,,Co jste se mnou udělal?'' Spustil jsem na něj hned, jak se ukázal ve dveřích.
,,Nemá cenu hrát, že jsem vás neslyšel, máme tenký zdi. Nic jsem s tebou neudělal.''
,,Ale notak, něco jste provedl!''
,,To si myslíš, že jsem na těch záchodech jako výtahl kouzelnou hůlku a uvalil jsem na tebe nějakou sexuální kletbu, nebo co?" Uchechtl se.
Reagoval jsem je nepřítomným pohledem.
,,Ukázal jsem ti něco, co se ti líbilo. Je to jako kdybys celý život jedl mražené mléko a já ti dal zmrzlinu.''
,,Všechno jste pokazil.''
,,Klid. Já jsem ochotný ti pomáhat.''
,,Ale já nechci vaši pomoc. Já chci, aby mi mražené mléko chutnalo tak jako dřív.''Opřel jsem se o rám dveří.
,,Tak s tím ti asi nepomůžu. Nechceš na chvíli dál? Můžeme si o tom promluvit.''
,,Jen chci, aby bylo všechno jako dřív.'' Hodil jsem sebou o jeho gauč.
,,Jako dřív?'' Sledoval mě. Měl na sobě volné, šedé tepláky a bílé triko s krátkými rukávy. Smrtelná kombinace.
,,Než jste přijel.''
,,Tím chceš říct, než jsem tě začal vzrušovat.'' Jen to slovo mě zase probudilo k životu.
,,Tak to není!'' Protestoval jsem.
,,Vůbec.'' Pronesl ironicky.
,,Ne.''
,,Vzrušuje tě každý můj dotek.''
,,To není pravda.''
,,Opravdu?'' Sedl si těsně vedle mě a rukou mi začal přejíždět po stehně.
,,Opravdu. Nic to se mnou nedělá.'' Sledoval jsem jeho ruku zajíždící pod mé kalhoty.
,,To si nemyslím. Deane, přiznej si, že nedokážeš přinutit své tělo, aby nereagovalo na něco, co se mu líbí.''
,,To je ohrané. Jak asi moje tělo rozezná, že to není moje ruka.'' Nadzvedl jsem oči.
,,Tak v tom případě.'' Klekl si k mým nohám.
,,Nesahejte na mě!'' Snažil jsem se odstrčit ho.
,,Proč ne?''
,,To, že mi ho vykouříte ještě neznamená, že jsem gay.''
,,Víš, co by znamenalo, že jsi gay? Kdybys ze mě vyšukal duši a líbilo by se ti to.'' Probodl mě pohledem. Ta věta mi ještě několik vteřin rezonovala v hlavě.
,,Mně by se to nelíbilo.''
,,Dokaž to.'' Chytl mé tričko a vysloveně ho ze mě serval. On sakra věděl, co dělá.
Vytáhl jsem z kapsy kondom. Raději se neptám, proč jsem si ho tam dal.
,,Nebudu si tě připravovat!'' Hleděl jsem mu do očí.
,,Fajn!''
,,Bude to bolet!!''
,,Jen do toho!''
,,Nebudu dbát na tvoje potřeby!!'' Křičel jsem mu do obličeje.
,,Já na ty tvoje taky ne!''
,,Už nebudeš můj učitel. Budeš moje děvka!''
,,A jak neposlušná děvka!'' Strhl poslední kousky našeho oblečení a já se do něj bez varování začal vsouvat.
Jsem si dost jistý, že se ozval bolestný výkřik, ale nereagoval jsem a bral jsem si své.
ČTEŠ
Co ten kluk vlastně chce? [ LGBT+]
Teen FictionS Deanem Stevensem, sedmnáctiletým studentem, ocitajícím se na vrcholu puberty, je v poslední době něco v nepořádku. Všechny jeho obavy se snaží ukojit nespočtem mladých dívek v jeho náruči. Dokáže si přiznat, jak to všechno ve skutečnosti je, nebo...