Chapter 37

4.2K 211 16
                                    

- Α-αχιλλεα;

- Τι Αχιλλεα ρε μικρή. Στέλιο δεν με φώναζες πριν λίγο; Έλα ξανά πες με Στέλιο.

Είπε έχοντας ένα ειρωνικό χαμόγελο χαραγμένο στα χείλη του πλησιάζοντας με.

- Δ-δεν, ε-εγώ, δ-δεν.

- Σσσσ.

Ψιθύρισε τοποθετώντας τον αντίχειρα του πάνω στα χείλη μου, εφόσον πλέον είχε φτάσει πάρα πολύ κοντά μου.

- Γιατί μιλάς τόσο πολύ, βρε κοντουλα ε;

Είπε ενώ πλέον είχε βγάλει τον αντίχειρα του από τα χείλη μου.

- Θα με ερωτευτείς, που θα πάει. Μου είπε με τράβηξε απότομα κοντά του κολλώντας με πάνω του. Έβγαλα μια μικρή κραυγή και αυτός πλησίασε τα χείλη μου. Θα σε κάνω να ξεχάσεις τους πάντες, μόνο εγω θα υπάρχω για εσένα μωρό μου.

- Α-αχιλλέα.

Είπα τραυλιζοντας ενώ προσπαθούσα να ξεφύγω από το κράτημα του.

- Με θες;

- Ο-όχι.

Είπα με δυσκολία.

Μα γιατί; Δεν τον θέλω και ειμαι σίγουρη για αυτό ή μάλλον αυτο πίστευα. Ωω, μα ποιον κοροϊδεύω; Ποιος δεν θα τον ήθελε;

- Η αντίδραση σου άλλα λέει. Με θες και το ξέρω!

- Δ-δεν ξ-ξ-ξέρεις τ-τίποτα.

- Ωω, πίστεψε με. Ξέρω πιο πολλά απ'όσα μπορείς να φανταστείς.

Μου είπε ενώ ερχόταν κοντά μου, εγώ έκανα κάποια βήματα πίσω. Ξαφνικά ο Αχιλλέας μας έριξε στη θάλασσα.

Με τράβηξε πιο κοντά του με αποτέλεσμα να φιλιθούμε κάτω από το νερό.

Με κόλλησε πάνω του και εγώ τύλιξα τα πόδια μου γύρω από την μέση του.

Το φιλί γινόταν πιο παθιασμένο με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να πάρουμε ανάσα. Έτσι, ο Αχιλλέας μας ξανά έβγαλε στην επιφάνεια.

Δεν ξεκόλλησα από πάνω του. Φοβόμουν, επειδή ήταν βαθιά και επειδή δεν είμαι και καμία πρωταθλήτρια στο κολύμπι.

- Αυτό το φιλί απέδειξε το ποσό πολύ με θέλεις.

Η φωνή του με έβγαλε από τις σκέψεις μου.

- Δεν ξέρεις τι λες!

- Γιατί δεν με θες;

- Γιατι-

- Γιατί, θες ήδη κάποιον άλλον!

- Όχι.

- Ναι. Και ξέρω ήδη ποιον.

𝐇𝐨𝐰 𝐓𝐨 𝐁𝐞𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐀 𝐁𝐚𝐝 𝐆𝐢𝐫𝐥Where stories live. Discover now