KİME NE OLDU?

8.9K 385 333
                                    

Bu bölümde kitapta geçen her karaktere finalden sonra ne olduğunu anlatacağım kısaca. Merakınız giderilsin diye yani.

Başlayalım bakalım, yazmaya... 

Alp: Yaşadığı ağır travmadan sonra Bilal'in yardımıyla yıllar boyu psikolojik tedavi gördü. Hala arada psikoloğuna gidiyor ve hayatı yolunda gidiyor. Bilal ile Hollanda'da evlendikten sonra Deniz Bram adıyla bir erkek çocuk evlat edindiler. Çocuğunun adını verdiği bir kahve şirketi kurdu ve maddi açıdan çok iyi bir durumda. 

Bilal: Yıllar boyunca Alp'in yanında olup ona aşık olduğunu herkese ispat etti. Sonunda ise onunla evlenip Deniz Bram adıyla bir çocuk evlat edindi. Jinekolog olarak Hollanda'da hayatına devam ediyor. Ara sıra kocasının kafesinde çalışıyor. (Hastane fantezileri de başladı :d) 

Kaya: Hristiyan oldu ve İstanbul'da kilise işletiyor.

Melike: Aleyna ile birlikte kerhane açtı. Orayı yönetiyor. 

Fahriye: Ülkenin en ünlü ses sanatçılarından biri haline geldi ama asıl kimliğini saklıyor. 

Pınar: Alp ve Bilal ile birlikte Hollanda'ya taşındı. Emma ve Noah adında 2 sevgilisi var. Hep birlikte yaşıyorlar ve BilAlp'e komşular. 

Aleyna: Melike'nin açtığı kerhanenin ortağı ve İşletme bölümü mezunu. 

Mert: Bunu söyleyemem :p

Deniz Bram: Bilal ve Alp'in 17 yaşındaki çocuğudur. 11 yaşında evlat edinilmiştir ve baya yakışıklı biseksüel bir çocuktur. 

cinsel gerilim | boyxboy • textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin