"Bağırma duyabilirler."
"Tamam tamam bağırmayacağım ama sende her şeyi anlat."
"Ne gibi?"
"Nasıl bir öpüşmeydi?"
"Çok kötüydü, 1 salise falan sürdü diyebilirim."
"Nasıl yani?"
"Bak gösteriyorum aynen şöyleydi." Elime Niall'ın dudaklarıma kondurduğu öpücüğü kondurdum.
"Bu mu yani? Bende bir şey sanmıştım. Niall Horan öpüşmeyi bilmiyor."
"Aynen öyle, zaten bunu bir daha yaparsa yumrukla kalmayacak."
"Ben yinede ona yumruk atmazdım."
"Her neyse. Üstelik şu kıvırcık olanı da neredeyse dövüyordum."
"Ne! Harry'le de mi tanıştın yani? Ama onu neden dövecektin ki?"
"Niall beni havuza atmıştı o yüzdende kıyafetlerim ıslanmıştı. Niall'da bana giymem için kendi tişörtünü ve eşofmanını verdi. Tişörtü giydim ama eşofman olmadı bende tişörtle kaldım. Sonra Niall'ın odasında saçımı tarıyordum, o da beni izliyordu. Bu çok rahatsız ediciydi bu yüzden onu ittim takılıp kapıya çarptı. Sonra kapının kolu kırıldı içerde kilitli kaldık."
"Onunla odada kilitli mi kaldınız? Harry ile bir odada kilitli kalmak için neler vermezdim."
"Sözümü kesme de beni dinle."
"Tamam." Ağzına fermuar çekme işareti yaptı. Yine de konuşacağına eminim, onu iyi tanıyorum.
"Çıkmak için bir sürü yol denedik, camın kenarında yürüyüp balkona bile atladım."
"Yok artık! Camda mı yürüdün?"
"Evet!"
"Bu çılgınca."
"Biliyorum hemde içeri girerken eşofman ayağımdan çıktı."
"Zaten sadece tişörtle değil miydin?"
"Camda donumu bile kapatmayan bir tişörtle gezecek değilim."
"Doğru."
"Her neyse Orada birkaç saat geçirdikten sonra onun grup arkadaşları geldi. Bizi çıkardılar vs. Daha sonra Harry Niall'a eve kız atmışsın gibi şeyler söyleyince yakasına yapıştım."
"Ama ona vurmadın değil mi?"
"Maalesef."
"Onun güzel yüzüne zarar gelmesini istemem." Ne? Yani o kıvırcık salata bana eve atılmış bir kız muamelesi yapıyor ama Veronica hala onun mükemmel yüzünü düşünüyor.
"Harry bir gün sana da sadece eve atılmış bir kız gibi davranırsa görürsün."
"Bu çok kabaydı."
"Asıl kaba olan anlattıklarıma rağmen hala o marul kafanın mükemmel yüzünü düşünmen."
"Tamam üzgünüm ama biliyorsun ki onu çok seviyorum. Veee... Senin sayende onunla bir şansım olabilir."
"Ne ne ne ne ne dedin ne dedin sen?"
"Dedim dedim dedim ki, sesin sayende onunla tanışabilirim. Sonuçta Niall'la siz arkadaşınız ve Harry'de Niall'la arkadaş. Sen onunla iyi anlaşırsan bizi de tanıştırırsın."
"Asla o kızları seks oyuncağı gibi gören marul kafayla iyi anlaşmaya çalışmam. Üstelik sen benimle takıla takıla bu hale geldin! Ne ara çıkarcı oldun sen?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Never The Same
FanficDaha önce bazı nedenlerden dolayı sildiğim hikaye tekrar karşınızda. Sizi temin ederim bir daha silinmeyecek. Bu yüzden okumanızı öneririm ;) Her şey en iyi arkadaşına güvenmekte başladı. Stefunny Morgan'a en iyi arkadaşlarından biri tarafından...