CERENDEN
Ben gerçekten salağım, o güzel insanın hiç suçu yokken başına bela açtım. Alihan her seferinde beni tehdit ediyordu. Nerden bile bilirdim. O kızın masum olduğunu. Aslında Alihan ı başta seviyordum. Ta ki alihanın ailesi ile tanışana dek. Tabi karısını tanıyana kadar . başta benim içinde sadece plan olacaktı. Fakat Alihan ı tanıyana kadar, ondan etkilenmiştim. Onu başta etkilemek zor olsada başarmıştım. Fakat benim anlamadığım neden güzeller güzeli karısı varken, beni seçti.
Sabah tavana bakarak uyanmıştım. Her akşam suçluluk duygusu yüzünden uyuyamıyordum. Hep kendimi sızmış olarak buluyordum. Ve her gün yaptığım gibi. Alihanın ailesinin evine gizlice gözetlemek olacak. Ben inanıyordum Elfidanı döneceğine. Ve tabi Merihin beni affedeceğine. Bunu kendime zorda olsa kabul etmiştim. Ben Merihe aşık olmuştum. Kalbim ilk defa bu denli hızlı atıyordu. Sanki zaman durmuş gibiydi.
Yataktan kalkıp, banyoya ilerledim, yüzümü yıkayıp. Odamdaki dolabımdan. Kot pantolon, siyah tişört, deri ceketimi de giyip. Kahvaltı yapmadan, motoruma bindim. Motorumla kısa sürede. Konağa gelmiştim. Konağa biraz daha yaklaşıp bahçeyi gözetlemeye başladım.
"böyle olmayacak "
Demirliklere tırmanıp iyice gözetlemeye başladım. Buradan daha iyi görünüyordu. Her yeri iyice taradığımda. Dışarıda salıncakta Alihanı gördüm, yanında da bir kız vardı. Kızı daha da incelerken. Bu kız Elfidaydı
"ELFİDA"
Oha gerçekten.dönmüş. Allahım çok şükür.
Ben daha demin seslimi düşündüm. Çünkü Alihan buraya bakıyordu. Beni gördüğünde. Kaçmam gerektiğini anladım. Demirlikten atlayacağım da nerede bu çıktığım taş. Arkayı gözetlediğimde. O ufacık ümidimde bitmişti. Çünkü bastığım ufak ta olsa o taş yoktu. Mecburen atlayacaktım.
"bekle ceren. Senin ipini çekmediğimi unutma "diye bağırıyordu Alihan
Hadi ceren, hadi atla. İçimden üçe kadar saydım. 1,2,3.atla, ayağın acısa da
Arkamı son kez kontrol edip. Gözlerimi kapatıp atladım.Ayağım, ayağımın acıması gerekmiyor muydu.
"bu adamlar ne kadar iyi ya. Acıtmayan taş yapmışlar. Şu an çok rahat valla "
"rahat olan taş değil benim kollarım ceren "
Hızlıca gözlerimi açtığımda, karşımda ki merihti. Hızla kollarından inip.
"özür dilerim Merih ama şu an gitmem gerek. "
"hayır, bir yere gidemezsin. Konuşucaz, ben sana buradan uzak dur demedim mi "
"gerçekten sonra, söz, şu an gitmem gerek" kapıya baktığım da Alihan bizden tarafa geliyordu.
Merihe dönüp " hem de bir an önce "dedim
Hızlıca motoruma bindim, kaskımı takıp, gaza bastım. Az bir mesafe kalmıştı yakalamasına.
Motorumla yolda ilerlerken. Bir araba sürekli motorun önüne kırıyordu. Amacı ne şimdi bunun. Kaza yapmamı mı istiyordu.
Motoru kenara çektim, benim motoru durdurduğumu gören kişide dudru. Henüz arabadan inmeyen kişiye.
"mal mısın kardeşim. Kaza yapıcaktım. Geri zekalı çıksana arabadan "
Sonunda arabadan indi.
"Merih"
"konuşmamız bitmedi "
İşte şimdi çok sinirlendim.
"sen deli misin. Seni yüzünden kaza yapa bilirdim "
"keşke ceren. Keşke yapıp ölseydin "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elfida
RomanceBazen sevmek zor bir şeydir. Aşk, mutluluk, bunlar hiçbir zaman altın tepside sunulmaz. Sabretmek gerek. Seviyorsan gerçekten eğer, beklersin. &&&&&&&&&&&& Bende Alihanı hep bekledim. Gençken sevdim, bekledi. Evlendim yine bekledim. Bu süreç içind...