Chapter 34

4.8K 237 11
                                    

Αχιλλέας Ποβ:

Οδηγούσα προς μια διαδρομή που σίγουρα η Άρια δεν θα ξέρει. Φτάσαμε και την σκούντηξα.

Δεν το πιστεύω ρε φίλε! Την πήρε ο ύπνος;

Κατέβηκα από την μηχανή προσεκτικά για να μην ξυπνήσει.

Την πήρα στην αγκαλιά μου και την άφησα να κοιμηθεί στον ώμο μου.

Ανέβηκα τις σκάλες και έκατσα στην ταράτσα βάζοντας την στα πόδια μου.

Αυτή έχωσε το κεφάλι της στο λαιμό μου κάνοντας την καρδιά μου να χτυπάει σαν τρελή.

Δεν ήταν κάτι το είχα συνηθίσει. Ετσι και αλλιώς ξέρω πως την έχω ερωτευτεί.

Πούστη μου, μακάρι να ένιωθε το ίδιο.

Δεν ξέρω πια τι να κάνω έχω δοκιμάσει τα πάντα αλλά αυτή δεν λέει να νιώσει κάτι.

Εκεί κολλημένη στον μαλάκα τον Οδυσσέα!

Δεν ξέρω γαμώτο, αν μάθω πώς την θέλει και αυτός θα πεθάνω.

Πρώτη φορά ερωτεύομαι γαμώ και αν τον διαλέξει θα αλλάξω θα γίνω ψυχρός, απότομος και πάλι θα αρχίσω να παίρνω ναρκωτικά!

Θυμάμαι όταν είχα γυρίσει από ένα πάρτι λιώμα στο ποτό και χάλια από την πολύ δόση.

Μπέρδεψα το σπίτι μου και πήγα στο δικό της. Ηταν μόνη της, όλοι είχαν φύγει.

Flashback:

- Παιδιά εγώ την κάνω.

- Αχιλλέα είσαι σίγουρος; Βλάκα είσαι χάλια.

- Καλά είμαι ρε Λουκά μην ανησυχείς για εμένα.

- Μαλάκα πήρες χάπια;

Μου είπε και τον κοίταξα.

- Γιατί ρε πούστη μου , τι στο διάολο είχες στο γαμημένο κεφάλι σου ρε Αχιλλέα;

- Μην ανησυχείς δεν θα ξανά κυλήσω, έτσι κι'αλλιώς τώρα είμαι και διάσημος, ουυ γιούπι.

- Καλά ρε μαλάκα αλλά πρόσεχε, εγώ σου λέω ότι είσαι πολύ μικρός και έκανες μέγα λάθος.

- Καλά, μπαι τώρα.

Του είπα και βγήκα από το πάρτι, μπήκα στο αμάξι και ξαφνικά το κεφάλι μου άρχισε να πονάει ανυπόφορα.

Δεν έδωσα σημασία και έβαλα το κλειδί στην μίζα, ξεκινώντας το αμάξι.

Μετά από δυο λεπτά:

Τώρα στρίβουμε δεξιά η αριστερά;

Καλά γάμα το θα πάω δεξιά.

𝐇𝐨𝐰 𝐓𝐨 𝐁𝐞𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐀 𝐁𝐚𝐝 𝐆𝐢𝐫𝐥Where stories live. Discover now