bölüm. 11

29 6 0
                                    

Sabah erkenden uyandım. Yatakta uyanık bir şekilde tavanı izliyordum. Kapım açılınca, içeriye Merih girdi. hemen yatakta oturur pozisyona geçtim. Yanımı göstererek

"merih. Seninle önemli bir şey konuşucam"

"tabi"

"dün. Siz gittikten sonra. Alihan bana. Seni seviyorum, dedi. Ve ben ne düşünüceğimi bilmiyorum"

" biliyorum"

" yani. Ne !neyi biliyorsun"

"hay dilimi. "

"dökül. Hemen"

"açıkçası. Bugece amacımım. Sizi baş başa bırakmaktı "

"ee. Başka?"

"gerisi sende. bak Elfida. Sen benim kardeşimsin ve senin üzülmeni hiç istemiyorum. Senin evden gittiğin gün. Yani Alihan la benim kavga ettiğimiz gün. Kendal Ağa bizi bir odaya. Ceren, Alihan ve beni kapattı. Konuşmamız için. Ben Alihan a bütün içimdekileri döktüm. Sonra cerenden beklenmedik bir itiraf geldi. Aslında ceren, Alihan ı sevmiyormuş. "

" e. sevmiyorsa neden Alihan la sevgililerdi"

"onun ki bir çocukluk. sen onun sevdiği kişiyi elinden almışsın. O da böyle bir intikam almış."

" ben onu tanımıyorum bile. Nasıl sevgilisini elinden almışım "

"aslında tanıyorsun. Yani hatırlamıyorsundur büyük bir ihtimalle. çünkü ortaokul zamanında o kızla arkadaşmışsın. Ve ceren de o sevdiği çocuğu çok ama çok seviyormuş "

" merih. ben sevgilisini bile tanımıyorum. Nasıl elinden almışım "

" hani seni bir çocuk durmadan seni seviyorum diyordu ya. Ali . işte o."

" ali mi "

"evet "

"off. Kafam karman çorman oldu. E madem ortaokul meselesi. Neden hala intikam diye tutturuyor. Yoksa hala seviyomuymuş "

"aslında sevmiyor. Sadece intikam. Aslında bunu ceren hırs yapmış"

"peki neden intikamını hemen bozmuş. neden şimdi pes etmiş"

"çünkü, gün geçtikçe. Senin iyi bir insan olduğunu anlamış "

"peki, cereni anladım. Ya Alihan o. Şimdi mi gelmiş aklı başın"

"açıkçası. Cereni seviyormuş. Buraya geleli aklını, fikrini değiştir mişsin."

"bilmiyorum. Kalbim bir şans ver diyor ama gururum. İşte gururum el vermiyor. Ben onu her akşam gelicek diye camlarda bekledim. Aşkımı hep tek taraflı yaşadım. Ben onu bana bi ihtimal bile gelicek diye gözlerken. O ne yaptı. Yanında bir kızla geldi."

Hem anlatıyorum, hem de gözlerimden akan yaşları siliyorum

"inana biliyor musun Merih. Bana bakıp onu seviyorum dedi. Ve dün akşam da bana seni seviyorum dedi. Ben, bana söylenen sözlerin özel olmasını istiyorum."

"anlıyorum. Ne yapacaksın peki"

"zaman. Her şeyin ilacı "

"peki" dedik ten sonra, merih odadan dışarı çıkıp gitti.

Ben de üzerime dar kot pantolon ve salaş bir tişört giydim.

Aşağı indiğim de herkes bir masada oturmuş kahvaltı ediyorlardı. Yanlarına gidip boş bir sandalyeye oturdum.

Kimseye bakmadan kahvaltımı ettim. Alihana DÖNÜP

" Alihan. Seninle biraz konuşa bilirmiyim"

"olur. Bahçeye çıkalım istersen "

" olur "dedim

Bahçeye geldiğimizde kimsecikler yoktu.durdum ve

" Alihan. Ne hissettiğimi bilmiyorum. Gururum el vermiyor. Seni affetmeye. Ben seni her gün beklerken sen başka bir kişiyi getirip onu seviyorum dedin "

"bak Elfida..."

"sözümü kesme Alihan şimdi içimi dökemezsem bir aha hiç dökemem "

"tamam"

" ve şimdi aynı cümleyi bana kurdun. Sen bana cereni seviyorum dedin. Ve seven insan sevdiği kişiden bir anda vazgeçemez. Tıpkı benim seni sevdiğim gibi. Ben seni tanıdığım günden beri seviyorum. Ve hala da seviyorum. Sadece gururum el vermiyor. Ben. Senin beni sevmeni istemiyorum. Senin, bana aşık olmanı istiyorum. Ve bu da zamanla olur. Yani senden biraz zaman istiyorum"

"haklısın "

" gidelim mi "

"buyur " dedi geldiğimiz yolu gösterek .

Gurur. Hayatta gurur hem kazandırır, hem de kaybettirir. Kimine onurunu. Kimi nede sevdasını. Gurur da bir savaş gibidir. kazanmasını da bilmelisin, kaybetmesini de. Kimine göre gurur bir acizlik kimi ne göre en iyi özellik. Fakat hayatta en iyi şey gururudur insanın. Ama sevda da en kötü şeydir.

Benim de Alihana hissettiğim duygu tam da bu. Kalbim koş ona diyor fakat gururum bırak diyor.

Bugün eve gitmek istedim. Kimse de bir şey söylemedi. Ev geldik ben odama çıktım, kapımı kilitleyip, düşünmeye başladım. sonrası

KARANLIK...

ElfidaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin