CERENDEN DEVAM
Sabah erkenden uyanıp, kahvaltı bile yapmadan merihin evine gittim. kapısının önünde bekliyordum. Aslında ona sürpriz yapmak istiyordum. Eve gizlice girip ona kahvaltı hazırlamayı düşünüyordum fakat evin anahtarı bende yoktu.
Ön kapının oradan çıkıp bahçe tarafını kontrol etmeye başladım. Sağı solu kontrol ettim fakat hiçbir yer açık değildi. Bir de mutfak kapısını kontrol ettim.
"oha "
Açıkmış. Hemen içeri girip kapıyı kapattım.
İçimden bir his önce merihin uyurken ki halini merek ettim.
İçimdeki hislere inanarak odasına, yukarıya çıkmaya başladım.
Merihin birden kapısı açılınca, heyecan yaptım.
Kapısı açılınca karşımda merihi görmeyi beklerken. Karşımda merihin gömleklerinin birini giymiş bir kız bana bakıyordu.
Saçı başı dağınık, gömlek kalçasının bitiminde idi.kızı itip, odaya baktığımda banyodan su sesi geliyordu. Yatak dağınıktı.
İstemsizce gözümde bir damla yaş akınca, elimin tersi ile sildim.
Kız arkadan bana bakıp sırıtınca iteleyerek. alt kata indim.mutfağa girip. Çantamı alarak hızla çıktım evden.
Bir damla, iki damla derken boğazımdan bir hıçkırık koptu. Artık gözyaşlarımın haddi hesabı yoktu.
Ben onu bu denli severken, beni aldatması. Onurumu, gururumu, en çok ta kalbimi kırmıştı.
Dayanamayacağımı anladığımda kaldırıma oturdum. Hala göz yaşlarım yere düşerken.
Hayatın bu kadar acımasız olması, özelliklede bana. Önce, babam, sonra annem, şimdi ise merih.
boğuluyorum. hayatın bana bu kadar acımasız olması çok canımı yakıyor. Ve artık bu şehir beni boğuyor.
Madem beni değersiz, dalga geçecek bir olarak görüyorsun merih. Gururum için aşkımdan bile vazgeçerim.
Hemen bir taksi durdurup, evin adresini verdim.
Taksi ile eve gelince ücretini verip hemen indim.
Eve girip. Odama girdim. Dolabımı açıp, bavulumu aldım, kıyafetlerimi düzensiz bir şekilde bavuluma yerleştirdim. Hızlıca kıyafetlerimi yerleştikten sonra, çantamı da aldım. Perdeleri kapattım. Bavulumu alıp, dışarı çıktım. Anahtarımı alıp evi kilitledim.
Merdivenlerden sessizce ve yavaş adımlar ile. Evin sahibinin kapısını çaldım.
Biraz bekledikten sonra pijamaları ile bana bakan bir İsmail amca belirdi. Tabi adam şaşırmakta haklı sabahın köründe, elinde bir bavulla duruyordum.
Kısa kesmek için direk söze girdim.
"İsmail amca ben buradan gitmeye karar verdim de. Anahtarı teslim edeyim dedim. "
"kızım ne diyorsun sabah sabah. Nereye gidiyormuşsun"
"boşver İsmail amca. Ben sana anahtarı teslim edeyim. Eşyaları da yerleşince alırım olur mu "
"sen ciddisin kızım "
"evet İsmail amca "
"aa, şu yakışıklı çocukla mı "
Gözlerimin dolduğunu hissedince, derince nefes alıp.
"yok İsmail amca. Ben tek gidiyorum "
"e kızım sana o çocuk evlenme teklifi etmedi mi "
Hem kendime, hem de merihe kızdım içinden fakat birine çatmamak çok zor
"hasan amca sorgulama işte! Anahtarı al. Ben zaten sana erkenden vermiştim kiranı. "
"dur kızım ben sana. Paranın fazla kısmını getiriyim "
"tamam " dedim.
İsmail amca içeri girdi. Bende kapıda bekledim.
5 dakika sonra geri geldi. Elindeki bir miktar parayı aldım. Eline uzandım.
Elini öpüp geri çekildim.
"hakkını helal et İsmail amca "
"o nasıl söz kızım. Seni böyle göndermek istemiyordum. "
"neyse görüşürüz " deyip bavulumu aldım.
Bavulum ile sokağa çıktım hemen. Bir kişinin daha helalliğini istemem lazım.
Rehberimden hemen Elfidayı aradım.
Çaldı...
Çaldı...
Çaldı...
Sert bir ses çıktı. "alo "
Kendimi toparlamaya çalışarak.
"Alihan. Elfida yanındamı "
"uyuyor "
"telefonu ona verirmisin "
"şimdi uyuyor. Veremem. Hadi bay bay " sonra.
DIT..
DIT..
Sinirle telefonu kapatıp cebime koydum.
Madem öyle bende telefonda helallik isterim.
Bir taksi çevirip, otogara gitmesini söyledim.
Otogara geldiğimizde ücreti ödeyip, indim. Bavulumu da alıdım.
Biletimi almıştım. Binmememe 10 dakika vardı. Bavulumu bagaja yerleştirdiler.
Telefonum çalınca hemen baktım. Arayan Elfida idi.
"ne oldu ceren aramışsın "
"günaydın Elfida "
"pardon ya. Sana da günaydın "
"ben senden helallik isteyecektim. "
"neden şimdi böyle bir şey söyledin ki "
"ben gidiyorum Elfida. Hakkını helal et. Sana çok kötülüğüm oldu, affet "
"ceren neden saçma sapan şeyler konuşuyorsun. Merih yanındamı "
"hayır. O bilmiyor. Sen bana hakkını helal edermisin "
" ceren neden gidiyorsun. "
"otobüs kalkacak Elfida. Hakkını helal et lütfen"
"ceren neden hala saçmalıyorsun "
"hoşça kal. İnşallah hep mutlu olursun. Sen mutlu olmayı hak ediyorsun. "
"sende ..." dedikten sonra dayanamayıp kapattım. Yine gözlerimden yaş geldi. Otobüse herkes binmeye başlayınca bende bindim.
Cam kenarında bilet aldığım için. Cam kenarına geçip oturdum.
Kulaklıklarımı takıp. Müzik listemden rastgele bir müzik açtım. Şansıma fırça şarkısı çaldı (medyada müzik )
Araba hareket edince artık burada ki hikayemin dolduğunu anladım. Bu dünyadan kendimi soyutlayıp şarkının sözlerine bıraktım kendim.
Neyse sen deftere şimdilik eksi yazma
Zamanla iyileşirim hayırlısıyla
Malum alışmak zor sürtük yaşanmışlıklarına
Alışmak zor. Eşli renklerin bir yudum hatrı hala
Hep gurur yüzüme dur dokunma
Günahkar hayat çıkmaz sessiz kalbinde
Sonra ise karanlığın en güzeline aktım.
..............................................................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elfida
RomanceBazen sevmek zor bir şeydir. Aşk, mutluluk, bunlar hiçbir zaman altın tepside sunulmaz. Sabretmek gerek. Seviyorsan gerçekten eğer, beklersin. &&&&&&&&&&&& Bende Alihanı hep bekledim. Gençken sevdim, bekledi. Evlendim yine bekledim. Bu süreç içind...