Bölüm • 50

11.2K 419 267
                                    

50. BÖLÜM RESMEN, 50 50 50 50

Bölümleri geciktirdiğimin farkındayım ama hiç zaman bulamadım gerçekten. Bir de hikayenin finalini kurgulamakla geçirdim ayırdığım zamanı yani ondan yeni bölüm atamadım. Muhtemelen 4 5 bölüm içerisinde finale gidiyoruz, haberiniz olsun. :)

***


Deniz suyu nüfuz ettiği vücudumda oluşan hafif yorgunluğu geçirirken Alp'e sarılmıştım. Çıplak vücutlarımız birbirine değdiğinde geldiğimiz günden bu yana yaptığımız her seks aklıma gelmişti. Odamızda sevişmediğimiz yer kalmamıştı kısacası.

Evlenmeden yapmam diyen birine göre fazlasıyla yapmıştım ama duyduğum pişmanlık sıfırdı. Çünkü doğru kişiyle birlikte olmuştum ve olmaya devam ediyordum. Doğru kişiyle yaptığın her seks doğrudur sözünün gerçekliğini hissettiğim günleri yaşıyordum açıkçası.

''Hazır mısın?'' diye sordu kollarını belime sararken. ''Söylesene yavrum.''

''Neye hazır mıyım?''

''Ya sen iyice watty girl oldun, yakında adını Esila yapıcam.''

Gülerek karşılık verdim. ''Ne Esila'sı ya ben Kayla olmak istiyorum.''

''Ya defol.''

''Alp...''

''Ne oldu? Hazırım mı diyeceksin?''

''Yok sana bir şey sormak istiyorum.''

''He sor yavru,'' dedi ve denizin altına daldı birden. Bacaklarımın arasından geçtiğini hissettiğimden dilini aletime değdirdi. Ardından yüzeye çıkıp diliyle dudaklarını ıslattı. ''Şimdi hazırım sorunu duymaya.''

Kalkan aletimi unutmaya çalışarak, ''Ben Kayla... Mer3'üm olur musun bilinmeyen çocuk?'' diye sordum.

Atabileceği en yüksek seviyede bir kahkaha atıp dudaklarıma yapıştı. Şimdi herkes nasıl bu kadar rahatsınız aq salakları diye soracaktır şöyle söyleyeyim.

Burası Wattpad yarram susun.

Denizden uzak bir yerde sevişiyoruz, tamam mı?

Bulamadım BilAlp shipperlar, Bilal yesin sizi.

***

Yatak odasında uzanmış dizi izlerken Alp yanıma geldi. ''Melike ve Kaya ayrılmış.''

''İmam nikahlarını da bozmuşlar mı?'' diye sorduğumda Alp, ''He aynen,'' dedi gülerek.

''Sence bunların sonu nasıl bitecek?''

''Valla bence Melike kerhane satın alacak Kaya'da oranın pezevengi olacak.''

''Yazar uçmuş ha, inş bize öyle bişey yazmaz.''

''Yok ya o yapsa şimdiye çoktan bizi pembe diziye koymuştu. Adımızda 31. Sevda yapardı kesin.''

''Aynen şerefsizin teki çünkü.''

''Ama onu çok seviyoruz çünkü şahane biri.''

''Yanlış! Şahane değil. Dünyanın en seksi, muhteşem, vahşetül dehşet, dehşetül vahşet, yakışıklı şeyi.''

''Yazara mı yürüyorsun lan it oğlu it!''

''Yok yavrum sen varken ona mı yürüyeyim.''

''Geç şuraya indir şortu. Senin sikilme vaktin geldi yine.''

cinsel gerilim | boyxboy • textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin