Pencerenin kenarında sarı saçlı birisi ağlıyordu. Yüzünü göremiyordum fakat, ağladığını sesinden duya biliyordum. Kızın yanına yavaş yavaş gittim, elimi omzuna koyup.
"neden ağlıyorsun " dedim.
Kız bana döndü. Bana dönünce kocaman gözlerimi açtım.
"ama sen bensin "
"hayır. Ben Elfida yım"
"peki neden ağlıyorsun "dedim, yanına oturarak
"sana ağlıyorum"
Bana mı. Daha beni tanımıyor bile
"beni daha tanımıyorsun " dedim. Fakat kız bana cevap vermedi. Onun yerine kendisi konuştu
"sen ağlıyordun burada. Sen sevindin burada. Fakat şimdi, kendi evinden kaçıyorsun"
"iyi de benim evim var zaten"
"hayır sen hiçbir şeyi hatırlamak istemiyorsun "
"bak ben halimden gayet iyiyim "
"orada seni bekliyor. Umut edip. Pes etmeyip. Senin bir anca gelmeni istiyor"
"kim"
"orada" dedi işaret parmağıyla arkamı göstererek. Arkama yavaşça dönüp baktığımda. Alihan ellerini açmış beni çağırıyordu. Ona yürümeye çalışıyordum. Fakat ona yaklaşacağım yerine daha da uzaklaşıyordum.
"neden kaçıyorsun Alihan "
Dedim fakat, bana ses vermiyordu. Hemen arkamdaki kıza döndüm.
"neden ona ulaşamıyorum"
" çünkü sen istiyorsun bunu"
Kıza bütün öfkemi kusarak.
"tutturmuşsun sen istiyorsun diye. Ben onu seviyorum. "dedim.
Kadın beni umursamadan arkasını dönüp, gitti. Bense tek başıma orada öylece kalmıştım.ne Alihan, nede o kadın yanımdaydı.
Yere oturup, dizlerimle yüzümü kapatıp, ağladım.
"kızım "
Bir dakika bu ses. Annem, neden
"anne. Neredesin. Çok özledim seni" dedim hıçkırıklarımın arasından.
"anneeee" diye bağırdığımda. Yataktan kan ter içinde fırlamıştım. Sehpanın yanındaki suyu içitim. Birazda olsa kendime gelince. Lavaboya gittim. elimi yüzümü yıkadım. Karşımdaki aynaya baktığımda. Yüzüm solmuştu.
"ne oluyor bana. Neden o ses bana tanıdık geliyor"
Kendimi birden ağlıyor bulunca. İçimden Alihan ı aramak . odama gidip. Telefonu alıp. Alihan ı aradım.
Çaldı...
Çaldı...
"efendim " dedi uykulu bir sesle. Bense ağlayan bir ses tonuyla
"Alihan "dedim. Bir hıçkırık kopararak. Kendimi deli gibi hissediyordum. Alihan sesimdeki tınıyı anlamış olalı ki.
" ne oldu Elfida"
Elfidadan da sıkıldım
"bana Elfida deme. Kafamın içindeki o ses senin yüzünden geldi. Ben hayatımdan mutluydum. Huzurluydum. amacın buydu değil mi. Beni delirtmekti. Ama seni tebrik ederim yöntemlerin baya başarılı. Delirttin sonunda "
Neden böyle söyledim bilmiyorum fakat kalbim çok acıyor. Tabi bu rüyanın etkisi de büyük.
"elfida . oraya geliyorum "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elfida
RomanceBazen sevmek zor bir şeydir. Aşk, mutluluk, bunlar hiçbir zaman altın tepside sunulmaz. Sabretmek gerek. Seviyorsan gerçekten eğer, beklersin. &&&&&&&&&&&& Bende Alihanı hep bekledim. Gençken sevdim, bekledi. Evlendim yine bekledim. Bu süreç içind...