Bölüm • 28

15.9K 580 77
                                    

Öyle böyle derken 28. bölüme gelmişiz. Modum ektedir... :(

Arkadaşlar hikaye Meksika dizilerine dönerse ya da dönmeye yakın olursa uyarın beni elim kaçıyor bazen dskajfgsakdla

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arkadaşlar hikaye Meksika dizilerine dönerse ya da dönmeye yakın olursa uyarın beni elim kaçıyor bazen dskajfgsakdla

Siz okurken bende yeni kurgumla uğraşayım bakayım umarım beğenirsiniz yayımladığımda

Medya ben... Gerçekten ben... Pardon yanlış söylemişim. Şahane ben...

Hadi keyifli okumalar :)

***


BilAlp Adlı Whatsapp Grubuna Eklendiniz

Bilal: WTF

Bilal: BilAlp ne Allah'ın belası dsakfjasldksalf

Alp: Yav ne bilim dlakfasklda yapasım geldi

Alp: Eğleniriz

Bilal: Daha farklı eğlenme türleri de var :dd

Alp: Hem sevişmem deyip hemde daha farklı eğlenme türleri var demen de ne bileyim :D

Bilal: Hemen laf sok tamam mı? Hemen yani hiç kaçırma fırsatını

Alp: Ya bebeğim sen trip mi atıyorsun bana?

Bilal: Ne trip atıcam ya zaten işim başımdan aşkın

Alp: Niye ki? Ne yapıyorsun?

Bilal: Kuzenimin düğünü var 1.5 ay sonra davetiyeleri elden dağıtmamı söyledi

Bilal: Kısacası en az 55 ev gezip davetiye dağıtmam gerek

Alp: Neredesin şuan?

Bilal: İlk seviştiğin parktayım

Alp: Ney? Tövbe bismillah

Alp: BilAlp Whatsapp Grubu bunu kaldıramaz yavrum

Bilal: Yoo ciddiyim gerçekten ilk seviştiğin parktayım

Alp: Amk sen nereden bilebilirsin ki benim bakirliğimi kaybettiğim parkı?

Bilal: Tatlım bir Bilal Tokgöz her şeyi herkesten öğrenebilir. Haksız mıyım?

Alp: Haklısın... O götün yok mu beni hayallere daldırıp 31. gözümü açan o göt...

Alp: Üzerine gazeller yazdığım, kasidelerde aşkımı itiraf ettiğim...

Alp: Beni çılgınlıklara sürükleyen, her günümü onu sikmekle hayal ettiğim...

Bilal: Sen...

Alp: Onu sallamanla her şeyi öğrenebilirsin yavrum.

Bilal: Şuan senin azgınlığına laf edecek gücüm bile yok. Elimde 200 küsür davetiye ve yorgun bir ben varım.

Alp: Sen bekle biraz o parkta tamam mı? Soluklan falan.

Bilal: Zaten oturuyorum amk bi sen mi zekisin

Bilal: Hadi sege

Alp: Bende seni seviyorum

***

Davetiyeleri oturduğum banka geri bırakıp etrafı izlemeye başladım. Küçük küçük çocuklar salıncaklardan kaydıraklara koşup eğleniyordu. Sanırım küçüklüğümden beri tek çocuk olduğum için çocuklara karşı ayrı bir his besliyordum. Ben çocukları suratımdaki gülümseme ile izlemeye dalmışken 5 yaşlarında sarışın bir kız çocuğu ailesiyle birlikte parka geldi. Anne ve babası el ele arkasından gelirken o kullandığı küçük kırmızı bisikleti ile benim hayat sevincimi arttırdı resmen.

El ele tutuşan anne babayı ve önlerinde bisiklet süren kızlarını görmemle bunların hiçbirini hayal etmeme rağmen ileride yaşayamayacağımı anımsadım. Herkes istediği gibi yargılayabilirdi ama böyle bir yaşamı kim istemezdi ki? Eşinle el ele gezerken çocuğunun yanında olması hissini kim yaşamak istemezdi? Bunların hiçbirini Alp ile yaşayamayacaktım çünkü nedeni mi? Çünküsünü saymaya kalksam buradan İstanbul'a yol olurdu aslına bakılırsa. Ama en büyük çünkü eşcinsel ya da kendimde yeni fark ettiğim bir şey olan biseksüel oluşumuzdu.

Aşkı birbirimizde bulmuştuk. Birbirimizin olmuştuk. Giderek birbirimiz oluyorduk.

Geleceğimin nasıl olacağını karanlık hayaller ışığında düşünmeye başladığımda gözlerim çoktan dolmuştu. Tam davetiyeleri almak için uzandığımda farklı bir elin üzerine koydum elimi. Dolu gözlerimi sol tarafıma çevirdim ve kalbimdeki insanı gördüm. ''Sen?''

''Seni yalnız bırakacağımı mı sandın?'' Gamzelerini belli ederek suratıma bakarken ona orada kimseyi umursamadan sarılmak istedim fakat yapamadım. Asla da yapamazdım. İnsanların ne düşündüğü, ne söylediği, benim hakkımda konuştukları ve düşündükleri her şeyi kafama takan biriydim.

''Şimdi ne kadar şanslı olduğumu anlıyorum.''

''Neden?'' diye sordu iyice yamacıma gelip bacaklarımızı birbirine değdirdikten sonra.

Birbirlerine değen bacaklarımız yutkunmama sebep oldu. ''Çünkü benimlesin ve hep benimle olacaksın.''

''Seni şuan ne kadar çok öpmek istediğimi biliyorsun değil mi?''

''Benim kadar olamaz yavrum,'' dedim giderek kısılan sesimle. ''Artık geldiğine göre işe koyulalım mı?''

''Koyulalım yavrum.''

***

Akşam 5-6 gibi bir bölüm daha gelecek. Haberiniz olsun :) Sanırım yavaştan bir sonraki bölümde olaylara geçiyoruz. Haber vereyim dedim.

Şimdi yeni kurguma gideyim bende :d

Umarım beğenmişsinizdir canolar

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum :d

Ha unutmadan bölüm sonu gifimizi de bırakıyorum hemen

Ha unutmadan bölüm sonu gifimizi de bırakıyorum hemen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
cinsel gerilim | boyxboy • textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin