Herkes, olduğu gibi donup kaldı, kimse ne olduğunu anlayamamıştı.
"Ben bir bakayım." Liam gitti ve bende hala bitiremediğim dondurmamı yalamaya başladım.
"Babacık iş başında."
"Ne?" diye karşılık verdim Harry'nin dediğine karşılık.
"Biz Liam'a babacık deriz." Louis benim merakımı gidererek açıkladı.
"Anladım." Bu bilgiyi öğrenmesem de olurdu, umrumda bile değil. Acaba şu anda Niall'la ne konuşuyorlar?
- Niall'ın Ağzından -
Daha fazla buna dayanamayacağım. Harry ile öpüştüklerinden beri gözlerime dolan gözyaşlarına hakim olmaya çalışıyorum. Onları artık serbest bıraktım ve tek tek düşüp kıyafetimi ıslatmaya başladılar.
Harry ile on beş saniye öpüşeceklerdi ama Harry durmadı, o da karşılık verdi. Ben yapsaydım yumruğu yemiştim. Ama tabii o da haklı, herkes gibi Harry'i seviyor. Biraz olsun insanlar beni de sevse olmaz mı?
"Niall." Bu Liam'dı. Hızla göz yaşlarımı sildim ve nefes alış verişimi düzene soktum. Sesimin güçlü çıkmasını umut ediyorum.
"Yalnız kalmak istiyorum." Sesim istediğim gibi çıkmıştı.
"Ama ben seni yalnız bırakmayacağım, sorunlarını içine atarak çözemezsin. Anlat bana ne oldu." Çimlere oturdum ve gözyaşlarımın akmasına izin verdim.
"Kimse beni sevmiyor Liam."
"Bu da nereden çıktı şimdi? Sarışınların aptal olduğunu duydum ama bu kadarda olmaz Niall!" Cevap vermek yerine sadece omuz silktim.
"Ben gerçek sarışın bile değilim Liam! Kimse beni sevmiyor."
"Yoksa kimseden kastın Stefunny mi?" Ona benim gibi yanıma gelip çimlere oturdu.
"Belki."
"Ona aşık mı oldun?"
"Bilmiyorum ama o Harry ile öpüşünce çok kötü hissettim. Ben onu öptüğümde bana yumruk atmıştı ve demediğini bırakmamıştı."
"Niall o oyun içindi."
"Oyun için sadece 15 saniye öpüşmeleri gerekiyordu, Harry ise onu bırakmadı ve öpmeye devam etti. O da karşılık verdi." Sesim çatallaşmaya başladı, çok kötü hissediyorum.
"Bende sevilmek istiyorum..."
"Seviliyorsun Niall, seni seven onca hayranın var."
"Hayır! Herkes beni dışlıyor Liam! Kimse beni sevmiyor!"
"Seni sevmeyen herkesi teker teker ellerimle öldürürüm tamam mı?"
"Stefunny'ide mi?"
"O seni seviyor, bunu biliyorum."
"Hayır bilmiyorsun, o benden nefret ediyor. Sürekli onunla kavga ediyoruz."
"Harry ile de kavga ediyorlar."
"Anlamıyorsun Liam, hiç anlamıyorsun."
- Stefunny'nin Ağzından -
"Harry dondurmamı tut, Niall'a bakacağım"
"Tamam." Dondurmamı verdikten sonra bahçeye doğru ilerledim. Bir anda Harry'e doğru döndüm.
"Sakın dondurmamı yalama, ısırma ya da yeme." Dedim işaret parmağımla onu uyarırken. Yürümeye devam edip bahçeye çıktım, Liam'la Niall çimlere oturmuş konuşuyorlardı. Liam beni fark etti ve ayağa kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Never The Same
FanfictionDaha önce bazı nedenlerden dolayı sildiğim hikaye tekrar karşınızda. Sizi temin ederim bir daha silinmeyecek. Bu yüzden okumanızı öneririm ;) Her şey en iyi arkadaşına güvenmekte başladı. Stefunny Morgan'a en iyi arkadaşlarından biri tarafından...