Chapter 4 -İncomprehensible-

260 23 4
                                    

Okumadan geçmeyin!

Eski hesabımı geri açmayı başardım ama maalesef bildiğiniz üzere hikayeler geri gelmiyor. Size bir sorum var, Never The Same'i buradan paylaşmaya devam mı edeyim yoksa silip asıl hesabımdan mı paylaşayım? Siz ne derseniz onu yapacağım. 

Ve iyi okumalar...

Aşağı inip kapıyı açtım. Karşımda gördüğüm kişi, pekte görmek istediğim biri değildi.

"Niall?"

"Selam."

"Ne işin var burada?"

"İyiyim sağol."

"Ukala."

"Başka hakaretin yoksa geçebilir miyim?"

"Evet." Bir anda çok sıkıştığımı hissettim. Neden böyle zamanlarda insanların çişi gelir. Evde yalnız başıma otururken gayet iyiydim.

"Ben bir lavaboya gidip geliyorum, sende istersen kaçabilirsin." Lavaboya gidip işimi halletmeye başladım.

"Stefunny!"

"Ne var? Tuvalettede mi rahat yok?"

"Telefonun çalıyor." Ah...

"Sen konuşur musun?"

"Tamam."

- Niall'ın Ağzından (Telefon görüşmesi) -

"Alo."

"Stefunny orada mı?" Gelen erkek sesi beni şaşırtmakla beraber merakımı da tetiklemişti.

"Şu anda müsait değil, ben aramasını söylerim."

"Tamam, bu arada kimsin?" Soruyu es geçerek telefonu kapadım. Stefunny müthiş bir zamanlamayla lavabodan çıktı.

"Brendan'da kim?" diye sordum.

"Sabah onunla parkta tanıştık, sanırım benden hoşlanıyor." Ona sorduğumdan fazlasını anlatması sinirimi bozmuştu.

"Sabah tanıştığı birine hemen böyle hissetmesi garip."

"Bende ondan hoşlandım aslında."

"Sen bir insanı sevebiliyor muydun? Her zamankinden farklı davranıyorsun."

"Brendan'dan bahsedince sevgiyle konuşuyorum, ama senin hakkında konuştuğumda söylediğim şeyler hoş olmuyor. Mmm, düşün bakalım neden?"

"Sen garip bir insansın."

"Korkak ve ukala olmaktan iyi."

"Ben korkak değilim."

"Ukala olduğunu kabul mü ediyorsun?"

"Tabii ki hayır! Ne ukalayım ne de korkak."

"Sen kendini tanımıyorsun."

"Asıl sen kendini tanısan intahar edersin."

"Ben kendimi tanıyorum ve gurur duyuyorum. Senin gurur duyacak bir şeyin olduğunu sanmıyorum."

"Evet bir şey yok çok şey var. Benim özelliklerimiz yüzde onu sende olsa çok daha iyi olurdun."

"Şirin, korkak, ukala ve çakma sarışın olmak mı? Özelliklerinin yüzde yüzünde sende kalsın."

"Genelde benim şirin olduğumu söyleyen insanlar iltifat etmiş olur."

Never The SameHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin