našeho vztahu?

,,Příjdeš mi jako rozumný kluk." Přejel si mě postupně pohledem. Bože, co já bych s ním dělal.

,,Dojdu pro pivo.'' Zvedl se táta a já ho v duši prosil, ať nás hlavně nenechává osamotě.

,,Jaké máte společné zájmy?'' Zajímal jsem se dál.

,,Tebe.'' Položil mi Christopher ruku na stehno. Tělem mi projelo nepopsatelné teplo.  Dalších pět minut jsem se věnoval myšlenkám na svou babičku, abych utišil pomalu ožívající část svého těla. Ruka na stehně a já mám erekci, co to kurva?!

,,Fotbal, pivo, umění.'' Vyjmenovával, zatímco se k nám táta začal pomalu vracet a pan Mámrukunatvémstehně rychle ucukl.

Zbytek večera jsme řešili kraviny typu: Příště bychom mohli jít do vířivky. Co takhle nechat Deana celý týden doma a pojedeme k vám na chatu... a podobně přitažlivá témata. Nakonec můj táta usnul na pohovce a já s Christopherem jsme šli ke mně do pokoje, abychom ho nevzbudili. Vážně chytrý.

,,Máš to tu hezké.'' Prohlížel si fotografie v rámečcích na mém školním stole.

,,Měl bych lepší program než obdivování mých fotografií.'' Popadl jsem ho za ruku a svalil ho na mou postel.

,,Deane, co to děláš?! Vzbudíme ho.''

,,Tak ho vzbuďme!'' Začal jsem z něj svlékat tričko. Netuším, co to do mě vjelo, ale nedalo se to potlačit.

,,Jsi si jistý? Ještě včera bys raději ojel Erika, než abys sáhl na mě.''

,,Jestli chceš, můžeme si jenom tak povídat.'' Zapl jsem si knoflík u kalhot.

,,To je dobrý. První možnost se mi líbila víc.'' Rozepl opět knoflík.

,,Tím chceš říct, že si se mnou nerad povídáš?'' Pokrčil jsem naštvaně nos.

,,Já si s tebou strašně rád povídám, ale copak se dá mluvit s plnou pusou?'' Přesunul se zpátky k mým kalhotám.

,,To si nemyslím." Zaklonil jsem hlavu a cítil jsem jeho teplý dech na mém podbříšku.

Co ten kluk vlastně chce? [ LGBT+]Kde žijí příběhy. Začni objevovat