Şuan evde sevinç çığlıkları atıyorum. Gerçekten. Kısa Hikaye dalında 4. sıradayız resmen ve önümdeki 3 kitapta benim yazdığım türden değil. Nasıl çıldırmayayım?
Allah'ım resmen şaka gibi. En önemsediğim kategoride yazdığım türün ilk sırasındayım. Ya gerçekten siz ponçik misiniz? Ellerim titriyor hala...
Ne diyeceğimi bilemiyorum ya. Okuyan, oy veren, yorum yapan, seven sevmeyen herkese çok ama çok teşekkür ederim. :)
Spoi vereyim önümüzdeki bölüm için o zaman :d Evet evet sonunda beklenilen vuslatı görmemize bir bölüm kaldı . Vuslat bizimdir arkadaşlar, sonuna kadar hak ettik.
Hadi keyifli okumalar djsahdjkasl
***
Arkamdan sürüklediğim valizimle çakıl dolu yoldan yürürken garip bakışlara hissettim üzerimde. Yaşlı teyzeler ve amcalar bana bakıp ne işi var diyordu sanki içlerinden. Giderek rahatsızlaşan ruhumu tatilin vereceği rahatlamayı düşünerek susturdum ve valizimi daha hızlı çekmeye başladım.
Pınar'ın evinin önüne geldiğimde dışarıdan kötü görünen ve her yerinde çatlaklar olan bir bina olduğunu gördüm. Telefonumu çıkarıp Alp'e haber verecektim ki sürpriz yapayım dedim ardından. Valizimi apartmanın girişine bıraktıktan sonra 3. kata çıktım. Birkaç defa derin nefes aldıktan sonra kapıya vuracaktım ama kapının aralık olduğunu gördüm.
Birkaç inleme sesiyle hemde. Tanıdık ve aşina olduğum birkaç kızın inleme sesiydi bu.
Sessiz olmaya özen göstererek ayakkabılarımı çıkarıp çelik kapıyı araladım ve parmak uçlarımda evin içerisinde girdim. Alp lütfen beni kızla aldatmıyor ol diyerek ellerimi göğe dikip Allah'a dua ederken inleme seslerinin geldiği odanın önüne geldim.
Gözlerimi kıstıktan sonra aralık duran kapıyı biraz araladım. Siktir, siktir, siktir! Kaç siktir demem gerekiyordu bu olay için? Bu üçü birbiriyle nasıl buluşmuştu? Siktir! Ne yapmam gerekiyor şuan? Gördüklerimi görmemiş gibi yapmak mı yoksa gidip ne alaka olduklarını sorgulamak mı? Hiçbir fikrim yoktu. Hala gördüklerimin etkisindeydim.
Aleyna ve Ece çıplak bir şekilde yatakta uzanmış öpüşürken Melike'nin başı Aleyna'nın bacak arasındaydı. Boşta kalan parmağını ise Ece'nin içine sokup çıkartıyordu.
Dışarıya çıkıp hiçbir şey görmemiş gibi yapmaya karar verdiğimde laminant zemin çıtırdadı. Melike başını birden kapıya doğru çevirip bana baktı. ''Sen!'' diye bağırdı ardından.
''Çok özür dilerim Alp burada sanmıştım.''
''Defol git orospu çocuğu!''
''Sakin ol Melike,'' dedi Aleyna gayet usulca. ''İsterse aramıza katılabilir.'' Diğerlerine baktıktan sonra, ''Dimi kızlar?'' diye yineledi.
Ece, ''Abimin sevgilisiyle yatamam ben ya,'' dedi yorganı üzerine alırken. ''Kaşar olabilirim ama o kadar değilim.''
''Ulan ne diyorsunuz siz?!'' diye bağırdım hiddetle. Aleyne yine sabrımı taşırmıştı çünkü. İstersen bize katılabilirsin ne demek? ''Ayrıca siz kuzen değil misiniz lan? Ensest mi yapıyorsunuz? Kusmak üzereyim.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cinsel gerilim | boyxboy • texting
Short Story''Karşımda giyinmen hoşuma gitti,'' dedi zorlanarak. ''Evlenince de böyle yaparız.'' Evlenince dediği anda kendimi uçurtma uçuran bir çocuk gibi hissetmeye başladım. Bu durumda bile hayal kurabiliyorduk. ''Sen şu cinsel gerilim hattını bırak da ban...