Chapter 16

6.2K 311 6
                                    

- Λοιπόν, σε αφήνω τώρα, αλλά θα περάσω αύριο το πρωί να σε πάρω και να πάμε μαζί στο σχολείο εντάξει;

Μου είπε ο Αχιλλέας όσο ήμασταν έξω από το σπίτι μου. Αυτές τις ημέρες φέρεται περίεργα... σαν να ενδιαφέρεται για εμένα...
Αλλά μάλλον θα είναι η ιδέα μου.

- Δεν ξέρω...

- Οκ τότε, θα έρθω!

Μου είπε και έφυγε αφήνοντας μου ένα φιλί στο μέτωπο.

Ξεφύσηξα και μπήκα στο σπίτι. Πέρασα από το σαλόνι και δεν ήταν κανένας. Έτσι, μπήκα στο δωμάτιο μου και αποφάσισα να κάνω ένα μπάνιο.

Πήρα κάποια εσώρουχα και μπήκα στο μπάνιο.

Έβγαλα τα ρούχα μου και πρίν τα βάλω στο πλυντήριο έλεγξα τις τσέπες του τζιν μου και βρήκα ένα χαρτάκι.

« Θα ήθελα πολύ να τα ξαναπούμε. Οπότε αν θες πάρε με τηλέφωνο στο: 69********, θα περιμένω τηλέφωνο σου;)»

- Στέλιος!

Το διάβασα και γέλασα. Καλά πότε πρόλαβε;

Πήρα το κινητό στα χέρια μου και άρχισα να πληκτρολογώ το νούμερο του. Μετά από τρείς χτύπους το άνοιξε και ακούστηκε η φωνή του.

- Παρακαλώ;

- Ναι;Στέλιο εσύ;

- Άρια μου,τι κάνεις;

Ακούστηκε, βασικά τσίριξε ο Στέλιος και με έκανε να γελάσω.

- Εγώ καλά είμαι. Εσύ πως είσαι; Σε χτύπησε πολύ;

- Έχει βαρύ χέρι ο άτιμος, αλλά καλά είμαι δόξα τω Θεώ!

- Χαχαχα, καλά πότε πρόλαβες να βάλεις το χαρτί;

- Αυτά είναι δικά μου κόλπα, επέτρεψε μου να το ξέρω μόνο εγώ. Επίσης, θέλω να συναντηθούμε για να κάνουμε παρέα, σε γουστάρω. Είσαι καλό παιδάκι!

- Και εγώ θέλω. Τι λες μετά το σχολείο στην καφετέρια απέναντι; Ξέρεις που είναι το σχολείο μου έτσι;

- Που θες να ξέρω εγώ μωρή; Πες μου το όνομα του σχολείου σου και θα το βρώ.

- Είναι το Λύκειο...

- Τι;

Τσίριξε πάλι ο Στέλιος.

- Τι έγινε πάλι;

- Πάμε στο ίδιο σχολείοοοοο!

- ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

Αυτή τη φορά ήμουν εγώ αυτή που φώναζε, διότι αυτό είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΌ!

ΑχιλλέαςΠΟΒ:

- Το κάνεις επίτηδες έτσι;

- Τι; Τι λες ρε;

- Εσύ, με απομάκρυνες από την αδερφη μου! Το έκανες επειδή ήθελες να την πλησιάσεις!

- Δεν καταλαβαίνω τι λες...

- Ήθελες να νιώθει απροστάτευτη για να έρθει να σου ζητήσει βοήθεια. Αλλά όταν άρχισα να την υποστηρίζω εγώ, δεν σε χρειαζόταν άλλο και τότε διαπίστωσες πως την χάνεις, και φοβήθηκες... Γι'αυτό με εκβίασες! Μου ζήτησες να απομακρυνθώ από εκείνη, διότι αλλιώς θα της έκανες κακό... Αχιλλέα ποιός νομίζεις ότι είσαι;

- Αυτός που πρέπει να φοβάσαι! Γι'αυτό, μην την πλησιάζεις! Μείνε μακρυά της, γιατί, μα τω Θεω αν δεν το κάνεις, θα σε διαλύσω! Θα σε καταστρέψω και το ξέρεις ότι μπορώ!
Μάριε, δεν σε συμφέρει να με έχεις για εχθρό σου! Και τώρα πήγαινε στην αποθήκη και ανέλαβε για εμένα, διότι έχω μια δουλειά!

- Αφού εσυ είσαι ο αρχηγός μας ρε!

- Χέστηκα ρε, έχω δουλειά σου λέω και φύγε τώρα!

- Καλά...

Αφού έφυγε ο ηλίθιος, σκαρφαλωσα έως το δωμάτιο της Αριας. Αλλά το μωρό μ, εε... Εννοώ η Άρια, σιγά μην είναι αυτή το μωρό μου. Χαχα ας γελάσω! Γελούσε πολύ δυνατά και το γέλιο της ερχόταν από την τουαλέτα.

Τότε, σαν κουτσομπόλης που είμαι. Πήγα στην πόρτα και έστησα αφτί.

- Ναι ρε Στέλιο σου λέω, αύριο θα συναντηθούμε στην καφετέρια απέναντι από το σχολείο μας.

Τι;

Ακόμα μιλάει με αυτόν τον μαλάκα;

..............................

𝐇𝐨𝐰 𝐓𝐨 𝐁𝐞𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐀 𝐁𝐚𝐝 𝐆𝐢𝐫𝐥Where stories live. Discover now