18.

853 51 3
                                    

,,Christ...'' Už jsem chtěl vyřtknout jeho jméno, ale přerušil mě.

,,Pššt, musíme potichu.'' Zastavil mé pohyby.

,,To nejde.'' Políbil jsem ho a znovu jsem přirazil.

,,Deane!'' Zaklonil hlavu.

,,Deane!'' Ozvalo se z obýváku.

,,To jsem nebyl já.'' Ustali jsme opět v pohybu.

,,Deane, byli byste tak hodní a ztišili byste to? Lidi se tu snaží spát. Nepotřebuji poslouchat tvoje nechci vědět co, ve tři ráno.'' Dodal s troškou znechucení.

,,Promiň.'' Omluvil jsem se a tím trapným tichem se rozléhal pouze Christopherův smích. Překryl jsem mu pusu dlaní, kterou následně začal olizovat.

,,Bože, co ti je?" Zasmál jsem se mu nevěřícně při pohledu na svou mokrou ruku.

,,A nevíš, kde je Chris?'' Ozval se znovu táta. Oba nás vyděsil tak, že nadskočila celá postel.

,,Tati, mám teď něco rozdělaného, takže...kdybys odešel, bylo by to super.''

,,Fajn. Ale tiše. Nechci slyšet ani hlásek.'' Odcupital do ložnice.

,,Ani hlásek.'' Políbil mě.

,,Nemám problém.''

,,No jasně. Teď už pokračuj, nebo budu muset sám.'' Zaryl mi opět nehty do zad a já pokračoval ve své práci.

Brzy ráno se Christopher vyplížil z našeho bytu. Ani se nerozloučil. Musím přiznat, že mě to trochu zamrzelo. Není příjemné, když se muž po společně strávené noci vyplíží a nenechá po sobě ani památky. Myšlenka na to, kolika dívkám jsem to sám v minulosti udělal, mě bodla u srdce.

Z pokoje jsem se vykoulel o půl deváté. Svatý víkend. Táta už seděl na pohovce a četl si noviny.

,,Ahoj, tati.'' Posadil jsme se vedle něj.

,,Ahoj, synu.''

,,Chtěl bych ti jenom říct, že je mi trapně a chci se ti ještě jednou omluvit.'' Pohled mi sklouzl k zemi.

,,To je...v pohodě. Používáte...ehm...''

,,Jo, tati. Mamka už mi udělala přednášku tolikrát, že se vážně nemáš čeho bát.''

,,Víš, co mi nejde do hlavy? Já jsem usnul okolo jedné ráno. Proč ta...dívka přišla k nám do bytu v jednu ráno, abyste si mohli užít?''

,,Hm...lásce neporučíš.'' Pokrčil jsem rameny.

,,Lásce, jo?''

,,Jo. No, já neříkal lásce k té holce.''

,,Víš co, to je raději jedno. Nechci to vědět.''

,,Já si myslím.'' Souhlasil jsem.

,,A kam se tedy vypařil Chris?''

,,Když uviděl tu holku, řekl, že to nehodlá poslouchat a šel k sobě do bytu. Myslím, že se na mě dost naštval.''

,,Aha. To bych do něj neřekl. Každopádně bys tam měl skočit, protože si tady zapomněl mobil a peněženku.''

,,No, tati, nechceš tam raději zajít ty? Přece jenom si myslím, že radši uvidí tebe.'' Co to melu?! Určitě by raději viděl mě. Nebo ne?

,,To je pravda, zajdu tam.''

Co ten kluk vlastně chce? [ LGBT+]Kde žijí příběhy. Začni objevovat