Bölüm • 9

28.1K 1.3K 887
                                    

Çok utanıyorum bu bölümü atarken allam dsajfdkasldjksal gif size spoi olsun gelecek bölümler için dksajdaklsdjsakl

•••

Soyunma odasında üzerimi değiştirirken tek başıma olduğumu fark ettim ve ufak bir korku seansı geçirdim çünkü çocukluğumdan beri kapalı alanlarda yalnız kaldığımda korkardım. Çabucak üzerimi değiştirip havuzun oraya gitmeliydim.

Tişörtümü ve pantolonumu çıkardıktan sonra gerçekten götümü kabak gibi ortaya çıkaran mayomu giyindim ve telefonumu elime aldım. Aynı saniye benimkinden mesaj geldi.

Benimki? Niye öyle dedim ki?

Bilinmeyen Numara: Birazdan bişey yapıcam ama korkuyorum

Bilal: Benden korkmana gerek yok

Bilinmeyen Numara: Biliyorum ama yine de korkuyorum

Bilal: Birkaç dakika içerisinde çıkmam gerekecek

Bilal: Ne yapacaksan hızlı yapmak zorundasın

Bilinmeyen Numara: Yapsam hızlı yaparım zaten de dsadjsaşdsaklş

Bilinmeyen Numara: Az sonra soyunma odasının kapısı açılacak ve lavabonun üzerindeki kumaş parçası ile senden gözlerini kapatıp kimin geldiğine bakmamanı istiyorum

Bilal: Şimdi sen beni korkutuyorsun,

Bilinmeyen Numara: Lütfen lütfen lütfen...

Bilal: Peki kapatıyorum gözlerimi

Son mesajımı attıktan sonra telefonumu dolabıma bıraktım ve gözlerimi kumaş parçasıyla bağladım. Aradan kısa bir zaman geçtikten sonra kapının açılma sesini işittim ardından da kapanıp kilitlenme sesini. Kalbim birazdan yaşanacakları düşündüğüm için deli gibi atmaya başladığında kendime hakim olup derin derin nefes almaya başladım.

İlk olarak omzumda hissettiğim eli tüm vücudumu kaynar su sıcaklığına ulaştırdı. Sonra yavaşça altımdaki mayoyu çıkartıp beni tüm çıplaklığımla karşısında bıraktı. Sanki beni duvara domaltıp sikse hiçbir şey demeyecektim. Öyle bir istekle bana dokunmasını istiyordum. Vücudunu arkadan vücuduma yasladığında popomda hissedip mutlu olduğum şey yüzünden kendimden utandım. Pantolonundan taşan aletini popomun ortasına iyice yasladı ve ellerini çıplak vücudumda gezdirmeye başladı.

''Ah!'' diye inledim ansızın. Kıkırdadı ama konuşmadı.

Ansızın omzumda hissettiğim dudağı yüzünden yapacaklarından korktum ve boynumu eğdim ama o daha fazlasını yaptı. Arkadan tamamen sarıldıktan sonra boynuma kondurduğu öpücükleriyle beni baştan çıkarmaya yeminli gibiydi. Sırtımın her yerini öptükten sonra omzumdan sıkıca tutup beni ters çevirdi. Artık yüz yüzeydik ama kumaş yüzünden onu göremiyordum.

''Seni görmek istiyorum,'' diye fısıldadım ama o, ''Şşş,'' dedi ve beni öperek susturdu. Hayatımda ilk defa bir erkekle öpüşüyordum ve Tanrı şahidim olsun ki kızlarla öpüşmekten daha güzeldi. Dudağının yumuşaklığına esir olmuş üst dudağım kendiliğinden onu öpmeye başladı. Kollarımı omzuna sardıktan sonra sanki birbirlerini 30 yıl boyunca göremeyen aşıklar gibi öpüşmeye başladık.

Öpüşmemiz boyut atladığında dilini dilimle buluşturdu ve dudaklarımı ıslattı. Elleri açıktaki popomu tuttu ve sıkıca avuçladı. Ardından asla yapmamam gereken bir şey yapıp elimi pantolonunun önüne götürüp okşamaya başladım. İyice şaha kalkan aletini dışarının soğukluğuna bırakmak için elimi kemerine götürdüm. İşte tam da o sırada, o şahane zamanda kapıya giren anahtar sesini duymamla rezil olma korkum devreye girdi ve onun vücudundan çekildim. Kumaş parçasını çıkarmadan, ''Kimse bizi görmeden git,'' dedim ve yere düşen mayomu tek hamlede bulup ezbere bildiğim soyunma kabinlerinden birine girdim.

Dışarı çıktığımda temizlikçi Mahmut abi türkü söyleyerek etrafı siliyordu. Selam verip telefonumu bıraktığım yerden aldım. Telefonu açtığım gibi ondan mesaj vardı.

Bilinmeyen Numara: Hayatımda yaşadığım en güzel ön sevişmeydi.

Bilinmeyen Numara: Ama unutma...

Bilinmeyen Numara: Daha fazlasını istiyorum ;)

cinsel gerilim | boyxboy • textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin