Bölüm • 48

15.8K 680 548
                                    

Abi aynı gün bölüm atarım dedim hiçbir şey atamadım dksaljfaskld özür dilerim valla kaç gündür internet bağlatma işleriyle uğraşıyordum hiçbir şey yapamadım dkslajsdkal

Bölümü yazarken sadece medyadaki şarkıyı dinledim

Hadi okuyunuz bakayım 

Bu bölüme rekor oy bekliyorum ya gerçekten sklafjakldjaskl

Bölüm ağır cinsellik içerebilir sonra laf etmeyin klsajdsklakl

+18 +18 +18 +18 +18 +18 +18 +18 +18 +18 +18 +18 +18 +18 +18+18 +18 +18 +18 +18 +18 +18 

''Beni dinle sakince tamam mı?'' dedi Alp eliyle aletimi pantolonumun üstünden okşarken. ''Birazdan tuvalete gideceğim. Sende on dakika kadar bekledikten sonra etrafına bakacaksın ve yanıma geleceksin.''

''Siktir. Peki.'' Ne yapacağımı bilemeden söylediği cümleyi onaylamıştım. Korkuyordum, yalan yok ama ilkimi sevdiğim adam ile yapacaktım. Nerede, nasıl yaptığımızın gözümde önemi yoktu şuan. 

Alp kalkan aletimi iyice kavrayıp sıktıktan sonra koltuktan kalkarak yavaş adımlarla tuvalete girdi. Dakikalar saniye gibiydi sanki. Zaman çok hızlı geçiyordu ve birazdan ne olacağı konusunda hiçbir fikrim yoktu. Nasıl yapacaktım mesela? Hayatım boyunca sadece kızlarla yiyişmiştim, sevişmemiştim bile. Birazdan bir erkek ile uçak tuvaletinde ilk sevişmemi gerçekleştirecektim. Vücudumdaki adrenalin seviyesi zaman geçtikçe yükselirken nefes alışverişim iyice hızlanmıştı. Göz bebeklerimin kendiliğinden büyüyüp küçüldüğünü hissedebiliyordum. Kalbim ise bir yandan deli gibi heyecanlıyken diğer yandan mutluydu.

Ne kadar kaldığını öğrenmek için telefondan saate baktım. 9 dakika geçmişti Alp gideli. Derin derin birkaç kere nefes aldım ve oturduğum koltuktan kalkıp yanımızda oturan dayıdan izin istedim. Üçlü koltuklardan çıktığımda adımların kendiliğinden hızlanıyordu. Son kez içimdeki evlenene kadar beklemek isteyen Bilal' sordum gerçekten yapmak istiyor muyum diye. Sanırım içimdeki her Bilal şuan Alp ile sevişmek istiyordu. 

Tuvaletin önüne geldiğimde etrafımı inceledim. Kimse bana bakmıyordu, sanırım tuvaleti boş sanıyorlardı. Tam kapıyı açacaktım ki bir ses işittim. 

''Evladım tuvalet dolu, bekle istersen.'' Arkamı döndüğümde altmışlı yaşlarında ak sakallı ve takke takan bir amca gördüm. Elinde tesbihini çekerken diğer yandan bana bakıyordu. ''Duydun mu evladım?''

''Yok amca boştur kaç dakikadır bekliyorum,'' dedim ve amcayı takmayarak birden içeri daldım. Alp klozetin kapağını kapatmış üzerinde oturuyordu. ''Geldim.''

''Geldin.''

Gözlerimizi buluşturmamak için elimden geleni yaparken Alp elimi tuttu. ''Emin değilsen yapmak zorunda değiliz.''

''Eminim ama korkuyorum,'' dediğimde beni kolumdan tutup kucağına oturttu. ''Korkman normal ama ben yanındayım,'' dedi ardından. Cevap vermek yerine dudaklarımızı birleştirmeyi seçtim. 

Giderek yükselen ateşli öpüşmemizi tişörtünü çıkararak kestim. Gördüğüm yapılı ve kaslı vücudu iyice azmama neden oldu ve bende tişörtümü çıkarttım. Sırıtarak birbirimize baktığımızda, ''Bu göt kadar tuvalette nasıl sikeceğim seni ya?'' diye sordu Alp. ''Çok zor olacak ama fantezisi de burada.'' 

cinsel gerilim | boyxboy • textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin