Bölüm • 46

12.1K 524 324
                                    

Kaossuz şahane bir bölüme hoş geldiniz.

Bodrum yolcusu kalmasın.

Hadi okuyun bakayım dklasjdsal

***

Bilal: Lan ciddi ciddi Bodrum'a mı gideceğiz yarın?

Alp: Bak son anda bi bokluk çıkarma nolur kayınvalidem ile zar zor anlaştık zaten flsajkklkslajfk

Bilal: Kadına kendini nasıl kabul ettirdin ya hala aklım almıyor

Alp: Annen kolay lokmaydı da babanın bizi o halde görmesi... Hatırlıyor musun?

Bilal: Hatırlamam mı amk hemen anlatıyorum

***

1 Hafta Önce

''Lütfen daha hızlı ol.'' Önümde eğilmiş bana sakso çeken Alp'in suratına baktıkça zevkten dört köşe oluyordum. ''Hızlı ol diyorum orospu çocuğu yavaşla değil.''

Kaşlarını çatıp suratıma baktı sinirlice. ''Dahğnekağdrhızğlıolabğlrm.'' 

''Ulan ısırma amına koyayım ısırma diyorum!'' Kendimi birden geri çekip koltuğa oturdum. ''Niye ısırıyorsun it?!''

''Sen zorladın beni ben ne güzel çekiyordum saksomu.''

''Olum hızlı yap dedikçe yavaşlıyorsun ya ne yapmamı bekliyordun.''

''Yavrum yarım saattir ağzımda zaten ama suç sende. Bir boşalamadın ulan!'' 

''On dakikada bir ya annen bizi bu halde görürse dediğin için boşalamamış olabilirim.''

''Ya tamam özür dilerim,'' dedi ve tişörtünü bir çırpıda çıkartıp eğildi. Dilini çıkarabildiği kadar dışarı çıkarıp aletimi ağzına aldı. 

''Hah şöyle biraz...Devam et sakın bozma...Kırdın beni god damn it kırdın... Ne cevherler varmış sende de yavrum... Ohh...''

O sırada birden odamın kapısının açıldığını duydum ve kapının önünde dudakları o harfini almış babamı gördüm. Yılda sadece 2 kere eve gelen babamı gördüm. ''Baba,'' dedim korkarak. 

Alp söylediğim kelimeyi duyduğu gibi aletimi odanın soğukluğuna bıraktı ve eğildiği yerden başını arkaya çevirdi. Bir yandan dudaklarında kalan sıvımı siliyordu... 

''Ömer Abi...''

''Jülide Hanım koşun.'' Babam endişeyle anneme seslendiğinde baksırımı ayağımla kendime çekip üzerime geçirdim.

''Ne oldu Ömer Bey? Bilal evde değil mi yoksa?''

''Evde evde ama neler yapıyor bir bilsen.''

''Ne yapmış eşek sıpası yine?''

''Eve erkek atmış! Erkek atmış! Oğlum eve erkek atmış!'' Babam son cümlelerini garip bir tonda söyledikten sonra elini duvara koyup nazik bir şekilde duvar kenarına bayıldı.

***

Bilal: Yemin ederim hatırlaması bile utanç verici ya dklasjdskal

Bilal: Resmen erkek arkadaşım bana sakso çekerken babama yakalandım

Alp: Of hatırlatma dudağıma bulaşan gelecekteki çocuklarımızı siliyordum bir de

Bilal: Ya dsalkjdkasl adam yine homofobik değilmiş hemen kabullendi bizi yalnız

Alp: Aynen orası öyle dslaşkdalş Peki ya annenle olan konuşmamız?

Bilal: Ya o zaten felaket felaket...

***

''Jülide teyze kırmızı ojen olayım affet bizi.''

''Nasıl affedeyim ayol? Oğlum eve erkek atmış,'' dedi yelpazesini hızlandırarak. ''Komşular yardım edin...''

''Jülide teyzem gelecekteki kayınvalidem bak valla bizim kötü bir amacımız yoktu.''

''Gelecekteki kayınvalidem diyor Ömer Bey elimi tut.'' Annem babamın masada duran elini sıkıca tuttu. ''Ay ben iyi değilim.''

''Jülide annem ben sana çay yapayım mı? Yanında ne istersin?''

''Ay annem diyor. Yavaş yavaş aileye de girer bu.''

''Ben zaten ailedeyim. Aa kırıldım şuan,'' dedi Alp iki elini birleştirirken. ''Almıyor musun beni ailene?''

''Seni alan almış ayol ben nasıl almayayım.''

''Jülide!''

Annem babamın bağırmasıyla ses dozunu düşürdü ve Alp'in ona verdiği suyu içmeye başladı. ''Bilal bize bir açıklama borçlusun artık.''

''Şimdi babacığım biz arkadaşız.''

''Arkadaş mıyız?'' diye sordu Alp gözlerini büyüterek. ''Arkadaşmışız Jüliş baksana oğluna.''

''Jüliş diyor bu bana. Ellerim titriyor Bilal sevgili falan değilsiniz dimi yavrum evladım?''

''Arkadaşız dediysem yani biraz farklı bir arkadaşlığımız var.'' 

''Ay hayır yoksa siz birlikte mi oluyorsunuz?''

''Yok Jüliş oğlunu çok güzel yetiştirmişsin. Evlenmeden yapmıyor. Bana kalsa şimdi 96. kez yapıyorduk.'' 

''Bu çok terbiyesiz bir çocuk.''

''Of evet sevgiliyiz ve ben biseksüelim.''

''Tükür oğlum sevgilinin yüzüne,'' diye bağırdı annem birden. ''Bak bu seni aldatır sen ayrıl bundan.''

''Ne aldatıcam ya mis gibi çocuğum. Geleceğim de parlak.''

''Bilal bak bu bir şaka dimi annecim?'' 

''Değil anne ya,'' dedim utanarak. ''Tanıştırayım, sevgilim Alp.''

***

Alp: Annenin tükür oğlum sevgilinin yüzüne demesi dsklajfaskdl

Bilal: Orada kopmuştum zaten ya kadın şov yaptı o gün

Alp: Ama sonunda beni kabullendiler. Tatile gitmemize bile izin veriyorlar. 

Bilal: Biletlerimiz ayarlandı dimi 

Alp: Evet yarın sabah onda hava alanında olmalıyız

Bilal: Tamamdır ben sekizde Pınar'ın evine gelirim sabah, oradan beraber gideriz.

Alp: Seni seviyorum

Bilal: Seni seviyorum

***

Bölüm nasıldı? 

Bodrum'da bir sürü macera bizimkileri bekliyor ve baştan söyleyeyim. Hepsi birbirinden komik.

Yazarken bile feci eğlendim.

.suleymanberk.

cinsel gerilim | boyxboy • textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin