- Αχιλλέα, φύγε από πάνω μου!
Του είπα και αυτός με κοίταξε με ένα ειρωνικό υφάκι.
- Δεν θα μου πεις εσύ εμένα τι να κάνω, ΚΑΤΆΛΑΒΕΣ;
Μου είπε τονίζοντας την τελευταία λέξη.
- Τι έχεις πάθει;
Τον ρώτησα ενώ σηκώθηκε από πάνω μου και κάθησε στην καρέκλα του γραφείου μου.
- Τι έχω πάθει;
Με ρώτησε ειρωνικά και έριξε κάποια ειρωνικά γελάκια.
- Σου φερόμουν καλά, με κοιτούσες περίεργα! Σου φερόμουν γλυκά, με έκανες ό,τι ήθελες!Τώρα που είμαι ο εαυτός μου, δεν σου αρέσω;
- Δεν εννοώ αυτ-
- Τώρα μιλάω εγώ! Και ΔΕΝ έχω τελειώσει ακόμα.
Μου είπε και εγώ του αντιμίλησα.
- Και εσύ, με διέκοψες όμως!
- Α, Ναι ε;
Είπε και σηκώθηκε από την καρέκλα πλησιάζοντας με.
- Το καλό που σου θέλω, να μη μου πολύ αντιμιλάς. Γιατί, δεν το έχω σε τίποτα να σε ρίξω στο κρεβάτι, να το κάνω μαζί σου, χωρίς να νιώσω απόλυτος τίποτα! Σαν να λέμε, το απόλυτο one night stand και πίστεψε με, μπορώ να το κάνω.
Είπε και ξανά κάθησε κοιτώντας με, με ένα πονηρό βλέμμα.
Σηκώθηκα από το κρεβάτι.
- Φύγε από σπίτι μου, ΤΩΡΑ!
Του είπα και με κοίταξε με ένα νευριασμένο βλέμμα. Σηκώθηκε από την καρέκλα απότομα και έφτασε ακριβώς μπροστά μου.
- ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΜΙΛΆΣ Ε; Μη μου ξανά υψώνεις εμένα την φωνή σου, ΚΑΤΆΛΑΒΕΣ;
Μου είπε νευριασμένος. Αυτός δεν είναι ο Αχιλλέας που ξέρω, όχι σίγουρα δεν είναι ο Αχιλλέας που ξέρω!
- Έτσι και αλλιώς δεν φεύγω από εδώ μέσα αν δεν πάρω αυτό που θέλω.
Μου είπε χαμογελώντας μου πονηρά ενώ με τσέκαρε από πάνω μέχρι κάτω, δαγκωνοντας το κάτω χείλος του.
- Τι θε-;
Δεν πρόλαβα να τον ρωτήσω αφού με είχε ρίξει ήδη στο κρεβάτι ανεβαίνοντας πάνω μου.
- Εσένα.
Μου ψιθύρισε και για λίγα δευτερόλεπτα έκλεισα τα μάτια μου.
Τότε σηκώθηκε από το κρεβάτι πηγαίνοντας στην πόρτα, κλειδωνοντας την. Καθώς, ερχόταν προς το μέρος μου έβγαλε την μπλούζα του, αποκαλύπτοντας το υπέροχο του σώμα.
YOU ARE READING
𝐇𝐨𝐰 𝐓𝐨 𝐁𝐞𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐀 𝐁𝐚𝐝 𝐆𝐢𝐫𝐥
Teen Fiction- Δεν θέλω να με ξανά ενοχλήσεις, ξέχνα με! Αν και δεν θα σου ειναι και τοσο δύσκολο γιατί στο κάτω κάτω ποτέ δεν ένιωσες κάτι για εμένα... Του είπα με κατεβασμένο το κεφάλι, έκανα να φύγω αλλά αυτός με τράβηξε δυνατά από το μπράτσο φτάνοντας με αντ...