Gözlerimi, gelen güneş ışığı ile açtım. Boş boş öylece tavana bakıyordum. Her zaman ki camıma gidip oturup adam akıllı düşünmeye başladım.
Gerçekten benim de mutlu olma zamanım geldi. Hem artık oda beni seviyor. Ben de onu seviyorum. Ortada bir engel kalmadı.
"ey gurur. Aşk kazandı." dedim bağırarak
"iyi misin kızım"
Arkama baktığım da Zeyno annem durmuş beni inceliyordu. yanına gidip sarıldım.
" çok iyiyim anne. Alihan nerde"
" ay kızım. Yoksa "dedi. Bende kocaman gülümseyerek kafamı aşağı yukarı salladım
" evet anne"
" odasında "der demez hemen odamdan çıkıp, Alihanın odasının kapısına geldim. Kapıyı hiç düşünmeden odasına daldım.
Odasındaki tekli koltukta düşünür şekilde oturuyordu. Benim geldiğimi görünce hemen ayağa kalktı. Koşarak sarıldım ona. Nefes nefese
" seni seviyorum. Seni çok seviyorum. Aşığım sana Alihan "
Oda bana daha da sarılarak
" seni seviyorum Elfida. Aşığım sana "dedi
Geri çekilerek bana baktı. Sonra bir anda dudaklarıma kapandı. o an ölümsüz olsun istedim . nefes nefese ayrılarak, alnını alnıma yasladı sonra sessiz bir şekilde
" seni seviyorum. Affet beni "
Ben de sessiz bir şekilde
"seni seviyorum. Beni sakın bırakma. Bir daha dayanamam "
" asla. Ölsem bırakmam "
"şş. Sakın ölme lafı yok "
Geri çekilerek gözlerini gözlerime dikti.
"ne dersin aşağıdakilere söyleyelim mi "
"Zeyno annem biliyor "
" o zaman Zeyno sultan herkese söylemiştir "dedi.
Elimi tutarak odasında çıkarak. Aşağı indik. erkeklerin hepsi bir masada toplanmış yemek yiyorlrdı. Kendal babam bizi görünce yüzünde çok hafif bir tebessüm etti. Sonra Alihan söze başladı.
"baba. Sizinle konuşmak istiyorum. Tahmin etmişsinizdir zaten, ben elfidayı seviyorum "
Kendal babam otoriter sesi ile
" biliyorum oğlum. "
" nasıl."
"bir gün gerçek aşkını anlayacağını "dedi.
Ben Alihanın elini bırakıp, salona ilerleyecekken
" elfidam. Dışarıda yapalım kahvaltımızı "
Ben kısaca
" tamam "dedim
Hızla yanından ayrılıp, odama gittim. Üzerime rahat kıyafetler giyip. aşağı indim.
Alihanın yanına geldiğimde, hemen elimi tuttu. Bana dönüp göz kırptı.
Arabaya bindim. Kemerimi taktım. sonra arkama yaslanıp. Kafamı Alihana çevirip onu incelemeye başladım.
O harika birisi. Her kadını hayalini süsleyen birisi. Onu çoook seviyorum.
"ne o. Çok mu yakışıklıyım "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elfida
RomanceBazen sevmek zor bir şeydir. Aşk, mutluluk, bunlar hiçbir zaman altın tepside sunulmaz. Sabretmek gerek. Seviyorsan gerçekten eğer, beklersin. &&&&&&&&&&&& Bende Alihanı hep bekledim. Gençken sevdim, bekledi. Evlendim yine bekledim. Bu süreç içind...