Bölüm • 25

17.9K 677 470
                                    

Bölüme başlamadan önce sıralamada ne kadar yükseldiğimizi gördüm. Ağır duygusallaştım yalnız. Yarattığım şu küçük dünyayı severek okuyan, emek verip yorum atan ve oy veren herkese çok ama çooook teşekkür ederim. ❤️ ❤️

Kesinlike Melike karakterini medyadan ilham alarak yazmıyorum :p 

Şuan  bölüme geçebiliriz, nerede kalmıştık? Evet şu ilaç mevzusu... Sizce bu kadar ilacın sebebi ney? 

***

Alp kafeden ayrıldığında yaşadığı son 2 günü unutmuştu. Sırtında evinden kalma eşyaları, dudağında ise Bilal'in dudaklarının izi vardı. Gülümseyerek ilişkisine zarar vereceğini bile bile Pınar'ın evine yürümeye başladı. Çünkü Kaya ile Pınar ev arkadaşıydı ve kendi evine asla dönemezdi. Kısacası orası onun tek çaresiydi. Bunu asla Bilal'e söylememeliyim diye geçirdi zihninden ve bunun sorun oluşturacağını bile bile sigarasını dudaklarına iliştirip adımlarını hızlandırdı. 

Alp eve geldiğinde tüm duygu karmaşasıyla içeri girdi. İlk olarak masada sigara(?) içen Melike'yi gördü. ''Sende mi buradaydın?'' diye sordu irite eden bir ses tonuyla. Tanıştığı ilk günden beri Melike'yi sevememişti Alp. Onu her zaman dünyanın en itici insanı falan diye düşünmüştü ve Bilal'e, sevdiği adama, yaptığı son olay ise Melike için olan tüm sabrını doldurmuştu. 

''Zekan yok mu senin? Görmüyor musun beni?''

Sigarasından dolu dolu bir nefes alıp verdiğinde Alp onun gerçek sigara olmadığını anlamıştı. ''Ne içiyorsun sen?''

''Marihuana,'' dedi Melike gülümserken. ''Bunun zararlı olmadığını biliyorsun değil mi?'' 

''Hiçbir fikrim yok kullanmayı hiç düşünmedim zaten. Sen niye kullanıyorsun?'' 

''Birazdan Kaya gelecek. Sevişirken daha rahat oluyoruz,'' dedi tek solukta Melike.

''Sen türbanlı değil misin lan? Evlilik öncesi ilişki günah değil mi?'' Alp kaç zamandır merak ettiği soruyu sonunda sorabilmişti Melike'ye. Cevabını ise çok merak ediyordu.

''İmam nikahlıyız zaten geri zekalı!''  

Melike doğruyu söylüyordu. Birlikte olmadan önce koyduğu tek koşul buydu. İmam nikahı.

Alp duyduğu cevap karşısında tepkisiz kalmak istese de istediğini yapamadı ve kahkaha atarak gülmeye başladı koltuğa otururken. ''İmam nikahı demek ha? Helal olsun vallahi Allah katında büyük sevap işliyorsunuz.''

''Allah'la benim arama girme orospu çocuğu!''

''Siktir git lan!''

Pınar duyduğu gürültü eşliğinde odaya girdi. ''Neler oluyor burada?''

''Melikeler'in imam nikahını konuşuyoruz kanka.'' 

''Bilmiyor muydun?'' diye sordu gülerken Pınar. Ardından kolunu Alp'in omzuna atıp yanına oturdu. ''Sen niye buradasın kuzum? O çanta ne iş?''

''Evden ayrılmak zorundaydım. Boşuna niyesini sorma. Anlatamam.''

''Niyesini merak etmiyorum zaten. Melike'yi evden atıyordum zaten onun odasına yerleşirsin sende.''

Melike duyduğu cümle karşısında şoka uğramıştı. ''Ben niye evden atılıyorum bu orospu çocuğu yüzünden ya?''

''Melike'ciğim başkasının evinde çekersin otunu. Kendi evimde böyle şeyler istemiyorum.''

''Dedi lgbt savunucusu önüne gelenle yatan orospu.''

''Abi şu kızı siker misin? Bende küçük Pınar olsa ben hallederim ama yok maalesef!''

''Tövbe de kız. Ben kızlarla yatmayı bıraktım zaten.''

Melike histerik bir kahkaha attıktan sonra Pınar'a dikti gözlerini. ''O yüzden her gece takma yarrağı sokuyorsun vücuduna değil mi?'' 

''Sen...''

''Kaya ile kaç kere yatmaya çalıştığını bilmiyorum mu sandın? İkinizde Kaya'dan uzak duracaksınız. Yoksa ağzınıza sıçarım.''

''Ben bu kızı öldürürüm!'' diye bağırıp yerinden kalktı Pınar hiddetle. Melike'nin başındaki örtüyü bir hışımda alıp koluna doladıktan sonra boğazına yapıştı. 

''Bakma lan şerefsiz bakma it oğlu it! Saçım görünüyor bakma amına koyayım!'' 

Alp utanmışcasına odadan ayrılıp banyoya gitti ve kapıyı kilitledi. Üzerindeki kıyafetleri çıkarttı yavaşça. Klozetin kapağını indirdi ve üzerine oturdu. Ardından her gün yaptığı gibi telefonundan Bilal'in gönderdiği çıplak fotoğrafları açtı ve son sürat mastürbasyonuna başladı. 

***

Bu bölüm de bu kadardı.

Bayramınız kutlu olsun, hepinize iyi bayramlar... :)

.suleymanberk.

cinsel gerilim | boyxboy • textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin