Bölüm 31

10 3 0
                                    


CERENDEN DEVAM

Yanımdaki hareketliğe baktığımda herkes bir ağızdan sövüp, sayıyordu. Yanımdaki kadın bile hararetli bir şekilde yakınıyordu.

Bu kadar kime sinirlendiklerine baktığımda karşımda merihi göreceğimi hiç tahmin etmiyordum. Şaşkın bakışlarımla.

"merih " dedim. Oda sağına soluna bakıp beni ararken benim seslenmem ile bana döndü. Hızlı adımlar ile yanıma geldi. Onu inceledim.

Siyahımsı saçları dağınık, sportif kıyafetlerle çok yakışıklı görünüyordu.yüzünde ise kızgın bakışlar ve çatık kaşlar. Ki sesinden bile belli oluyordu.

"sen ne yaptığını zannediyorsun !böyle çekip gitmekte neyin nesi "

"Merih insanları rahatsız ediyoruz. İnermisin otobüsten "

Koltuğun başlığına sertçe vurdu. Yerimden sıçradım. Tabi herkes susmuş bir şekilde bizi izliyordu.

"sen ciddimisin ceren. Bir sabah uyanıyorum. Nişanlım. Karım olacak kadın hiç bir şey söylemeden çekip gidiyor. Ve ben sakin olamıyorum. "

Kısık sesimle

"merih. Sa..."

"gidiyoruz ceren. " merih muavine dönüp.

"ceren hanımın bavulunu çıkarır mısınız "

Muavin bana bakıp

"çıkaralım mı ceren hanım "

"hayır"dedim net sesimle

Merih sinirle gülüp.

"öylemi ceren hanım "

Bende

"evet "dedim.

"tamam sende bavulsuz gelirsin "

"n-ne ?"

Merih yanımda oturan kadına dönüp.

"teyzecim ben bu kızı çok seviyorum. Ve evlencek ken bir anda çekip gidiyor. İzninle oradan iki dakika kalkarmısın "

Hayır teyze. Olmaz de, yapıştır elindeki çantayı.

"buyur evladım "

"ne?"ağzımdan şaşkınlık nidası döküldü.

Merihse beni omzuna atıp, götürmeye başladı. Ben kendime yeni yeni gelmeye başlıyordum.

"merih bırak beni "

Otobüsün kapısından çıktıktan sonra biraz bekledi merih. Sonra otobüs gitmeye başlayınca beni sırtından indirdi.

Şu an çok sinirlenmiştim. Ve bu öfkemi de kime kusacağımı çok iyi biliyordum. Otobüsün arkasına bakmaktan çekip kendimi, merihe döndürdüm. Kaşlarımı daha da çatarak.

"ne yaptığını zannediyorsun sen !"

"asıl sen ne yaptığını sanıyorsun. Sabah iki kişiden telefon alıyorum. Öğreniyorum ki ceren hanım beni bırakıp gidiyormuş"

"suç sürekli zaten bende "

Artık dolmuştum. Benimde sebeplerim vardı, hayat öyle toz pembe değil. Beni de o suça iten sebepler.

"sana suç sende demedim ceren. Sorunlarını beraber paylaşırdık. Biz daha yeni söz verdik. "

"merih yapma şunu !"

Benimle dalga geçmesine dayanamıyorum. Gözlerime bakarak konuşmasından.

"ne yapıyorum ceren !"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 19, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ElfidaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin