Bölüm 13

13 5 0
                                    




Evimdeyim. Ailem yanımda. Huzurlu, dertsiz,  tasasız.  çıkış kapısında durmuş onları izliyordum. Çok mutlular.  Babam, anneme  sarılmış, gülüyorlardı. Yanlarına gitmek istiyorum. Yürüyorum. Ben yürüdükçe, uzaklaşıyorlar. Bağırıyorum.  Duymuyorlar. Ağlıyorum, görmüyorlar.

Sonra annemin kolundan. Bir erkek eli tutuyor. Bedeni kap karanlık. Annem ondan kaçtıkça. Adam onu daha çok çekiyordu.

Adam. Annemin kolunu bırakıp. Yerde duran bidonu aldı ve yere döküp çakmağı çaktı. yaktıktan sonra arkasını dönüp gitmek için hazırlanırken. Beni fark etti. Bana doğru ilerledikçe, ben geri geri gidiyordum. Birden koşarak geldi yanıma. Yanımda durdu. Kımıldayamıyorum. Sonra beni bir dağdan aşağı itti. Yuvarlanıyordum.

"imdaat . yardım edin "

"elfida. Sevgilim "diye bağırıyordu birisi. sonra gözlerimi yavaş yavaş açınca. Alihan vardı karşımda. Yattığım yerden doğruldum.

"sevgilim. İyi misin "dedi. Tuhaf hissediyordum kendim ama, üzülmesin diye

"iyiyim sevgilim. Rüya gördüm sadece."

"seni seviyorum. Bunu unutma sevgilim"

"Alihan. Biz yarın merihle gidiyoruz "

"nereye "

"istanbula. Biliyorsun. Ailemin ölümünü. Ben bunun bir elektirikten yandığını düşünmüyorum. Başka bir iş var.  Ve ben bunu araştırıcam."

"o halde ben de geliyorum sevgilim "

" sevgilim. Senin burada işlerin var."

"elfida.belki başta senin yanın da olamadım. Am şimdi olucam. İstesen de, istemesen de"

"tamam sevgilim. Hadi gidelim. "

............................................................................

Hemen eve gelmiştik. Ben arabadan inerken birisi arkamdan sesleniyordu.

Arkama baktığım da ceren di. Koşarak yanıma geldi.

"elfida. Sana çok önemli bir şey anlatmam lazım. Sen. Alihan ve en önemlisi ailen hakkında. Aslın da ben Alihan la intikam için olmadım. Ben..."sözünü bitiremeden. İki el silah sesi duyuldu. sonra birden ceren kollarıma yığıldı. karnın üst bölgesinden kanlar geliyordu. sesi duyan konaktaki herkes dışarı çıkmıştı.

Merih cereni görünce. koşarak geldi. Kucağımda yatan cereni, benim kucağımdan alıp. kucağına alıp . kendi arabasına aldı. bende koşarak. Yanına bindim.

Çok hızlı kullanıyordu arabayı. Ben cerene bakmak için arkama döndüğümde. Araba ani fren yaparak durdu. Sonra merih. cereni kucağına alıp hastaneye gitti. Geride ben kalmıştım. Hastaneye ilerleyeceğim sırada. Arkamdan bir adım sesi geliyordu. Arkama dönüp bakacağım sırada, burnuma bir koku geldi. Sonrası karanlık.

Arkadaşlar biraz kısa ama olaylar gereği kısa oldu.

Yorumlarınızı gerçekten merak ediyorum.

Acaba cerene ne olacak?

Elfidayı kim kaçırdı ?

Ve en önemlisi, ceren ailesi hakkında ne anlatıcaktı?

Merak etmeyin hepsi yakında gelir.

ElfidaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin