Chapter 25

5.9K 291 26
                                    

- Δεξί, αριστερό, δεξί, αριστερό, ρε Άρια! Πρώτα το δεξί και μετά το αριστερό!

- Ελα ρε Αχιλλέα, πρώτη φορά περνάω πόρτα.

- Ναι ρε πούστη μου, αλλά κι εγώ σου λέω τι να κάνεις.

- Όχου, τα παρατάω, κατέβασε με!

- Χαχ, σε γελάσανε! Εκεί, θα μείνεις κοριτσάκι. Εκτός, αν αποφασίσεις να με ακούσεις και να περάσεις από την άλλη.

- Δεν το κάνω, φοβάμαι!

- Αωωω, χέστηκα! Με τον γκόμενο σου, δεν φοβόσουν, οπότε το ίδιο θα κάνεις και μ 'εμένα.

- Ναι, αλλά ο γκόμενος μου, με βοήθησε να το κάνω.

Του είπα ειρωνικά και άρχισε να κουνάει την πόρτα.

- ΑΧΙΛΛΈΑ!

Φώναξε και άφησα τα χέρια μου από τα κάγκελα της πόρτας. Εκεί που ήμουν έτοιμη να σκάσω κάτω σαν καρπούζι. Δυο στιβαρά χέρια με είχαν πιάσει και με έσφυγαν δυνατά.

Ο Αχιλλέας με άφησε και άρχισε να με κράζει.

- Είσαι ηλίθια κοριτσάκι μου; Το ξέρεις, ότι αν δεν σε είχα πιάσει θα είχες πεθάνει;

- Τ-το ξέρω...

Είπα με κατεβασμένο το κεφάλι.

- Τι ξέρεις ρε Άρια, εε;

- Πω, ΦΤΑΝΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΑΛΛΟ, ΟΤΙ ΚΑΝΩ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ, ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΧΙΛΛΕΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ;

Του φώναξα με δάκρυα στα μάτια, έκανα να φύγω αλλά με τράβηξε κοντά του.

- Αυτό!

Είπε και με φίλησε παθιασμένα, τι; Τι να κάνω; Τι να κάνω;

Φίλα τον, πω όλα εγώ θα στα λέω;

Ε, ΟΧΙ!

Σκέφτηκα, τον έσπρωξα και τον χαστούκισα με όλη μου την δύναμη.

- Αυτό, για να καταλάβεις ότι δεν μπορείς να με φιλάς όποτε θέλεις!

Του είπα και ο Αχιλλέας δεν είχε συνέλθει ακόμα από το χαστούκι. Οκαυ, προλαβαίνω να την κάνω; Γιατί έχει αρχίσει να νευριάσει, ωπ μια φλεβιτσα πετάγεται στο λαιμό του.

Τώρα οι φλέβες είναι καλό σημάδι; Γιατί εμένα μ'αρέσουν στα αγόρια, όταν τις έχουν στα χέρια.

Οκαυ, παιδιά ο Αχιλλέας συνέρχεται, και μάλιστα τα μάτια του άλλαξαν χρώμα σε σκούρο πράσινο; Τέλειο;

- Τι έκανες;

Μου είπε, ενώ προσπαθούσε να διατηρήσει την ψυχραιμία του.

𝐇𝐨𝐰 𝐓𝐨 𝐁𝐞𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐀 𝐁𝐚𝐝 𝐆𝐢𝐫𝐥Where stories live. Discover now