Chapter 21

5.9K 303 24
                                    

- Αχιλλέα, σταμάτα.

Του είπα αλλά αυτός συνέχιζε να με φιλάει.

- Τι έπαθες βρε μωρό μου;

Είπε και με κοιτούσε στα μάτια καθώς με φιλούσε.

Του έπιασα το πρόσωπο, ήρθε κοντά μου και μου χάιδεψε το μάγουλο με τον αντίχειρα του.

- Τι έπαθες βρε καρδούλα μου;

Με ρώτησε και ένιωσα τόσο ωραία που με αποκάλεσε καρδούλα του.

- Αχιλλέα... φοβάμαι!

- Τι φοβάσαι;

- Φοβάμαι εσένα, φοβάμαι τον Οδυσσέα και πάνω από όλα φοβάμαι τον εαυτό μου!

Του είπα. Σηκώθηκα από το τραπέζι και σκούπισα τα δάκρυα μου.

- Πώς είναι δυνατόν, να κάνω εγώ κάτι τέτοιο; Δεν γίνετε, είναι τρέλα. Φιλάω ένα αγόρι που ξέρω, ότι δεν θα έχω μέλλον μαζί του, φιλάω τον κολλητό του αδερφού μου, φιλάω τον τρόμο του σχολείου, ΦΙΛΑΩ ΕΣΕΝΑ ΑΧΙΛΛΕΑ! Σ' άφησα να μου πάρεις και το πρώτο μου φιλί, και ναι ήταν το πρώτο μου φιλί. Μπορείς να με προσθέσεις και εμένα στην λίστα σου, ως μια ηλίθια που πίστεψε στα ψέματα του Αχιλλέα Άντερσον. Μπορείς αν θέλεις, να διηγηθείς την ιστορία και στους φίλους σου... Αν και είμαι σίγουρη πως θα το έκανες έτσι και αλλιώς!

Του είπα και έφυγα με δάκρυα στα μάτια. Τον άκουσα να φωνάζει το όνομα μου αλλά εγώ ήθελα να με κυνηγήσει. Χαχ, πολλά θέλω! Αυτό ήθελε ο Αχιλλέας, να προσθέσει άλλο ένα θύμα στην λίστα του. Ευτυχώς που δεν το προχώρησα μαζί του!

Αχιλλέας Ποβ:

- ΆΡΙΑ, ΑΡΙΑ, ΑΡΙΑ ΓΑΜΩ!

Φώναζα το όνομα της και έριξα κάτω το τραπέζι που την είχα βάλει πάνω και την φιλούσα.

Γαμώτο, δεν ήξερα... Δεν ήξερα ότι ήταν το πρώτο της φιλί. Αλλιώς, θα ήταν διαφορετικά. Πιο ρομαντικά, πιο... πιο...

- ΠΩ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ!

Είπα και έτρεξα για να την φτάσω. Την πλήγωσα, το ξέρω, αλλά έπρεπε να την φιλήσω. Έπρεπε, το είχα ανάγκη... Τόσο καιρό το ήθελα αυτό το φιλί, το ήθελα, βασικά ΤΗΝ ήθελα.

Την θέλω μόνο δική μου, δεν θέλω να ανήκει σε κανέναν άλλον! Θέλω να την προστατεύω απ'όλα τα πράγματα που φωνάζουν από μακριά «κίνδυνος» και εγώ είμαι ένα από αυτά... Αλλά, δεν θα φύγω από κοντά της! Δεν με νοιάζει αν ακούγεται εγωιστικό, δεν με ενδιαφέρει, αυτός είμαι εγώ!

Την έψαχνα παντού, αλλά δεν την έβρισκα πουθενά! Εκείνη τη στιγμή, χτύπησε το κουδούνι και βγήκαν όλα τα παιδιά τρέχοντας από τις τάξεις, λες και το έσκαγαν από την φυλακή. Έτσι ήμουν και εγώ πριν λίγους μήνες, αλλά τώρα... Δεν ξέρω μου αρέσει το σχολείο. Μα τι μαλακιες λέω;

Την έψαχνα παντού, αλλά δεν την έβρισκα. Τότε, άκουσα κάποιον να κλαίει βουβά στις τουαλέτες και αμέσως κατάλαβα ότι ήταν η Άρια.

