Bölüm • 20

25.2K 959 583
                                    

Dün bölüm atmayınca kendimi haftalardır bölüm atmamış gibi hissettim ya daslkdjsakld 

Medyada karakterlerden ilham aldığım kişiler var...

Neyse bu bölüm ve diğer bölüm Bilal'in arkadaşlarıyla tanışıyoruz

Sizin favoriniz kim?

(Benimki Fahriye kldsjadklsakl)

İyi okumalar :) 

***

Evde akşam için hazırlandıktan sonra annemin yanına gidip, ''Akşam Mertler'de kalırım,'' dedim. Kızlarda Merveler ise erkeklerde Mertler... 

Anneme yalan söylemek zorundaydım çünkü asla ben erkek arkadaşımın LGBT destekçisi arkadaşlarıyla buluşmaya gidiyorum diyemezdim. Annem kaşlarını çattıktan sonra yüzüme baktı uzunca. ''Doğru söylüyorsun dimi? En son bunu dediğinde seni kapının önünde sarhoş bulmuştum.''

''La valla doğru söylüyorum anacım. Hadi kaçtım ben.''

''Kendine hakim ol sen yine de.''

Kendime hakim olurum da sikime nasıl hakim olurum hiçbir fikrim yok mommy... 

Alp ile alışveriş merkezinin önünde buluşmak üzere sözleşmiştik. Sanırım giderek korkuyordum ve zihnimde sürekli sen ne yapıyorsun sorusu dönüyordu. Daha yeni tanıdığım biriyle asla gitmeyeceğim bir ortama gidiyordum. Hemde büyük bir korkuyla... Alp'ten bana zarar gelmeyeceğini biliyordum ama sürekli gülen ve eğlenen bir tipti. Sanırım beni korkutan tam da buydu. Çünkü çok gülen insanların hayatlarında ne kadar ağladığını kendim çok biliyordum. 

Mesela buluşunca ne yapacaktık? Sarılacak mıydık ya da öpüşecek miydik? İnsanları umursamadan ve dayak yemeden el ele tutuşup yolda yürüyebilecek miydik? 

Korkulu adımlarla alışveriş merkezine vardığımda Alp oradaydı. Hay sikeyim! Çok yakışıklıydı. Siyah pantolonunun üstüne havadan dolayı uzun lacivert bir gömlek giymişti. Şuan içimden koşup boynuna atlamak ve dudaklarımızı parçalayana onu kadar öpmek istiyordum ama tabii ki yapamadım. 

Yanına gittiğimde 2 normal arkadaş gibi birbirimize sarıldık ama yanağım yeni çıkmış sakallarına nüfuz ettiğinde vücudum resmen öp öp diye bağırıyordu. Birden elini bel boşluğuma yerleştirip beni iyice kendisine çekti. Ne yapmaya çalıştığını anlayamıyordum ama onu hissettiğim her an sikik hayatım sanki değerleniyordu. 

Eli hala bel boşluğumdayken beni iyice kendisine çekip, ''Hoş geldin,'' diye fısıldadı kulağıma. 

''H-oş bu-ld-uk,'' dedim heyecandan kekeleyerek. 

''Hadi gidelim.'' Elini vücuduma hissettirerek yavaşça aşağı indirip kalçamı avuçladı. 

''Biri görecek Alp.'' Telaşla çıkan sesim onu rahatsız etmişe benziyordu. 

Tekrar kalçamı avuçlayıp, ''İşin heyecanlı yanı da bu,'' dedi gülümserken.

Social diye bir barın önüne geldiğimizde iyice heyecanlanmıştım. Alp'e dönüp, ''Acaba girmesek mi?'' diye sordum korkuyla. 

''Aptallaşma yavrum geldik buraya kadar.'' Cümlesini bitirdikten sonra sanki etrafta kimse yokmuş gibi elini belime koydu. ''Sen sormadan ben söyleyeyim. Burada tanıyacağın kimse olmaz.''

''Peki,'' dedim tedirgince. Hala yaptığım şeyden emin değildim. Hayatımda ilk defa böyle bir ortama girecektim ve bu cesaretin sabah yediğim yürekten gelmediğine adım kadar emindim. 

