Bölüm 19

15 4 0
                                    


"lara . kalk" dedi sert bir kadın sesi. Bu ses kesinlikle annemin telaşlı sesiydi.

"efendim anne "

"HESAP VAKTİ"

"anne ne hesabı"

"Alihan denen çocuk sana ne dedi"

"hiç bir şey "

"doğru söyle"

"gerçekten anne "

Dedikten sonra yataktan kalktım, dolabımdan kıyafetlerimi çıkardım.

"Lara seninle bir şey konuşurken kalkıp gitme "dedi. Ben de kıyafetleri yatağımın üstüne bırakıp. Annemin yanına oturdum.

"annecim. Neden bu kadar telaş yapıyorsun. "

"senin iyiliğin için kızım "

"tamam. Peki bana neden elfida dedin "

"şey. Dün dedim ya kızım ."

"sadece bu. Anne benden bir şey saklamıyorsun demi "

"yok kız

"peki. Anne. Senden bir şey isteye bilir miyim "

"söyle bakalım, ne istiyeceksin "

"anne. Hani ben bir işte çalışmak istiyordum ya "

"buldun mu"

"yok"

"e. O zaman "

"aslında ben kendi iş yerimde çalışmak istiyorum "

"ee"

"esi. Bir küçük Restoran açmak istiyorum "

"hmm. Akşam babanla bir konuşalım "

"tamam anne. Peki izin koparabilir misin "

"tabi kızım. Hem baban mutlu olur. O da başka birileriyle çalışmanı istemezdi"

"o zaman ben bugün mekan bakıyım "

"tamam " dedi annem .

Annem gittikten sonra mavi bir elbise, kahverengi bir ayakkabı ve ayakkabıma uygun bir çanta alıp. Odamdan çıktım. Kahvaltımı yapmadan çıktım.

Bisikletime binip gittim.

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Her yeri gezdim fakat içime sinen hiçbir kiralık ya da satılık dükkan bulamadım.

Öğle olmuştu artık. Sabah da kahvaltı yapmamıştım. Baya acıktım. Bir büfeye gidip. Tost ve meyve suyu aldım. Sakin bir bank bulup oturdum. Karnımı doyurduktan sonra . öyle boş boş gezerken. Bir dükkan buldum. Çok güzel. Ferah. Etrafında ağaçlar, yeşillik alan var. İnsanların çok fazla geçtiği yer de değil. Tam da istediğim gibi.

"ah. Kiralıkmış."

Şansa da bir bayan etrafı düzeltiyordu. Hemen dükkana yaklaşıp kapıyı çaldım. Kadın bana baktı.

Yanına gidip derdimi söyledim. Kadın üstelik çok fazla kira parası da istemedi. Hemen kira sözleşme yaptık. Ve artık bir dükkanım oldu.

Şimdi tek yapmam gereken bu harabeyi güzel bir yer haline getirmek. Çünkü burası baya kötü. Duvarların boyası dökük. Camlar baya eski. Yani baya masraflı bir iş olucak.

"ben de ülkeme biraz yardım ediyim. Malzemelerimi oradan sipariş veriyim"

En iyisi. Bir kenara oturdum. Rehberimden. Kulüpte tanıştığım Alihanı aramak. Rehberden bulup aradım.

ALİHAN ARANIYOR...

"efendim"

"a. Alihan benim. Lara "

"ha. Lara. Ne oldu. Nasılsın "

"iyiyim. Aslında senden yardım istiyecektim. "

"tabi. Konu "

"ben bir küçük dükkan açmaya karar verdim. Malzemelere ihtiyacım var. Ben de Türkiye den almak istiyorum. Bana tavsiye verirmisin "

"tabi yardım ederim. Türkiye nin en iyi malze satan yerini biliyorum. "

"çok iyi. Numarayı at "

"Lara çok iyi fikrim var. Türkiyeye gelsene "

"ben mi"

"evet"

"annem var. O hayatta izin vermez "

"o zaman seni kaçırıyım "

"ha. Çok komik "

"lütfen Lara "

"nasıl izin alıcam "

"hm. Arkadaşım da kalıcam de 3 günlüğüne "

"benim hiç arkadaşım yok ki "

"o zaman. Kafa dinlemeye ihtiyacım falan var de "

"tamam. Ya ben de çok gelmek istiyordum. "

"ne zaman gelirsin"

"akşam yoldayım. Sabah görüşürüz "

"tamam" dedikten sonra telefonumu kapatıp çantama attım. Dükkanımı kilitleyip, bisikletime binip eve gittim.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Eve geldim. Ev gittiğim de annem ve babam sofrada oturmuş beni bekliyorlardı. Sanırım. Akşam olmuş.

Annemin yanına oturdum konuya nasıl girsem diye düşünürken babam kızgın sesiyle

"nerdeydin Lara "

"baba. Çok güzel bir dükkan buldum. Orayla uğraştım."

"bir daha yapma böyle "

"tamam"

Yemek yerken ben konuya nasıl girsem diye düşündüm.

"anne, baba. Size önemli bir şey söylemek istiyorum."

"ne " dedi annem

"ben sizden 3 günlüğüne izin istiyorum"

"ne izni. Bir yere yoculuk mu var " dedi babam

"yok baba. Sadece biraz kafamı dinlemek istiyorum. Yeni bir otel açılmış. Yeşillik alanları falan varmış. Oraya gitmek istiyorum "

"tamam " dedi babam .

" ne . gerçekten mi"

"evet"

"şaşırdım bir an. Ama akşam yola çıkmak istiyorum. Hemen yer kapmak istiyorum "

Dedikten sonra, hemen çantamı alıp odama gittim. Alihanı arayıp. Nereye ineceğimi söyledi.

Önce Ankara havalimanına, sonra Gaziantep e inmem lazımmış.

Önce telefonumdan bilet ayarladım. Bavulumu da hazırladım. Taksi çağırdım. Babamlarla vedalaşıp. Havalimanına geldim. Arda arkamı da kontrol ettim. Babam geliyor mu diye. Gelmemişti neyse ki.

Uçağa bindim. Çok heyecanlıyım. Türkiye ye gidiyorum .

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Uçak artık iniş yapıyordu. Şu an Türkiye deyim..

Uçak indikten sonra hemen Gaziantep e bilet aldım.

Yarım saat sonra uçağa bindim. Çok geçmeden Gaziantep e geldim.

o'/*Rc

ElfidaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin