Bölüm 26

18 3 0
                                    

Şu anda Alihan beni öldürecekmiş gibi bakıyor, şu anda yanımda Merih olmasa çoktan öteki taraftaydım her halde

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Şu anda Alihan beni öldürecekmiş gibi bakıyor, şu anda yanımda Merih olmasa çoktan öteki taraftaydım her halde .

Elfidaya hayranım doğrusu, nasıl bu adamla baş ediyordu. Tabi bu konuda Merihede borçluyum. Başta. Merih ile Alihan yumruk yeselerde. Sonuç olarak karşılıklı oturmamız.

İlk söze merih girdi.

" bak Alihan cereniin buradan olmasını istemiyorsun. Fakat Elfida ile konuşması lazım "dedi.

Elfida ise gözünü kırpmadan bana bakıyordu. Ben ise yerimde huzursuzca kpraşıyordum.

"lütfen Elfida "dedim yalvaran sesim ile.

Alihan hemen lafa atladı. Atlamasa ölecek

"sen konuşma. "

Merih "sevgilimle düzgün konuş "

"sevgili mi "dedi Elfida şaşıran ses ile

"evet elfida. "

Merih yanımdan kalkıp Elfidanın yanına oturup. Elini tutup

"aşkı bende tattım kardeşim. Sevmeyi, sevilmeyi. Sen iyi tanırsın beni. Aşka, sevdaya inan insan ben. Tattım. Lütfen beni anla "

Elfida elini çekip, Merihin elinin üstüne koydu.

"anlıyorum kardeşim. Ve senin adına sevindim. Ee düğün ne zaman " dedi bana dönerek.

Ben de sevincimden. Yerimden kalkıp, Elfidaya sarıldım.

"yani beni affettin mi "

"evet ceren. Merih çek şu sevgilini yoksa boğulacağım"

Merih belimden tutarak

"ceren tamam. Bırak kızı "

Geri çekilerek.

"tamam "dedim

"Elfida bu kız yüzünden ayrı kaldık. Sen nasıl affedersin. Sana inanamıyorum "

"Alihan, insanlar hata yapabilir. Hem ailemin kim öldürdüğünü biliyorum hem "

Alihan yanımızdaki masayı devirerek

"sen affetmiş olabilirsin. Fakat bize bu yaşattığını soracağım. Sende güvenme Merih korur diye, çünkü sıra sana geldi "

Merih önüme geçerek.

"sen kimi tehdit ettiğini sanıyorsun. "

"ne oldu Merih efendi, benim yanındayken böyle davranmıyordun. Ya da beni öptüğünde "

İşte bunu söylemesi hiç iyi olmadı. Hem Elfida için, hem de Merih için.

Merih Alihanın yanına gidip. Yüzüne bir tane yumruk geçirdi. Buna sinirlenen Alihan , Merihe bir yumruk geçirdi.

ElfidaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin