Gerçekten bölüm atamadığım için kusura bakmayın ama derslerim öyle bir başladı ki yani anlatamam dashdskldjsakl ilk hafta tanışma falan diye geçer sanıyordum ama hazırlıktan sonra üniversite 1 beni zorluyor.
Cnm mühendis olcazz kolay deQil
***
Şu an kimsenin asla tahmin edemeyeceği bir yerdeydim. Herkesin gitmek istediği ama gitmeye cesaret edemediği bir yerdeydim. Bir LGBT partisindeydim. Alp'in buradaki tanıdığı arkadaşlarının büyük ısrarları sonucu gece birden buraya getirilmiştik ve başka insanlarla tanışmıştık.
Önümdeki masada duran tekilaya baktığımda aklıma Alp'in arkadaşlarıyla tanıştığım gece geldi. Melike orospusunun bana verdiği uyuşturucu, yaklaşık beş kişiyle yaptığım kucak dansı ve dünyanın en şerefsiz insanlarından biri falan olan Kaya ile tanışmam... Hepsi gözümün önünden film şeridi gibi geçerken Alp ile göz göze geldik. Gülümsedi sanki aynı şeyi hatırlamışız gibi.
''Sende aynı şeyi düşündün dimi?'' Elini belime attı ardından. ''Doğru söyle yavrum.''
''Evet ama senin gibi gülümseyerek değil, utanarak düşündüm.''
''Haklısın. Kaç kişiye sürtündün hatırlamak bile istemiyorum.'' Birkaç kere yutkundu. ''Hele masaya çıkıp yaptığın twerk...''
''Off hatırlatma ya, gerçekten. Utanıyorum ulan!''
''Tamam,'' dedi ve birden dudaklarıma yapıştı. Hala insanların arasında böyle şeyler yapmaya alışmamıştım. Zaten bunu da LGBT partisinde olduğumuz için yapıyorduk.
Dudağındaki ıslaklığı hissettiğim an son 36 saatte yaptığımız seksler gözümün önünde canlanmıştı. İlk önce uçak tuvaletinde ardından duşta sonra ise denizde sevişmiştik. Bitti sanıyorsanız yanılıyorsunuz çünkü ikimizde sürekli demir gibiydik. GERÇEK ANLAMDA. Sürekli yapmak istiyorduk, sürekli birbirimizi istiyorduk.
Bir elini kalçama atıp avuçladıktan sonra, ''Dans edelim mi?'' diye sordu ama o sırada yanımıza kırklı yaşlarda sakallı ama yapılı vücutlu biri oturdu. Kirli sakalını okşadıktan sonra, ''Eğleniyor muyuz gençler?'' diye sordu.
Rahatsız olmuştum ama belli etmek istemedim. ''Tabii neden eğlenmeyelim.''
''Daha fazla eğlenmek ister misiniz?'' Sorusunu sorarken gülümsedi ve bana daha dikkatli bakmaya başladı.
Alp sinirle suratını adama döndürdü. ''Daha fazla eğlenmek derken?''
Yaşlı adam elini Alp'in pantolonunun üstüne koyup okşamaya başladı. ''Anlarsın ya güzelim. Bu bar benim, yukarıda ise odam var. Gelin eğlenelim biraz.''
''Yok istemez bey amca, hadi yoluna bak.''
''Senin gelmene gerek yok velet. Söyle parasını şu çocuğu gönder bana,'' dedi sinsi sinsi sırıtırken. Gözleri iyice kalçama kaymıştı ve çenesini kaşıyordu.
''Ne diyorsun ulan sen!''
''Ne var yavrum, yarım saattir yedin bitirdin çocuğu. Az bize sal.''
''Siktir git lan pezevenk!''
''Ayıp oluyor koçum. Sen bu çocuğun pezevenki değil misin?''
''Ben onun sevgilisiyim orospu çocuğu!'' Alp'in sesi giderek yükseldiğinde kolundan tutup ayağa kaldırdım. ''Gidiyoruz buradan,'' dedim onu sürüklerken. Tam adamın yanından geçiyorduk ki, ''Ne göt varmış sende de be!''diye seslendi bana. ''Seni sikmek için istediğin her miktarı veririm.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cinsel gerilim | boyxboy • texting
Short Story''Karşımda giyinmen hoşuma gitti,'' dedi zorlanarak. ''Evlenince de böyle yaparız.'' Evlenince dediği anda kendimi uçurtma uçuran bir çocuk gibi hissetmeye başladım. Bu durumda bile hayal kurabiliyorduk. ''Sen şu cinsel gerilim hattını bırak da ban...