Στέλιος Ποβ:
- Θες να μου πεις τι συνέβη μεταξύ σας;
- Ο-όχι μ-μη μ-μου μ-μιλάς α-αλλο γ-γι'αυτόν, τ-τον μ-μισώ!
Έλεγε ενώ αναπνέε δύσκολα.
Ωχ η Άρια έχει ένα θέμα με την αναπνοή της το θυμάμαι που το είχε αναφέρει ο Αχιλλέας.
Οπότε, δεν πρέπει να το συνεχίσω.
- Εντάξει, ό,τι θες εσύ. Έλα να κοιμηθούμε λίγο δείχνεις κουρασμένη, ξάπλωσε στον ώμο μου.
Ξάπλωσε στον ώμο μου και έσφιξε το χέρι μου.
- Λ-Λες α-αυτός ν-να μ-με σ-σκέφτεται τ-τώρα;
Ρωτησε με λυγμούς.
Γύρισα και την κοίταξα χαμογελώντας.
- Είμαι σίγουρος πως το κάνει! Αρια σ'αγαπάει και σ'αγαπαει πραγματικά. Δεν φαντάζεσαι πόσο έχει μετανιώσει γι'αυτό που σου εκανε.
- Ναι εντάξει, δεν με νοιάζει!
Είπε με θάρρος ξαπλώνοντας στον ώμο μου.
- Μου είπε να σου υπενθυμίσω συνέχεια πως σ'αγαπαει. Μου ζήτησε να σε προσέχω για να μην πάθεις κάτι όσο αυτός-.
- Σ-Σε π-παρακαλώ σ-σταμάτα, σ-σε π-παρακαλώ, φ-φτάνει.
Μου είπε κλαίγοντας με λυγμούς στον ώμο μου.
- Σςςς, ηρέμησε και κοιμήσου όλα θα πάνε καλά.
- Σ-Στέλιο... Κ-και ε-εγώ τ-τον α-αγαπώ.
Είπε κλαίγοντας.
- Τ-Του τ-το είπα ε-εχθές τ-το β-βράδυ.
- Χθες; Γιατί τι έγινε εχθές; Εννοώ που του το είπες.
- Κάναμε έρωτα. Αλλά είμαι ΣΊΓΟΥΡΗ ότι αυτός δεν ένιωσε τίποτα!
- Έτσι σου είπε; Ότι δεν ένιωσε τίποτα;
- Ό-Όχι. Μ-Μου είπε τ-τόσο γ-γλυκά π-πράγματα Σ-Στέλιο. Τ-Τι θ-θα κ-κάνω;
- Αχ ρε Άρια αχ! Σκατα τα έκανες τα πράγματα, αλλά δεν σε κατηγορώ. Κοίτα θεωρώ ότι αντέδρασες πολύ γρήγορα, αν μου έλεγες τι συνέβη ίσως και να βοηθούσα-.
- Φίλησε άλλη.
Είπε σκουπίζοντας τα δάκρυα της και πλέον ένιωθα πως είχε χαλαρώσει λίγο.
- Συγγνώμη; Και για ένα φιλί, για ένα ηλίθιο φιλί που στο κάτω κάτω το παιδί παίζει να μην το ήθελε καν, κάνεις έτσι;
- Δεν καταλαβαίνεις γαμωτο, ήταν ένα ηλίθιο φιλί με την πρώην του!
- Ρε πας καλά; Εδώ άλλες τις απατούν οι άντρες με γκομενες, με γραμματείς, με τσούλες δεν ξέρω και εγώ τι και τους συγχωρούν. Εσύ για ένα φιλί έφυγες από μια ολόκληρη χώρα; Είσαι πραγματικά χαζή!
YOU ARE READING
𝐇𝐨𝐰 𝐓𝐨 𝐁𝐞𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐀 𝐁𝐚𝐝 𝐆𝐢𝐫𝐥
Teen Fiction- Δεν θέλω να με ξανά ενοχλήσεις, ξέχνα με! Αν και δεν θα σου ειναι και τοσο δύσκολο γιατί στο κάτω κάτω ποτέ δεν ένιωσες κάτι για εμένα... Του είπα με κατεβασμένο το κεφάλι, έκανα να φύγω αλλά αυτός με τράβηξε δυνατά από το μπράτσο φτάνοντας με αντ...