Eli belimde bir şekilde bardan içeri girdiğimizde etrafın rengarenk olduğunu fark ettim. İlk olarak sahnenin ortasında elektronik müzikler eşliğinde birbirlerine sürtünen hemcinslerin danslarını gördüm. Ardından koltuklarda birbirleriyle öpüşen ve kucak dansı yapan çiftleri görmemle gözlerimi başka yöne kaçırdım.

Ya kerhanedeydim ya da kerhanedeydim. Başka açıklaması yok. 

Bu yaşıma kadar barlara gelmeme sebebimi şimdi daha iyi anlıyordum sanırım. 

Alp beni üst kata sürüklemeye başladığında üst katın nasıl batak bir yer olduğunu düşünmeye başladım. Alt kat böyleyse üst kat nasıldı? 

Merdivenlerin başına geldiğimizde sırıtarak yüzüme baktı ve, ''Önde çıkın da götünüzü görelim Bilal Bey,'' dedi. 

''Siktir git amına koyduğumun aveli seni.''

Merdivenlerin ortasına geldiğimizde yukarı kattan 2 kızın koşarak ve kusarak aşağı indiğini fark ettim ve, ''Ağzına sıçayım Alp!'' diye bağırıp olduğum yerde durdum. Alp durmamı fırsat bilerek merdivenin ortasında belimden sarılıp kalçama baskı yapmaya başladı. 

''Abi burada da mı dayayacaksın?'' 

''Ben 2 yıldır bunun hayalini kuruyorum ulan fırsat bulunca kaçıracak mıyım sandın?'' 

''Diyecek söz bulamıyorum gerçekten.''

Üst katın kapısının önüne geldiğimizde takım elbiseli iri 2 adam bizi karşıladı. Kapının tam üstünde ÖPÜŞMEYE ÇİFTLER ALINMAZ yazısını görmemle sinirle Alp'e baktım. 

''Kural bu yavrum gel hele yamacıma,'' deyip birden dudaklarıma yapıştı herkes içerisinde. 

Dudaklarını tekrar vücudumda hissetmemle etraftaki insanları umursamayı bırakıp kendimi anın zevkine bıraktım ve karşılık verdim. 

Herkesin kahkahasıyla içeri girdiğimizde arkadaş grubunun tam köşede olduğunu fark ettim. Pınar denen kız kısa mavi saçlara sahip piercingleri bol olan bir tipti ve Kaya olduğunu tahmin ettiğim çocuğun kucağında oturuyordu. Daha doğrusu kucak dansı yapıyordu. 

Kaya ise kahverengi kısa saçlara sahipti ve kaslı bir çocuğa benziyordu. Uzaktan sempatik bir çocuğa benzese de sevdiğim adamın eski sevgilisiydi. Kısacası belirgin bir düşmanımdı. 

Kerem ise herkesten farklı bir şekilde cool bir şekilde koltuğunda oturmuş birasını yudumluyordu. Tabii bir kızla muhabbet ederek. Sanırım onun hakkında daha fazla bir izlenimim yoktu. 

Fahriye olduğunu tahmin ettiğim kişiyse otuzlu yaşları andıran bir surata sahipti. Gerçekten trans bir bireyi andırıyordu. Sarı saçları ile bir direkten aşağı süzülüyordu. Ortam fazlasıyla gözümü korkutmaya başladığında Alp elimi tutup beni arkadaşlarının yanına götürdü. 

Pınar Kaya'nın kucağından kalktıktan sonra, ''Sen Biloş olmalısın,'' dedi gülerek ve bana sarıldı birden. ''Senin hakkında çok şey biliyoruz.''

''Evet ama en çok götünden,'' dedi Kaya kaşlarını çatarak. 

***

Diğer bölümde asıl tanışma olacak kldklsajd favorinizi 21. bölüm sonunda tekrar sorarım dlşsakdşasl

Oy nenem yarabbi bir sonraki bölüm diyorum oy nenem yarabbi

cinsel gerilim | boyxboy • textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin