Ααααα, τα νεύρα μου! Πόση ώρα είναι μέσα και μιλάει μαζί του; Έτσι μου έρχεται να μπω μέσα και να...
Πφφ, μαλάκα τι έχω πάθει;
Ξεκόλλα ηλίθιε, ξεκόλλα ρε μαλάκα! Μια πουτάνα είναι σαν όλες τις άλλες και αυτή είναι ηλίθια, χαζή και πάνω από όλα ΆΣΧΗΜΗ!
Πω ρε φίλε, Αχιλλέα αγόρι μου, πρέπει να την βοηθήσεις να στηριχτεί στα πόδια της και μετά να την αφήσεις στην μοναξιά της!
Εσύ Αχιλλέα αγόρι μου είσαι για ομορφότερες γυναίκες, όχι για αυτήν!
Πω ρε μαλάκα, γιατί συγκρίνω ένα φυτό με μια κοπέλα που είναι κούκλα, έχει σωματάρα και είναι και στα μέτρα μου;
Το αποφάσισα! Σήμερα θα βγω, θα διασκεδάσω και δεν θα με νοιάζει για καμία! Δεν θα τρελαθώ εγώ για μια κοπέλα που δεν είναι καν του γούστου μου!
Σκέφτηκα καθώς κατέβαινα από το μπαλκόνι της και κατευθύνθηκα προς το πρώτο κλαμπάκι που θα βρω.
Μάριος Ποβ:
- Λοιπόν ρεμάλια, σήμερα ο αρχηγός σας αποφάσισε να πάτε μαζί μου να αντιμετωπίσετε τους μπάτσους.
- Γιατί; Που είναι ο αρχηγός μας;
Είπε ο Ορέστης με μια ανησυχία να κυριαρχεί στο πρόσωπο του.
- Ηρέμησε ρε, απλά είχε κάποιες δουλειές και δεν μπορούσε να έρθει.
- Είναι καλά;
- Αφού σου είπα ναι. Τι ρωτάς; Μη δείχνεις πόσο πολύ τον γουστάρεις.
Του είπα ειρωνικά
- Δεν τον γουστάρω!
- Ναι καλά. Αλλά για να ξέρεις... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΚΕΙ!
Του τόνισα τα τελευταία λόγια και γύρισα προς τους υπολοίπους.
- Άγγελε, Μανώλη,
Βαγγέλη (απο το 1 κεφ), Νίκο, Στέφανε, Φώτη, Δημήτρη, Άλεξ, Στάθη,
Σταύρο και Τάσο. Από εδώ και έπειτα, εσείς μαζί με τον Αχιλλέα και εμενα θα λεγόσαστε...
Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ 13!- Τι;
Ρώτησαν σαν χαμένοι.
- Γιατί εμείς;
Ρώτησε ο Άλεξ.
- ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΡΕ!
Του φωναξα και τινάχτηκε.
- Και τώρα πάμε!
Είπα και με ακολούθησαν.
Μια μέρα όλοι θα με υπακούνε, θα γίνω επιτέλους ο αρχηγος της συμμορίας και θα καταστεψω τον Αχιλλεα!
Με αυτή τη σκέψη χαμογέλασα. Στην εικόνα ενος Αχιλλεα να διαλύεται σε χίλια κομμάτια...
Σκέφτηκα και έβαλα το μαντήλι στο στόμα μου και το φούτερ με το σήμα του Α.
Αχιλλέας Ποβ:
Δεν θυμάμαι πόσο έχω πιει αλλά το μόνο που έχω να πω, είναι ότι δεν εχω μεθύσει καθόλου!
- Ψιτ κούκλα, εγώ λέω να την κάνω.
Είπα στην διπλανή που μου την έπεφτε.
Έφυγα χωρίς να ακούσω την απάντηση της, μπήκα στο αυτοκίνητο και ξεκίνησα για την αποθήκη. Να δω τι κάνουν οι ηλίθιοι χωρίς εμένα.
Μετά από 5 λεπτά στην αποθήκη:
- Επ καμάρια μου, τι κάνετε;
- Αχιλλέα!
Είπε ο Ορέστης με τα μάτια του να λάμπουν, μπήκε στην αγκαλιά μου και εγω τον έσπρωξα, όσο πιο διακριτικά μπορούσα. Δηλαδή, τον έριξα στο πάτωμα.
- Ρε παίδες, που είναι ο Μάριος;
Τους ρώτησα και ο Στέφανος, ένα από τα καλύτερα, κατά τη γνώμη μου, παιδιά. Μου απάντησε.
- Δεν το έμαθες; Ήρθε να το παιξει μάγκας και δημιούργησε μια ομάδα που λέγεται
Η Συμμορια 13. Έβαλε εμένα, τον Στάθη, τον Νίκο και άλλους οχτώ, μαζί με εσάς τους δύο.- Τι;
Είχα μείνει σαν μαλάκας.
- Και εσύ γιατί δεν πήγες;
Τον ρώτησα.
- Γιατί εγώ δεν παίρνω εντολές από έναν γελοίο που το παίζει αρχηγός. Αλλά, μόνο από αυτόν που έχω μάθει να υπακούω και να εμπιστεύομαι. Αχιλλέα, δεν ξέρω πως συμπεριφέρεσαι στους άλλους, αλλά εμένα μου έχεις σταθεί σαν αδερφός και δεν θα το ξεχάσω ποτέ!
Μου είπε και τον αγκάλιασα. Το είπα εγώ, είναι πολύ καλό παιδί.
-Ρε Στέφανε, ποιους απ'αυτούς εμπιστεύεσαι περισσότερο;
Είπα και τον κοίταξα στα μάτια.
-Εμμ, κοιτά, όλοι είναι έμπιστα άτομα. Αλλά πιο πολύ θεωρώ, ότι είναι ο Νίκος, ο Δημήτρης και ο Άλεξ... γιατί ρωτάς;
- Πάρε αυτούς που προανέφερες τηλέφωνο και πες τους να τσακιστούν να έρθουν, αλλιώς θα τους κόψω τα πόδια. Αν πάλι δεν σ'ακούσουν τότε άστο πάνω μου.
Είπα και ένα στραβό χαμόγελο σχηματίστηκε στα χείλη μου, για να σε δω Μαριε!
Λείπει η γάτα και χορεύουν τα ποντίκια; Όχι, δεν πάει έτσι!
...............................
YOU ARE READING
𝐇𝐨𝐰 𝐓𝐨 𝐁𝐞𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐀 𝐁𝐚𝐝 𝐆𝐢𝐫𝐥
Teen Fiction- Δεν θέλω να με ξανά ενοχλήσεις, ξέχνα με! Αν και δεν θα σου ειναι και τοσο δύσκολο γιατί στο κάτω κάτω ποτέ δεν ένιωσες κάτι για εμένα... Του είπα με κατεβασμένο το κεφάλι, έκανα να φύγω αλλά αυτός με τράβηξε δυνατά από το μπράτσο φτάνοντας με αντ...