Kısa ve fantezili bir bölüm olacak baştan söyleyeyim de :d
Hadi ama kızlar ya da saygıdeğer lgbt üyesi okuyucularım medyaya düşmeden geçmeyin bölüme
Hepinize günaydın beybisi ya da bazılarına iyi geceler
Keyifli okumalar :)
***
Öğle arasıydı yani sınıfta sevgilimle ve benden başka kimse yoktu.
Özlemle birbirimizi öpmeye başladığımızda dokunduğum dudaklarını alev içerisinde hissettim. Birbirimizin olmak için yanıyorduk sanki. Eli kalçama gitti ve sıkıca avuçladı. ''Oh!'' dedi ve dudaklarını boynumda hissettirmeye başladı. Sakallarını boynuma hissettirerek beni daha çok azdırmaya çalışıyordu ve başarılı oluyordu. Durmak bilmeyen dudaklarını boynumun her tarafında hissettiğimde zevkle inledim.
''İnleme beni azdırıyorsun,'' dedi kadife bir tonla. ''Sınıftayız siktir!''
Bilerek daha fazla inledim ve elimi pantolonunun önüne atıp okşamaya başladım.
''Ha ısrarcıyım diyorsun yani?''
''Şu sınıfta sana daha fazlasını yaşatmak istiyorum.''
''O cesaret sende var mı ki?'' diye sorduğumda gözlerimin içine baktı ve, ''Emin misin?'' diye sordu.
Cevabımın evet olduğunu eğilip pantolonunu açarak verdim. Siyah pantolonu yere düştüğünde, ''Sandalyeye otur. Uzun sürecek bu sefer,'' dedim gülerek.
Gülümsedi ve dediğimi yaptı. Öğretmenler masasına oturduğunda baksırını çıkardı ve aletini boş sınıfa serbest bıraktı. Eğildiğim gibi aletini dilimin sıcaklığıyla buluşturdum. Elini enseme koyup, ''Seni seviyorum,'' dedi. ''Hem de fena.''
''Sğeniseviğorum.''
Aleti ağzımda cevap vermeye çalışırken kelimeler birbirine girdi ve Alp gülmeye başladı. O güldükçe kalkan küçük Alp ağzımda büyümeye başladı. Neredeyse boğazıma değecek kadar uzamış aleti dilimin ucuyla attığım darbeler sonucu zonklamaya başlamıştı. ''Ne kadar dayanıksızsın çocuk. Azıcık kendini tut,'' dedim ağzımı silerken.
''Kendine baksana bir amına koyayım. Şu tipe nasıl kendimi tutayım?'' Ardından ellerini ensesinde birleştirip, ''Devam eder misin artık?'' diye sordu gülerek.
''Haklı olabilirsin ama tut lan daha asıl aşamaya bile geçmedik.''
''Ok.''
''Peki.''
''Tamam devam et amına koyayım inecek birazdan.''
''Kaldırmak bizim işimiz gülüm.''
''Az laf çok sakso canım hadi.''
Aletini ağzıma tekrar aldım ve biraz öncekinin 3 katı hızla yalamaya başladım. Suratını gördüğüm kadarıyla kendisini zar zor tutuyordu ve inlemeye başlamıştı. Tam o sırada sınıfın kapısı açıldı ve ayak sesleri duymaya başladım. Aynı saniye kendimi öğretmenler masasının altına attım ve saklanmaya başladım. Alp de sandalyesini iyice masanın içerisine çekip çıplak bacaklarını saklamaya çalıştı.
''Mert,'' dedi zorlanarak çünkü hala yalamaya devam ediyordum. ''S-e-n bur-ada ne yapıyorsu-n?''
''Hiç Bilal'ı arıyordum ya gördün mü? İşimiz vardı ama bulamıyorum onu.''
''Yok valla hiçbir yerde- Ah!'' Dilimin ucunu hızlı hızlı kullanıp cümlesini yarıda kesmesine neden oldum. Şuan her şeyi zor durumda kalması için bilerek yapıyordum çünkü bu işimizi daha ateşli bir hale getiriyordu.
''Sen iyi misin?'' diye sordu Mert endişeyle. ''Garip görünüyorsun.''
''Ah! Evet biraz kötüyüm. Karnım feci ağrıyor.''
''İstersen ağrı kesici verebilirim.''
Mert'in cümlesinin ardından hızımı birkaç kat daha arttırdım ve bir yandan yalarken diğer yandan elimle ona mastürbasyon yapmaya başladım.
Yutkunarak cevap verdi. ''Yo-k gerçekten gerek yo-k. Ben idare ederim.''
''Emin misin?'' diye sorduğunda birkaç adım yanımıza geldiğini fark ettim.
''Gelm-e gelm-e dur orada! İhtiyacım yok dedim.''
''Peki görüşürüz,'' dedi ve kapının kapanması sesi gelmesiyle Alp'in inleme sesini işittim. Tüm dilim Alp'in sıvısıyla dolduğunda gülerek masanın altından çıktım ve Alp'in kucağına oturdum. ''Güzel miydi?''diye sordum gülümserken.
''Feci,'' dedi gülümseyerek ve dudaklarıma yapıştı.
***
Eskisi gibi bölüm atamamamın sebebi başka bir kurgu üzerinde çalışmam haberiniz olsun dklsajdsakl
Bugün bir bölüm daha gelecek, kesin bilgi RT FAV yapabilirsiniz dklsajdkl
Hadi grş
.suleymanberk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cinsel gerilim | boyxboy • texting
Short Story''Karşımda giyinmen hoşuma gitti,'' dedi zorlanarak. ''Evlenince de böyle yaparız.'' Evlenince dediği anda kendimi uçurtma uçuran bir çocuk gibi hissetmeye başladım. Bu durumda bile hayal kurabiliyorduk. ''Sen şu cinsel gerilim hattını bırak da ban...