Μια φωνή μου έλεγε να μπω και να την πάρω στην αγκαλιά μου και να της πω, ότι δεν πρόκειται να την ξανά πληγώσω.
Αλλά μια άλλη, μου φώναζε ότι δεν πρέπει να τρέχω πίσω από γυναίκες. Γιατί ποτέ δεν το έκανα! Και γιατί να το κάνω τώρα;

Εκεί που πάω να φύγω, ακούω μια φωνή να μιλάει στις γυναικείες τουαλέτες. Το περίεργο ήταν, ότι η φωνή αυτή ήταν αντρική. Τι δουλειά έχει στις γυναικείες τουαλέτες;

- Άρια, θες να μου πεις γιατί κλαις;

Είναι η Άρια στις τουαλέτες και της μιλάει αγορι;

ΘΑ ΤΟΝ ΣΚΟΤΏΣΩ! Και μάλιστα ξέρω και σε ποιον ανήκει αυτή η φωνή... στον ΝΤΊΛΑΝ!

Αυτή δεν του απάντησε και αυτός ξεφύσησε βάζοντας την στην αγκαλιά του.

ΈΕΕ, ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΕΙ ΡΕ; ΒΓΑΛΕ ΤΑ ΒΡΩΜΟΧΕΡΑ ΣΟΥ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΤΗΣ!

Ουφ, ουφ, ουφ, Αχιλλέα ηρέμησε. Σκέψου απλά ότι μετά θα τον σπάσεις στο ξύλο, θα τον κάψεις και ύστερα θα βάλεις τις στάχτες του σε ένα κουτί θάβοντας το στο κήπο σου. Πφ, σιγά το πράγμα... παιχνιδάκι.

- Άρια, θες να σε κάνω να νιώσεις καλύτερα;

Τι εννοεί; Αν δεν καταλάβατε αυτό που σκέφτηκα, τότε το παραδέχομαι... Είμαι ΠΟΛΥ ανώμαλος!

- Ναι, θέλω! Πως θα το κάνεις αυτό όμως;

Τι λες βρε καρδιά μου, τι λες;

Χωρίς να της απαντήσει, την άρπαξε και άρχισε να την φιλάει και αυτή ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΗΚΕ;

ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΆΘΟΜΑΙ ΣΑΝ ΦΛΩΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΟΙΤΑΩ;

Ε,ΟΧΙ!

- ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΕΙ ΡΕ;

Του είπα και τον έριξα κάτω από την μπουνιά που του έριξα.

- ΑΧΙΛΛΈΑ;

Φώναξε η Άρια σοκαρισμένη και ταυτόχρονα φοβισμένη. Λογικά για αυτόν το ΜΑΛΆΚΑ!

- Εσύ, ΠΡΙΝ 5 ΑΚΡΙΒΩΣ ΛΕΠΤΑ ΦΙΛΙΟΣΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΣΤΟ ΚΥΛΙΚΕΊΟ! ΤΩΡΑ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΦΙΛΙΕΣΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΆΔΕΙΑ...; ΕΜΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΧΑΣΤΟΥΚΙΣΕΣ;

Της ούρλιαξα. Τρελαίνομαι ρε πούστη μου, δηλαδή αυτός θα την φιλάει όποτε θέλει και εγώ για ένα φιλί της, θα πρέπει να υποφέρω;

- Δ-δεν...

Είπε και πήγε να φύγει. Την έπιασα από το μπράτσο και την γύρισα να με κοιτάξει.

- ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ... ΟΤΑΝ ΡΩΤΆΩ ΚΑΤΙ, ΘΕΛΩ ΑΠΆΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΜΆΛΙΣΤΑ ΑΜΕΣΑ!

𝐇𝐨𝐰 𝐓𝐨 𝐁𝐞𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐀 𝐁𝐚𝐝 𝐆𝐢𝐫𝐥Where stories live. Discover now