Chapter 7

6.5K 319 11
                                    

-Αχιλλέα θες να πάμε λίγο τουαλέτα; Ξέρεις εσύ...

Είπε μια κοκκινομάλλα που δεν θυμάμαι το όνομα της χαμογελώντας μου πονηρά.

-Αμέ γιατί όχι;

Της είπα εξίσου πονηρά και την ακολούθησα στις τουαλέτες,αφού σιγουρευτηκε ότι δεν ήταν κάνεις μπήκαμε σε μια άδεια τουαλέτα!

Άρχισε να με φιλάει στο στόμα κατεβαίνοντας στο λαιμό μου.

Της έβγαλα το σουτιέν που ήταν μέσα από την μπλούζα και της κατέβασα το τζιν,το ίδιο έκανε και αυτή με το τζιν μου.

Της κατέβασα το στρινγκ και αυτή το μποξερακι μου.

🔞🚨Προειδοποιώ από εδώ και κάτω έχει dirty,οπότε όποιος θέλει να το προσπεράσει ας το κάνει τώρα🚨🔞
(Ααα,επίσης μπορεί να μην είναι καλό όποτε σόρρυ.)

Άρπαξα ένα προφυλακτικό από την τσέπη του τζιν μου και μπήκα μέσα της βίαια.

Αυτή ούρλιαξε το όνομα μου ενώ μπαίνω έβγαινα από μέσα της πολύ γρήγορα και βίαια αλλά έδειχνε να το διασκεδάζει πολύ.

Άρχισα να της χουφτωνω τον κωλο και το στήθος της βίαια Ενώ αύξανα ταχύτητα.

Εκεί που ήταν έτοιμη ν τελειώσει,βγήκα από μέσα της έβγαλα το προφυλακτικό μου και φόρεσα το τζιν μου.

🚨Τέλος dirty μπορείτε να διαβάσετε ελεύθερα🚨

- Μα δεν έχω τελειώσει ακόμα.

Είπε και ήταν έτοιμη να κλάψει.

- Πρόβλημα σου!

Της είπα και την άφησα στην τουαλέτα μόνη της.

Την... πως την είπαμε;

Καλά χεστηκα κιόλας.

Βγήκα από το σχολείο και πήγα στο πάρκινγκ για να πάρω το αμάξι μου.
Εκεί όμως, εκεί είδα την Αρια το φυτό, να κλαίει και να κοιτάει επίμονα το αριστερό της χέρι, το οποίο είχε λίγο ξεραμένο αίμα.

Ε,ΌΧΙ!

Εάν είναι αυτό που νομίζω θα την σκοτώσω.

- Τι είναι αυτό;

Είπα και με κοίταξε φοβισμένη, έτσι να με φοβάσαι κοριτσάκι...

Κατέβασε το μανίκι της ζακέτας και έκανε να φύγει αλλά την έπιασα από το αριστερό καρπό και έβγαλε μια μικρή κραυγή πόνου.

Τώρα την έβαψες Άρια!

........................................

𝐇𝐨𝐰 𝐓𝐨 𝐁𝐞𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐀 𝐁𝐚𝐝 𝐆𝐢𝐫𝐥Where stories live. Discover now